V Žakovciach v zariadení pre týrané ženy prevádzkovanom Inštitútom Krista veľkňaza sa uskutočnila v dňoch 19.-20. apríla 2018 Medzinárodná panelová diskusia o Istanbulskom dohovore a gender ideológii (International Panel Discussion about Istanbul Convention and Gender Ideology (IPDICGI).
Zúčastnili sa jej viacerí účastníci zo Slovenska, Čiech, Rakúska, Rumunska, Poľska a Litvy. Vydali toto spoločné vyhlásenie:
„My, účastníci IPDICGI sme presvedčení, že rodina založená na trvalom manželstve muža a ženy je základom spoločnosti, lebo deti si zaslúžia otca a mamu a deti sú našou budúcnosťou.
Muži a ženy majú rovnakú ľudskú dôstojnosť, ktorá nezávisí na ich sociálnej role alebo sociálnom vyjadrení. Sme presvedčení, že vzťahy medzi mužmi a ženami sú založené na vzájomnom dopĺňaní sa a láske.
Z týchto dôvodov odmietame Istanbulský dohovor.
Muž je muž a žena je žena, lebo sa takí narodili a nie preto, lebo sa takými cítia.
Odmietame zavádzanie rodovej ideológie do škôl. Odmietame, aby sa naše deti učili tzv. nestereotypným rodovým roliam a tiež odmietame odstraňovanie tzv. „stereotypných rodových rolí“.
Naše tradície, folklóry našich krajín sú našim národným bohatstvom. Odmietame kontrolovanie našich krajín výborom GREVIO a nemienime s výborom GREVIO debatovať o tom, čo je stereotyp a čo stereotyp nie je.
Problém násilia nemôže byť zúžený na rodovo podmienené násilie, ale zaslúži si komplexný vedecký prístup. Výchova k rodinným hodnotám je najlepšou prevenciou násilia.“
https://www.hlavnespravy.sk/ipdicgi-istanbulsky-dohovor-nema-nasu-podporu/1385554…
Rodové scitlivovanie už malých detí v ich predškolskom a ranom školskom veku je porušením prirodzeného ale aj ústavou a zákonom chráneného tabu integrity osoby a osobností detí, prekračovaním hraníc kompetencií zo strany nevládnych „mimovládok“ vstupujúcich do procesov vzdelávania a výchovy, a tým aj Listinou a Ústavou SR chránených základných ľudských práv rodičov maloletých detí, primárne, nezameniteľne a neodňateľne zodpovedných za ich zdravý telesný a duševný vývoj…
Zodpovednosť za deti môže zmeniť len súd na základe ústavy a zákona.
zatiaľ nie je známy prípad, kedy by súd zveril dieťa do opatery a starostlivosti Iniciatíve Inakosť-LGBTI Slovakia, alebo Odboru rodových rovností a rovnakých príležitostí MPSVaR či výboru na ochranu a podporu práv LGBTI pri ministerstve spravodlivosti…
Kam má viesť rodové scitlivovanie:
Činnosť MNO „neziskoviek“ platených západným zahraničím, ktoré sa dožadujú ratifikácie Istanbulského dohovoru s tým, že je v spoločenskom záujme ako nároková časť základných ľudských práv, možno ako rodovú ideológiu v opore o Ústavu SR a Listinu označiť ako proti ústavnú a proti vnútorným a vonkajším národno-štátnym a životným (existenčným a existenciálnym) záujmom Slovenska…
…
Ratifikácia Istanbulského dohovoru s jeho konzekvenciami otvára Pandorinu skrinku deštrukcie ľudskej civilizácie a spoločnosti v jej biologicky a historicky daných a nemenných sociálnych a kultúrnych vrstvách a extenzívne liberálne myslenie skazonosne prekračuje ich hranice…
…ID je proti násiliu a pácha násilie!
Je reálne aj potenciálne v rozpore so základnými ľudskými právami!
…
Ak sa žena necíti byť ženou a muž mužom, to nie je primárne ľudsko-právny ale medicínsky problém možností a kompetencií lekárskej vedy medicínskej vedy vo veciach telesného a duševného zdravia a komplexnej ľudskej normality.
Ľudským právom, odvodeným od základného ľudského práva na život od počatia po prirodzenú smrť je právo na telesné a duševné zdravie, aplikované na dostupnosť špecializovanej zdravotníckej starostlivosti v súlade s jej možnosťami.
Také právo ale nezakladá osobitné práva alebo nadpráva pre osoby dotknuté problémom homosexuality, lesbicity alebo inými poruchami jednoty pohlavia, rodu, sexuality a jej prejavov (sexuálna orientácia a preferencie).
Medicínska kompatibilizácia pohlavia s osobne vnímaným a prežívaným rodom v ojedinelých prípadoch týchto zriedkavých medicínskych a genetických porúch štatisticky nezvýznamného počtu prípadov, nie je základné ľudské právo.
Cluster (strapec) odchýliek (deviácií) označovaných skratkami LGBTI (dúha) od hetero normálu svojou heterogenitou (rôznosťou) z pohľadu filozofie a teórie ľudských práv nezakladá pre ne dôvod pre prijatie štatútu „sexuálna menšina“.
Menšina vykazuje znaky homogenity, a takou „dúha“ s jej inakosťami a variantmi nie je!
Snahy diverzifikovať pohlavia a rody tiež nie sú základným ľudským právom, nemajú ani žiadnu oporu o filozofiu, biológiu, sociológiu pojmu ľudská bytosť ako osoba a nie sú v súlade s ľudskou antropológiou (komplex vied o človeku).
