Dnes som podal trestné oznámenie na Matoviča a jeho vládu za trestné činy nátlaku, genocídy, zneužitia verejného činiteľa a všeobecného ohrozenia. Keďže som odmietol podieľať sa na Matovičovom biznise s antigénovými testami a nezúčastnil sa akcie “Spoločné ohlupovanie národa”, na podateľnu Krajského riaditeľstva PZ by som nebol bez modrého papiera vpustený, podal som toto trestné oznámenie poštou. Preto na priložených stranách trestného oznámenia nenájdete pečiatku KR PZ.
Pre lepšiu čitateľnosť vám prinášam prepis v plnom znení.
Ja, dolupodpísaný Radovan Hynek, bytom XXXXXXXXXXXX, 917 XX Trnava, podávam trestné oznámenie na neznámeho páchateľa, ktorý vystupuje ako premiér Slovenskej republiky, neznámeho páchateľa, ktorý vystupuje ako hlavný hygienik SR a neznámych páchateľov, ktorí vystupujú ako členovia vlády, za trestný čin nátlaku podľa zákona č. 300/2005 Z.z. Trestného zákona
§192
(1) Kto iného núti, aby niečo konal, opomenul, alebo trpel, zneužívajúc jeho hmotnú núdzu, alebo naliehavú nemajetkovú potrebu, alebo tieseň vyvolanú jeho nepriaznivými osobnými pomermi, potrestá sa odňatím slobody až na tri roky.
(4) Odňatím slobody na desať rokov až dvadsaťpäť rokov, alebo trestom odňatia slobody na doživotiesa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) a spôsobí ním škodu veľkého rozsahu
b) a spôsobí ním smrť viacerých osôb
c) ako člen nebezpečného zoskupenia, alebo
d) za krízovej situácie
Uvedeného trestného činu sa podľa mňa dopustil Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 693 z 28. októbra 2020, ktorého predkladateľom bol predseda vlády Slovenskej republiky, kde v bode C. odporúča hlavnému hygienikovi SR vydať vyhlášku, ktorou uloží povinnosť relevantným subjektom (zamestnávateľom, prevádzkovateľom, atď.) vyžadovať potvrdenie o negatívnom výsledku RT-PCR testu, alebo certifikát vydaný Ministerstvom zdravotníctva SR s negatívnym výsledkom antigénového testu certifikovaného na území Európskej únie na ochorenie Covid-19 vykonaný subjektom podieľajúcim sa na celoplošnom testovaní „ Spoločná zodpovednosť“ pri vstupe do ich objektov. Osoba, ktorá vystupuje ako hlavný hygienik SR takúto povinnosť uložil vo svojej vyhláške č.16/2020.
Členovia vlády SR majú toto uznesenie vlády vykonať. Keďže toto celoplošné testovanie na Covid-19 je a na základe ústavy SR aj musí byť dobrovoľné a je za takéto aj premiérom SR označované v médiách, nemôže byť nikým a nijako sankcionované. Povinnosť zamestnanca predložiť certifikát o negatívnom testovaní na Covid-19, pod hrozbou nevpustenia do pracovného procesu v podniku, v ktorom pracuje je však sankcia, lebo zamestnancovi zo zákona § 141 z dôvodu karantény nepatrí náhrada mzdy, navyšše musí hradiť odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne. Tým neznámi páchatelia pod nátlakom,aby občania strpeli zdravotné úkony, ktoré odmietajú, pripravili o ich mzdu za 10 dní karantény + odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne a vystavili ich nátlakom tieseni vyvolanú ich nepriaznivými osobnými pomermi. Podotýkam, že na každý zdravotný zákrok je treba informovaný súhlas, teda dotknutá osoba musí s vykonaním akéhokoľvek zákroku súhlasiť. Dávam do pozornosti aj tzv. Norimberský kódex, ktorý je súbor zásad medicínskej etiky pre experimenty na ľuďoch a vznikol ako dôsledok súdu s vojnovými zločincami na norimberskom súde po druhej svetovej vojne. V jeho hneď prvom bode sa píše, že dobrovoľný súhlas ľudskej osoby na akýkoľvek lekársky zákrok je absolútne nevyhnutný a nesmie byť ovplyvnený nijakým násilým, podvodom, klamstvom, hrozbami, zavádzaním, preháňaním, či inou skrytou podobou obmedzovania , alebo donucovania. K tomuto trestnému činu sa neznámy páchateľ priznal na svojej tlačovej konferencii slovami : „Prepáčte, že sme vás donútili ísť na tento test.“
Taktiež pripomínam, že preukazovaním sa zamestnanca zamestnávateľovi certifikátom môže byť aj porušené GDPR zamestanca, lebo je to jeho záznam o jeho zdravotnom stave, ktorý navyšše podlieha aj lekárskemu tajomstvu.
