Moje poznámky a doplnky sa venujú infiltrácii liberálnej propagandy a ideológie do vzdelávacieho systému, obsahov a programov vzdelávania a ideologickej indoktrinácii, v súbehu s manipuláciou individuálneho a spoločenského vedomia.
Po prečítaní článku Zem a Vek, jeho zistenia podporím a doplním svojimi poznatkami, zisteniami a faktami, ktoré by mali spoznať a vedieť žiacka, študentská, učiteľská a rodičovská obec:
https://zemavek.sk/articles/view/infiltracia-liberalnej-propagandy-do-slovenskeho-skolstva-pokracuje
Predovšetkým, liberalizmus rozbil a ďalej likviduje dualizmus škola-rodina, a v nej triádu učiteľ-žiak-rodič. Ide mimo iné, aj o “dobrý orwellovský“ úmysel, založený na potrebe viesť žiakov a študentov k samostatnému aktívnemu a kritickému mysleniu, ktoré takéto myslenie vlastne nepodporuje, naopak, obmedzuje ho a odvádza ho úplne iným smerom…
Majú “vlastnou hlavou” prísť na to, že USA sú anjel s modými očami a Rusko zdroj zla na celom svete.
K falošným správam Overujte a preverujte si to, čo čítate (web) aspoň z dvoch ďalších zdrojov. Na také, že “vraj, údajne, alebo: vedci zistili, štúdie dokázali, vyvrátili”, bez udania odkazov na zdroje, neverte. Na webe si vyhľadajte a prečítajte čo najviac informácií vo veci Overtonovo okno, memetika a manipulačné techniky brainwashing. Sú nástrojmi toho, čomu ONI vravia neodarwinizmus, v časti sociálna evolúcia.
Štát a boj proti dezinformáciám a propagande (hybridná a info vojna): Ak sa do boja proti falošným správam, dezinformáciám a propagande, zapoja rezorty vnútra a spravodlivosti, spozornejte. A to je asi tak všetko. Ostatok je na vás.
Ak vám budú do hlaviniek toto: „Liberálnu demokraciu sa mnohé „z Ruska platené“ a „dezinformácie šíriace“ internetové stránky pokúšajú „zrútiť a nahradiť novým poriadkom“, čo ako príklad uvádza Zem a Vek, odmietnite to ako lož, propagandistickú manipuláciu, false flag. Ide o prozápadnú antiruskú propagandu. USA aj Rusko majú svoje informačné technológie. A využívajú ich. A chránia si svoje záujmy. Každá veľmoc so svojím maslom na hlave. Ovplyvňovanie amerických prezidentských volieb Ruskom, ani odpočúvanie Trumpa Obamom dokázané neboli.
Do vašej pozornosti odporúčam toto: https://www.konspiratori.sk/zoznam-stranok.php
Nájdete v ňom cenné poznatky ale aj to, čo nenájdete na webe a v tlači mienkotvorných médií, lebo nie všetky weby v zozname sú reálne a v celom ich obsahu pochybné a konšpiratívne. Konšpirácie vznikajú na pozadí skrývanej pravdy, pričom vzniká efekt: “Bez vetra sa ani lístok nepohne” a mnohé “pochybné” info sa skôr či neskôr vyvrátia samé, alebo potvrdia ako pravdivé. Čím viac sú mediálnym mainstreamom odmietané, logicky vzbudzujú zaslúženú pozornosť. Príklad: Protokoly sionských mudrcov sú označené ako falzifikát a pamflet, ktorý mal vyvolať globálny antisemitizmus. Vyvolal.
Kniežatá zloby sú ale produktom prvého sionistického kongresu v Bazilei (1897) a zjavne fungujú (pozrite pojem liberalizmus). Fungujú. Čerpá z nich Globálny Prediktor a jeho falošný liberalizmus. Bilderberg a pod. nie sú len “nevinné diskusie”…
Kalergiho plán a Barnettova doktrína sú reálne dokumenty (pozrite multikulturalizmus). Angela Merkel je držiteľkou Kalergiho ceny…
Ak vám budú tvrdiť, a robia to, že „ľudsko-právne mimovládky sorovského typu, ním podporované a platené, sú „filantropické“, preverte si ich činnosť, a porovnajte ich obsahovú a programovú náplň s množstvom iných občianskych združení, reálne filantropických a spoločensky prospešných (poznávací znak: reálne verejno-prospešné mimovládky nevykrikujú, a nešíria v spoločnosti nenávisť, á la nálepkovanie stigmami xenofóbie, rasizmu, extrémizmu a fašizmu, pretože samé sú fašistické, a patria do spektra novej neomarxistickej, radikálnej ľavice, so sklonmi k extrémizmu).
Dobre informovaný súhlas a výhrada vo svedomí ako základné ľudské právo K chýbajúcemu „súhlasu zákonných zástupcov neplnoletých stredoškolákov“ (preložím do jazyka ľudských práv): Ide o obídenie základného ľudského práva na výhradu vo svedomí a absenciu dobre informovaného súhlasu rodičov, s obsahmi programu vzdelávania, ktorý sa týka detí, navštevujúcich predškolské zariadenia, aj žiakov na I. a II. stupni ZŠ a SŠ.
K učiteľom a režimovému ovplyvňovaniu Učitelia podriadivo tolerovali každý režim. S neposlušnými a netolerantnými (politicky a ideologicky nekorektnými) jednotlivcami si každý režim vždy “hravo poradil”. Nástroje: existenčná závislosť a pribúdajúca represia.
