Definícia ideológie: „Ideológia je obraz (prevažne nedokonalý až falošný) reality považovaný za pravdivý“. Opakom je veda ktorá podáva obraz pravdivý, preukázateľný.
Analýza.
K takejto ideológii možno zaradiť aj dnešnú ekonómiu ktorá pomocou falošných obrázkov reality – peňazí, ovláda vzťahy medzi ľuďmi. Z toho potom je odvodená aj jej vyššia forma ideológie (jej ochranný obal) a tou je kapitalistická ideológia. Ide o podobnú formu ideológie na akých boli položené základy otrokárskej a feudálnej spoločnosti.
Tieto ideológie slúžili a slúžia menšinám na to aby pomocou nich ovládali a vykorisťovali väčšinu spoločnosti a teda sú už vo svojej podstate protispoločenské. Odporujú základnej charte ľudských práv a v mnohom boli aj do tejto charty implementované. Táto implementácia, tejto chorej a anti ľudskej ideológie sa potom rozvíja v ústavách a z nich plynúcom zákonodarstve. Je ako rakovina ktorá rozožiera spoločnosť z vnútra a namiesto spolupráce medzi ľuďmi, ich ženie do antagonistického protirečenia ktorého vyvrcholením sú vojnové konflikty.
Problémom je fakt, že vládnuca menšina ktorej tieto ideológie slúžia ich implementuje nielen do zákonodarstva ale aj výchovy, vzdelávania spoločnosti a „vedeckého“ výskumu. V týchto oblastiach sa tieto ideológie interpretujú v podobe monoteistického vnímania spoločnosti ktoré je jednoduché, zrozumiteľné a nevnímame ho ako falošné. Takýto výklad spoločenských javov potom dokáže vnímať a „vedecký“ interpretovať v spoločnosti kde-kto. Menšine potom stačí aby sa odvolala na vševediacu, všetkého schopnú ulicu a spoločnosť sa ženie sama proti sebe podľa potrieb menšiny. Vrcholovým produktom tejto streštenej monoteistickej filozofie po liberalizme je gender teória (ideológia) ktorej sa podarilo sformulovať teoretickú bytosť neschopnú vývoja a rozmnožovania sa mimo delenia klonovaním.
Svet v ktorom žijeme a zákonitosti podľa ktorých sa svet i spoločnosť vyvíjajú sú do oči bijúc duálne!!! Pri vegetatívnom (nepohlavnom, asexuálnom – monistický systém) rozmnožovaní ktoré poznáme v časti rastlinstva a primitívnych živočíchov neumožňuje, aby sa takto vzniknuté jedince prispôsobili meniacim sa podmienkam a tak vylučuje alebo výrazne obmedzuje evolučný vývoj.
Ak by tomu tak nebolo svet by bol nemenná hmota bez idey, neschopný vnímať sam seba a vyvíjať sa v priestore medzi ničím a nekonečnom. Toto sú protipóly reality vyjadrené hmotou a ideou, samcom a samicou, mužom a ženou, jedincom a spoločnosťou, narodením a smrťou, hmotou a antihmotou, výrobnými silami versus výrobné vzťahy, reálnymi hodnotami a ich zobrazením (rečou, písmom, obrazom, peniazmi, atď.), atď..
Túto realitu nemožno pochopiť a objektívne opísať bez duálneho (dialektického, obojstranného) skúmania (pohľadu) na prebiehajúce javy. Každý jav má svoj protipól a otázkou len je to či sú vzájomne prepojené a pôsobia v zmysle základného zákona o „jednote a boji protikladov“ alebo sú v stave vzájomného hľadania sa (vývojovom štádiu, prevažne vzájomne sa negujúc).
Po tomto krátkom exkurze do tajomstiev metód bádania a falzifikácie môžeme pristupiť k analýze „kapitalistickej ideológie“.
Kapitalistická ideológia
Základom tejto ideológie je pán boh „ZISK“ a pani bohyňa „DEMOKRACIA“. Ide o mono prvky ktorých protipóly táto ideológia zatajuje a odmieta.
ZISK: je protipólom straty bez ktorej je nereálny a teda ide len a len o falošnú ideu a nie realitu.
Túto pravdu som vyjadril v základnom zákone súčasnej ekonómie ktorý znie:
Svetová množina ľudí odovzdá finančnému svetu (obrazu reality) svoju produkciu produktov a služieb aby si následne túto produkciu mohla rozobrať (kúpiť) podľa individuálnych potrieb. Finančný svet jej za to vyplatí určité množstvo peňazí ktoré je ako celok v danej chvíli verným obrazom danej produkcie vyjadrené peniazmi.