Podľa spomínaného uznesenia vlády je občanom, ktorí sa nezúčastnia tohto celoplošného testovania, uložená povinná karanténa, počas ktorej nemôžu nastúpiť do pracovného pomeru, pričom im nepatrí náhrada mzdy od zamestnávateľa a musia si sami hradiť sociálne a zdravotné poistenie. V médiách členovia vlády odporúčajú dôchodcom nad 65 rokov, aby sa celoplošného testovania nezúčastnili, avšak zostali v desaťdňovej karanténe. To v čase, keď sú im vyplácané dôchodky. Veľkej časti dôchodcov sa však dôchodky nevyplácajú na účet v bankových inštitúciách, ale chodia si pre ne osobne na poštu. To im však z dôvodu karantény nebude umožnené. Obe skupiny sa takto dostávajú do osobných ekonomicky neriešiteľných životných situácií. Preto mám za to, že z týchto dôvodov sa neznámi páchatelia dopustili zároveň trestného činu genocídia podľa zákona 300/2005 Z.z
§418
1) Kto v úmysle úplne alebo čiastočne zničiť niektorý národ alebo niektorú národnostnú, etnickú, rasovú alebo náboženskú skupinu
d) uvedie príslušníkov takej skupiny do životných podmienok, ktoré majú privodiť jej úplné alebo čiastočné fyzické zničenie,
potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsať rokov.
Takisto mám podozrenie z trestného činu zneužitia verejného činiteľa podľa zákona 300/2005 Z.z trestného zákona
§ 326
(1) Verejný činiteľ, ktorý v úmysle spôsobiť inému škodu alebo zadovážiť sebe alebo inému neoprávnený prospech,
a) vykonáva svoju právomoc spôsobom odporujúcim zákonu,
b) prekročí svoju právomoc, alebo
c) nesplní povinnosť vyplývajúcu z jeho právomoci alebo z rozhodnutia súdu,
potrestá sa odňatím slobody na dva roky až päť rokov.
(3) Odňatím slobody na sedem rokov až dvanásť rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
c) preto, aby inému zmaril alebo sťažil uplatnenie jeho základných práv a slobôd.
(4) Odňatím slobody na desať rokov až dvadsať rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
c) za krízovej situácie.
Tohto trestného činu sa podľa mňa mal neznámy páchateľ dopustiť tak, že zdravotnú starostlivosť môžu poskytovať len osoby na to oprávnené (poskytovatelia zdravotnej starostlivosti) prostredníctvom kvalifikovaných osôb (zdravotníckych pracovníkov); pritom príslušné miesto výkonu musí spĺňať prísne zákonné podmienky na materiálno-technické vybavenie.
Štátne zložky teda nemôžu vykonávať a vyhodnocovať antigénové testy, viesť zdravotnú dokumentáciu, spracovávať súvisiace osobné údaje či vôbec vydávať „certifikáty ministerstva zdravotníctva“ o absolvovaní testu a jeho výsledku.
Keďže celoplošné testovanie na COVID-19 sa nevykonalo za prísnych zákonných podmienok na materiálovo-technické vybavenie, zdravotnú starostlivosť-testovanie neposkytovali výlučne kvalifikované osoby a na testovacích miestach sa zhromažďovali aj občania, ktorí už boli infikovaní infekčným ochorením COVID-19 a mohli toto ochorenie prenášať na iných občanov. Domnievam sa, že neznámy páchateľ spáchal aj trestný čin všeobecného ohrozenia podľa zákona 300/2005 Z.z. trestného zákona
§ 284
Kto úmyselne
a) vydá ľudí do nebezpečenstva smrti alebo ťažkej ujmy na zdraví alebo cudzí majetok do nebezpečenstva škody veľkého rozsahu tým, že spôsobí požiar alebo povodeň, alebo poruchu, či haváriu prostriedku hromadnej prepravy, alebo škodlivý účinok výbušnín, plynu, elektriny, rádioaktivity alebo iných podobne nebezpečných látok alebo síl, alebo sa dopustí iného podobného nebezpečného konania (všeobecné nebezpečenstvo), alebo
b) všeobecné nebezpečenstvo zvýši alebo sťaží jeho odvrátenie alebo zmiernenie, potrestá sa odňatím slobody na štyri roky až desať rokov.
(2) Odňatím slobody na desať rokov až pätnásť rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) závažnejším spôsobom konania,
d) preto, aby inému zmaril alebo sťažil uplatnenie jeho základných práv a slobôd.
(4) Odňatím slobody na dvadsať rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
b) za krízovej situácie.
O výsledku vyšetrovania si prajem byť informovaný.