Keď pozerám na výsledky eurovolieb na Slovensku, tak sme naozaj unikát. Zistenie je smutné v tom, že Slovákom naozaj pre voľby stačí „lacná“ a prázdna reklama pre politickú stranu rovnako, ako pre čistiaci prostriedok či akciu v supermarkete, ktorá vlastne ani nie je akciou.
Tovar zakúpený v reklame, ako často zistíme, nijako nezodpovedá tomu, čo sa o ňom povedalo, ale už je kúpený – nepoznaný, nevyskúšaný, prichádza sklamanie a často aj povzdych : „ Ach, aký som len hlúpy!“
Rovnako reklamne, samozrejme nie lacno, na mňa pôsobí výsledok eurovolieb a prvenstvo nedávno vzniknutej strany. Nepoznaná, nevyskúšaná a predsa zvolená.
Naozaj toto Slovákom stačí! Krásne prázdne reči a cielená masívna reklama. Slováci nepotrebujú skutky, stačia im pekné reči. Sme naozaj unikát, lebo nikde inde by strana bez histórie a reálnych výsledkov práce, nezískala prvenstvo vo voľbách.
Aký bude výsledok tohto „ nákupu“, tejto voľby?! Ako pri použití „ TOP“ prášku na škvrny, ktoré aj tak nezmiznú?! Príde sklamanie a povzdych: Ach, aký som len hlúpy?! Priznáme si to?!
Alebo to dopadne ako v rozprávke Pat a Mat …v očakávaní liberálnej katastrofy.
Slováci hodnoty nepotrebujú a ani skutky. Stačia im prázdne, nič nehovoriace reči a „lacná“ reklama, pričom si ešte myslia, akí sú len múdri. Bohužiaľ, taká je pravda.
JUDr. Lucia Žužová – kandidátka do EP za ĽS Naše Slovensko