Finančný svet túto produkciu rozpredá tej istej množine ale zo ZISKom. Ľudská množina po ukončení celej transakcie tak utrpí stratu presne vo výške zisku, ktorý vykáže finančný svet. Z toho plynie, že ZISK bez straty v celosvetovej ekonómii nemôže existovať a teda ani v jednotlivých častiach bez toho aby stratu neutrpela iná časť!
Ak vnímame realitu a peniaze (obraz reality) ako protipóly jednej a tej istej reality potom len totálne obmedzený človek nepochopí túto krutú pravdu na ktorej je založená súčasná spoločnosť!!!
Poznámka k zákonu: V budúcej komunistickej spoločnosti sa tento zákon budú učiť žiaci už na základných školách podobne ako Archimedov a ďalšie zákony, aby verili budúcim spoločenským centrám nie za základe vynútenej viery ale logického myslenia.
DEMOKRACIA (jedinec): je protipólom spoločnosti. Centrum spoločnosti je vyjadrením jej celospoločenského záujmu a potrieb. Takéto centrum malo by existovať a garantovať ekonomickú, sociálnu a morálnu spravodlivosť v spoločnosti a teda vytvoriť s jedincami funkčnú „jednotu vo vzájomnom protirečení“. Jedinec a spoločnosť nedosiahli takú „jednotu“. Ich vzťah je vo vývojovom štádiu a tak sa bezhlavo pohybujeme medzi liberálnou demokraciou a diktatúrou.
Centrum spoločnosti dnes oficiálne neexistuje a preto nemá žiadnu zodpovednosť a teda ani občan právo na jeho kontrolu. To však neznamená, že naozaj neexistuje. Je len rozptýlené v rukách domácich a zahraničných finančných kardinálov ovládaných ideológiou o ktorej tu píšem. Politická scéna ktorá sa nám prezentuje ako „vláda ľudu“ je len babkou-hrou v rukách tejto ideológie a jej kardinálov.
Ale poďme na problém praktický. O tom, že súčasná ekonómia je zločinecká ideológia a nie veda, aj to, ako tento problém riešiť píšem politickým potentátom už od roku 1991!!! Mimo niekoľkých zdvorilostných odpovedí, že to nie je v ich kompetencii, nikto seriózne na tak závažné obvinenie nereagoval!!! Preto mám plné právo prehlásiť: „Liberálna demokracia“ preložená z farizejštiny znamená „rozdeľ a panuj!“ a to tak aby sa okrádaní nedokázali zjednotiť ale naopak aby sa hašterili a zabíjali o omrvinky ako supy na mrcinách. Tomu zodpovedá aj formovanie ekonomického konkurenčného prostredia ktoré vylučuje prirodzené ľudské volanie po spolupráci.
Celospoločenské centrum ktoré by zodpovedalo celospoločenským záujmom (funkčný demokratický centralizmus) sa pod vládou menšín (kapitalisti, komunisti, diktátori a pod.) a nimi ovládanej ideológie sa zatiaľ nepodarilo sformovať. K tomu je potrebný verný (vedecký) obraz ekonomickej podstaty spoločnosti a na takejto báze vytvorený projekt demokratického centralizmu. Dobré pokusy ľudstva v podobe OSN alebo socializmu, monoteistickým prístupom sa stali hračkou v rukách 1% vládcov tejto planéty respektíve samozvanej menšiny (komunisti).
„Národné“ centra (vlády, parlamenty, prezidenti): Touto ideológiou šírený názor, že ich volí ľud a slúžia ľudu je dôkazom farizejstva tejto ideológie. V stredoveku panovníci udeľovali korzárom licencie aby okrádali cudzie lode a tak prispievali k bohatstvu národného centra a možno aj vlastného národa. Dnes tieto „národné“ centra udeľujú licencie, úľavy a úplatky žoldnierom medzinárodného kapitálu aby okrádali vlastný ľud a prispievali k bohatstvu rozptýleného svetového centra kapitálu v podobe 1% svetovej populácie (finančným kardinálom) ktorí tento kapitál, jeho moc nad spoločnosťou a jeho ideológiu strážia.