Cieľom a účelom medicínskej vedy a genetiky je odhaliť a odstraňovať príčiny zvratných mechanizmov vo vývoji ľudského plodu, v časti pohlavie a rod a tým chrániť a zveľaďovať ľudský genotyp tak, ako bol naprogramovaný na počiatku jeho vzniku a vývoja…
Odlišný hardvér (telo) vnútorne a navonok predurčené byť mužským alebo ženským, a s ním nekompatibilný softvér (psychika, duša, psýché, néfeš) si vyžaduje citlivé empatívne porozumenie a podporu v hľadaní riešení a návratov k normálu, do stavu ľudskej normality, ktorou je jednota pohlavia a rodu ľudskej osoby…
Diverzifikácia pohlaví a rodov v ostatnej živej prírode na viac a iné než samčie a samičie pohlavie , je zanedbateľná, vyskytuje sa oveľa menej často, než ako na svoju obranu uvádzajú LGBTI aktivisti aj s poukazom na údajnú homosexualitu alebo lesbicitu zvierat, lebo je v kľúčovom rozpore s reprodukčným princípom a mechanizmom zachovania druhu (zvieracieho, ľudského)!
Trans a inter sexualita sú zložitejšie medicínske diagnózy, než len jednoduchá, za „normálnu“ APA a WHO pod tlakom LGBTI loby uznaná homosexualita, lesbicita alebo bisexualita, komplikovanejšia v prejavoch, správaní a prežívaní vlastnej sexuality takto odlišných „inakostí“…
Na týchto a im podobných odchýlkach od hetero normálu a štandardu nie je možné postaviť všeobecne platnú filozofiu a teóriu rodovej ideológie, tobôž, základných ľudských práv a na takom základe nie je možné prijať a ratifikovať Istanbulský dohovor!
…
Sloboda ľudskej bytosti liberálno-demokratického západného civilizačného a kultúrneho okruhu 21. storočia, ktorá znamená mať a môcť „fšetko“ a nemusieť nič, naopak, pre jej existenčnú a existenciálnu udržateľnosť by sa mala riadiť ľudským zmyslom pre mieru vecí, svedomie a zodpovednosť viac, než kedykoľvek predtým…
…
Podpis a ratifikácia ID je prezidentská kompetencia, prenesená v r. 2011 na ministerstvo spravodlivosti, podpísala ho ministerka Žitňanská za Radičovej vlády.
Istanbulský dohovor bol podpísaný v rozpore s Ústavou SR, jej preambulou a Článkom 1 odsek 1 (v časti ideológia)!
Istanbulský dohovor treba odmietnuť vyhlásením: „Slovensko sa necíti byť podpisom ID byť viazané, od jeho podpisu odstupuje a ratifikovať ho nebude!“
…
Slovenská vláda sa zdráha odstúpiť od podpisu pod Istanbulským dohovorom zrejme preto (hypotéza) lebo nosnou ideológiou EÚ je liberálna demokracia…
Liberálna demokracia ale stavia proti sebe záujmy jednotlivcov a skupín pravice aj ľavice a zostruje politický boj (krajná pravica verzus krajná ľavica).
SMER by si s vládnou koalíciou mal definovať najlepší záujem spoločnosti. S odkazom na preambulu ústavy a jej Článok 1 odsek 1 by násilie na ženách, definované ID, mal riešiť v prostredí vládnych inštitúcií vnútra, spravodlivosti a OČTK a tak sa vyhnúť ďalšiemu zužovaniu suverenity a zvrchovanosti Slovenska, ktorým je nadnárodný monitorovací, kontrolný a sankčný inštitút GREVIO.
Odstúpením Slovenska od podpisu Istanbulského dohovoru sa nestane nič, vôbec nič. Podmienkou ale je, že oznámené násilie a nebezpečné vyhrážanie v dôsledku nečinnosti PZ a jeho zložiek prvého kontaktu neskončí ujmou na zdraví alebo živote obetí násilia!
…
Slovensko má trestný zákon a trestný poriadok, možnosti ochrany, podpory a pomoci obetiam násilia, úplne stačí, ak budú riadne uvádzané do života…
Ide najmä o preukázanú nečinnosť alebo pomalosť v reakciách a konaní OČTK s fatálnymi následkami pre obete násilia a nebezpečného vyhrážania. OČTK už nesmú podnety odkladať, ani ich riešiť len ako priestupky proti občianskemu spolužitiu, hoc by sa akokoľvek zdali malicherné, bezvýznamné a neškodné…
Čierneho Petra má v rukách nielen ministerstvo vnútra ale najmä Policajný zbor SR. Ministerstvo vnútra na prácu PZ „svietiť“ nemôže a ani nesmie, ale môže a má, a musí, reálne hodnotiť jeho prácu a výsledky…
K dobrej viere a k dobru policajnému zboru:
https://www.pnky.sk/aktuality/nasilie-pachane-na-zenach-sa-tyka-vsetkych-nezatvarajte-pred-nim-oci/
Ak pribudne čo len jedna k údajne už 40-tim obetiam násilia na ženách od roku 2010, a preukáže sa znova a znova, že policajný zbor vo veci (vyhrážanie, skutky) vedel ale nekonal, vec odložil alebo konal pomaly a bez efektu, svoj aktivizmus vo veci Istanbulského dohovoru a názor, že Slovensko si problém násilia dokáže legislatívne a v praxi ošetriť bez jeho ratifikácie, v opore o dnes dobrú vieru, aktívne prehodnotím.
A kontrolu nad Slovenskom, jeho neschopným ministerstvom vnútra a policajným zborom, po ratifikácii Istanbulského dohovoru, prevezme nadnárodný inštitút GREVIO.
A to znamená nútenú správu.
Pekne pozdravujem. 🙂
Autor článku: Juraj Režo alias notorickyobcan