Ako merať spoločenskú hlúposť?

Na to je potrebné použiť peniaze. Je to síce najhlúpejší nástroj na meranie, aký ľudstvo vymyslelo, ale pre tento účel je ideálny. Potom už stačí iba poznať hodnotu majetku najbohatšieho člena spoločnosti a najchudobnejšieho a tento rozdiel je presná hodnota spoločenskej hlúposti národa či sveta. Zároveň táto hodnota ukazuje o koľko je taká spoločnosť hlúpejšia ako spoločnosti iných vyšších druhov živočíchov, ako sú opice, slony, delfíny a pod.

Reč je o spoločnosti a spoločenskom myslení ako celku, nie o človeku, teda o zmýšľaní jedincov!

A, preto!

Budíček!!!

                                Motto: Slovensko sa stalo členom komisie OSN pre budovanie mieru?!

Reklama na liek proti ľudskej hlúposti a proti hroziacej katastrofe ľudstva.

Stačí tak máličko. Pochopiť, že zisk kompenzovaný stratou, je ako magnetické pole vytvorené medzi kladným a záporným pólom. Takéto pole je zdrojom ľudskej energie pre tvorivý a plnohodnotný život!

Zisk sam o sebe je virtuálne nič a jeho uctievanie nás ženie do ničoty, do hrobu.

Všetci zo ziskuchtivosti či hlúposti len zbožňujete toho virtuálneho diabla a jeho matku makroekonómiu, namiesto toho, aby Ste zdvihli hlavu a pozreli sa pravde do oči!!!

Ak sa nezobudíme, našich potomkov čaká takýto život:

https://youtu.be/y6m1S6_cAYc

https://www.youtube.com/watch?v=_LE_DL6TfHU

To nie je film, to je skutočný život tých, ktorí túžili po nebesiach a mi sa ženieme v ich stopách!

Andrej Sablič

Základný východiskový materiál pre reklamu:

https://blog.hlavnespravy.sk/27911/otvoreny-list-p-marte-a-spolocnosti/

Podrobnejšia + podrobná analýza vrátane obsahu negácie negácie sú v štádiu pripomienkovania.

Bezplatné šírenie reklamy povolené.


Blogy

Juraj Tušš

Erik Majercak

Milan Šupa

Ivan Štubňa

Andrej Sablič

Dušan Hirjak

Životný štýl

.
.

Armáda, konflikty, analýzy, história, vojenská technika

.