Ako ináč možno interpretovať „národné“ centrum, ktoré v mene tejto ideológie zničilo potravinovú sebestačnosť národa, komplexnú bytovú výstavbu pre nové pokolenia, poľnohospodárstvo a vyhnalo státisíce svojich obyvateľov aby slúžili bohatším štátom sveta? Alebo naopak si pozve menej rozvinutý ľudský a kultúrny genofond aby znehodnotil vlastný.
Tieto skutky „národných“ centrál už nehovoria len o snahe zastaviť vývoj ale o cieľavedomej degenerácii dosiahnutého stavu spoločnosti.
Vo Francúzku „85% respondentov si myslí, že občania a voliči nemajú dostatočnú moc. Iba mizivých 8 % respondentov je presvedčených, že moc držia v rukách občania.“ (TU)
Poznámka k Marxovi a marxizmu: Marxom definovaná základná bunka kapitalistickej spoločnosti (súkromné vlastníctvo) nie je jeho „základnou bunkou“! Ide len o následok a nie príčinu. Základnou bunkou kapitalizmu je ZISK ktorý sa už počas feudalizmu, v jeho lone, koncentroval v súkromnom vlastníctve výrobných prostriedkov. Kapitalizmus vznikol (zrodil sa) až potom ako ZISK sa rozvinul v dostatočne veľkom tele súkromného vlastníctva, získal jeho ochranu a odstránil svojho rodiča – feudalizmus. Preto aj socializmus ktorý riešil len následok a nie skutočnú príčinu spoločenských problémov, nemohol historický uspieť a splniť tak sľuby Marxa a jeho nasledovníkov.
Súkromné vlastníctvo – koncentrovaná lúpež
Zhrnutie
Ak sa procesy a javy v prírode či spoločnosti opakujú nezávisle na sebe potom to nie je zhluk náhôd ale ide o mechanizmus, systém ktorý ich ovláda. Mechanizmus môže byť pod ľudskou kontrolou ak ho človek sformuloval alebo rozpoznal, alebo existuje i za nevedomého prispenia človeka nezávisle na jeho poznaní a vôli. Takto vedome alebo sčasti vedome, poznáme a pristupujeme napríklad k náboženstvám, fašizmu, antisemitizmu a celej rade iných ideológii ktoré ovládali či ovládajú ľudské konanie. Otroctvo či feudalizmus nemalo žiadnu človekom rozpoznanú systémovú ideológiu. To neznamená, že ona neexistovala. Procesy po celej zemeguli boli rovnaké a teda v ich pozadí existoval riadiaci systém – tichá ideológia, ktorá ich ovládala. To isté platí aj o kapitalizme. Už 300 rokov sa opakujú tie isté problémy spoločnosti ako krízy, vojny, mafiánstvo, korupcia, rozpad spoločnosti na čo ráz bohatších na jednej strane a čoraz chudobnejších na strane druhej a to napriek obrovskému technologickému pokroku ľudstva a politickým sľubom. Varovaním pre nás nie sú ani dve svetové vojny.
V čom je táto ideológia iná?
Zatiaľ čo iné ideológie majú svojich nositeľov, tieto (kapitalistická a socialistická) sú samostatnou reálnou virtualitou (nediskutovateľnou samozrejmosť ) bez nositeľa, respektíve jej nositeľmi sme všetci vo svojej nevedomosti.
Prečo ide o farizejskú ideológiu?
Otrokárska a feudálna ideológia nepriateľa ČLOVEKA v podobe otrokára či feudála definovala priamo a teda bol viditeľný. V kapitalistickej (a socialistickej) ideológii, nepriateľ ČLOVEKA nie je kapitalista (komunista). Kapitalista (komunista) je len žoldnierom (médiom virtuálneho sveta ekonómie) v súčasnosti falošných peňazí a na nich založenej ideológii (reálnej virtualite) ktorá v tejto podobe je skutočným nepriateľom človeka.
Zatiaľ čo na odhalenie otrokára či feudála postačovalo bežné ľudské poznanie, na odhalenie podstaty falošných peňazí už takéto poznanie (poznanie ulice) nestačí. Tu už je potrebná skutočná veda ktorú zatiaľ spoločnosť nemá, pretože táto reálna virtualita koná všetko preto aby stabilizovala súčasný stav a zabránila pokroku a svojmu odstráneniu. Degradácia človeka, rodiny a spoločnosti pochybnými liberálnymi teóriami, riadenými revoltami, terorizmom a imigráciou sú toho praktickým dôkazom. Bezprízorné peniaze a na nich založená ideológia pud sebazáchovy totiž nepoznajú a sú v stave, v mene hlúpeho ZISKu vyprovokovať III. Svetovú vojnu, vrátane zničenia tejto planéty.
Kam smeruje rozumný vývoj? K premene ekonómie na skutočnú vedu!
Súčasná ekonómia po vnútornom zápase pod tlakom súdov a ulice sa rozpadne, podobne ako kedysi astronómia (na astronómiu a astrológiu) na neoekonómiu a pseudoekonómiu.
Neoekonómia: Vráti sa k svojej pôvodine ktorá existovala už pred vznikom peňazí a hospodárila s reálnymi hodnotami. Túto svoju funkciu obnoví a bude hospodáriť s reálnymi hodnotami za pomoci ich objektívnych zobrazení v podobe nových peňazí. To zabezpečí, že v konsolidovanej súvahe zisk sa bude rovnať stratám (zisk=strate, zisk-strata=0) a obe hodnoty budú transparentné. Základom nových peňazí sa stane človek svojím narodením a ich zúčtovaním po jeho smrti, ako jediného tvorcu i spotrebiteľa ekonomických hodnôt.
Pseudoekonómia: Podobne ako na astrológii sa budú priživovať podvodníci, úžerníci, stávkové kancelárie a podobne ktoré budú sľubovať hory-doly a dosahovať nezaslúžené zisky.
Čo robiť 1?
Základný zákon súčasnej ekonomickej náuky (ideológie) ktorá tvorí ekonomickú základňu tejto spoločnosti, tak ako je definovaný hore je nevyvrátiteľný! Je preto načase aby sa našiel právnik(ci, GP, skupina poslancov) ktorý by základný zákon súčasnej ekonómie tak ako som ho definoval, preložil(i) do reči práva a podal(i) žalobu na falošné peniaze, z nich sformovanú ekonómiu a jej produkt kapitalistickú ideológiu pred Ústavný súd alebo Európsky súd pre ľudské práva.
Poučenie: Nový vývoja schopný prvok v prírode i spoločnosti, obvykle vyššieho radu, vzniká na základe principiálnej (revolučnej) zmeny existujúceho prvku, jeho negácie. V novom prvku vznika nevyvážená (nefunkčná) „jednota jeho protipólov“. Vzniknutý antagonizmus sa prevahou jedného pólu postupne prehlbuje a preto sú potrebné ďalšie, dielčie revolučné kroky ktoré protiváhu vyrovnajú. Po jej ustálení (negácii negácie) protirečenie nezanikne, protipóly ostanú ale vznikne ich funkčná „jednota a boj“ . To umožni, že ďalší vývoj a prispôsobovanie sa novým, meniacim podmienkam bude prebiehať evolučným spôsobom. Po negácii rodov sa svet zmieta v chaose a bude dovtedy kým nepríde k celkovej negácii pôvodnej negácie a princípy funkčné pôvodne rodine a neskôr v rodovom zriadení sa neobnovia v celosvetovej spoločnosti.
Poznámka k Marxovi a marxizmu: Triedy v komunistickej spoločnosti (riadiaca a riadená) nezaniknú, podobne ako manželstvom nezanikla funkcia muža a ženy. Vzájomné uznanie rozdielnych schopnosti, práv a povinnosti v ich vyváženom protirečení zabezpečí podmienky pre ďalší, vyvážený, bez krízový, evolučný vývoj celosvetovej spoločnosti.
Čo robiť 2: Politickú nadstavbu spoločnosti je potrebné v novej ústave založiť na duálnom princípe. Tak ako príroda tvorí funkčné dvojice z protipólov tým, že ich vybaví rozdielnymi schopnosťami, právami a povinnosťami, aby vo svojom protirečení boli schopný evolučného vývoja je potrebné sformovať aj spoločnosť.
Záver: Ľudská spoločnosť pod nadvládou súčasnej hlúpej ideológie založenej na bezprízorných peniazoch degeneruje a hrozí jej samovražda.
Je čas monoteistický (jednopohlavný, jednooký) spoločensko vedný stredovek ponechať histórii a otvoriť dvere dialektickému mysleniu (dvoj-pohlavnému, dvoj-očnému) novoveku .
Monoteizmus a jeho odnože ako idealizmus, materializmus, liberalizmus, atď – sú náuky (ideológie) ktoré sa rozmnožujú len delením a preto nie sú schopné evolučného vývoja. Bez revolučnej zmeny v spoločenských vedách nemožno očakávať ani zastavenie vývoja smerujúceho k spoločenskému kolapsu.