Rodičia a žiaci (študenti) ale zasa (druhá strana mince) nepoznajú svoje základné ľudské práva a práva. Ministerstvo školstva je povinné zo zákona alebo bez neho, zabezpečiť postup a formality vo veci dobre informovaného súhlasu (jednotný formulár). Ak neexistuje zákon, to je deficit slovenského právneho poriadku, v časti ľudské práva. Vecou by sa malo zaoberať MŠ (školstvo) a MS (spravodlivosť), ktoré by mali pripraviť a predložiť taký zákon do parlamentu. Ministerstvo spravodlivosti sa ale zaoberá pochybnými stratégiami, akčnými plánmi pre ochranu a podporu LGBTIQ plus 100+1 pohlaví a rodov, a scestným a nepotrebným Istanbulským dohovorom na pozadí odmietnutých Jogkjakartských princípov. Ministerstvo školstva “koketuje” s myšlienkou zavedenia povinnej sexuálnej výchovy na všetkých stupňoch, ale kľúčové vzdelávanie a výchovu k uvedomelému a dobre plánovanému rodičovstvu zanedbáva.
Poznámka: Za „normálnych“ okolností, by porušenie zásady ľudského práva na výhradu vo svedomí a dobre informovaný súhlas, každé také porušenie by malo byť napadnuté ombudsmankou, prípadne riešené súdnou cestou, a hnané pred Európsky súd pre ľudské práva a Európsky súdny dvor. Nová ombudsmanka, Mária Patakyová, politická (teda zasa nie nezávislá!) nominantka vládnej koalície, je ale odborníčkou na obchodné právo, ktoré s ľudskými právami nemá nič spoločné…
V školstve neexistuje jednotný kódex učiteľa, rodiča ani žiaka a študenta. Školstvo pozná len školský poriadok. Slovenské ministerstvo školstva ignoruje Listinu u základných práv a slobôd, Chartu práv EÚ a ústavu.
Práva maloletého dieťaťa (od predškolského veku, žiakov ZŠ a stredných škôl) ale chráni Medzinárodný dohovor o právach dieťaťa.
Všeobecne, žiadna neplnoletá (maloletá) ľudská bytosť, dieťa, žiak a študent, nesmú (!) byť podrobení/é vzdelávaniu a výchove, založených na akejkoľvek ideológii, a v rozpore s ich osobným presvedčením (svetonázor). Vyučovanie náboženstva by malo byť mimo povinnú “alternatívnu” voľbu, ako prejav individuálneho záujmu žiakov a rodičov, pričom etika by mala byť všeobecne povinná (nevoliteľná!) a to na všetkých stupňoch základného a stredného vzdelávania.
Dobre informovaný súhlas Zdravotníctvo pozná inštitút dobre informovaného súhlasu, ktorý je pred začatím liečby povinný podpísať každý pacient. Lekári a lekárky sa riadia Hippokratovu prísahu, ako kľúčovým etickým kódexom medicínskeho pracovníka a princípmi humánnej bioetiky, pacienti majú svoju Chartu práv pacienta. Školstvo ale nič také zatiaľ ale nepozná, a ani sa neponáhľa vyplniť tento deficit zákonom. Dôvod: Voľná cesta k ideologickej manipulácii nadnárodného režimu pre plánované zmeny obsahov vedomia vzdelávateľmi, vychovávateľmi vo vedomí a obsahoch vedomia vzdelávaných a vychovávaných… (ide o sociálne inžinierstvo). Podobné komunistickému, ibaže v duchu liberalizmu. A výchova “nového človeka” pre Nový svetový poriadok.
Milé deti, žiaci, žiačky, študenti, študentky a rodičia: Vzdelanie a dobré a správne vzdelanie, je základ vášho poznania popri vašej osobnej, individuálnej, nezameniteľnej a neodňateľnej, a sprostredkovanej, zážitkovej skúsenosti. Nenechajte sa mýliť a manipulovať. Európske hodnoty sú iné, než tie, ktoré vám tlačia do vašich hlaviniek.
Globalizáciu treba zastaviť. Je dvojhlavou hydrou, jednou v pravo, druhou vľavo, na krku Globálneho Prediktora, ktorý je projektant Nového svetového poriadku.
Ste klamaní, zavádzaní, manipulovaní a podvádzaní. Aj tým, o čom sa zmieňuje článok v Zem a Vek. Lož je, že tento mesačník je označený ako pochybný konšpiratívny tak, ako sú rovnako, a na zozname pochybných webov zaradené Hlavné správy. Teda aj tento môj článok.
Žiaľ, hĺbková indoktrinácia a manipulácia prináša svoje ovocie, ktorým sú tí, ktorí, ktorí sa nechali a nechávajú manipulovať mienkotvornými denníkmi a liberálmi.
Ak vám budú do hlaviniek, že denník N, SME, a podobné, sú „slobodné, nezávislé, a ešte aj liberálne, spozornejte. Nie je to tak. Ak vám ktokoľvek bude, že je telom, srdcom a dušou demokrat a liberál, spozornejte a neverte. Nemá ducha.
Otázka (reakcia) užívateľa fb na adresu článku:
„Liberálna demokracia ako exemplárny nonsens? Čo je teda tá správna cesta? Sem s ňou.“
Odpoveď:
„Liberálna demokracia skončí “liberálnou” totalitou. Západný svet vstupuje do fázy post demokracie.“
Ak chceme ostať v Európskej únii, a zdieľať s ňou jej deklarované hodnoty, musíme trvať na tom, aby EÚ bola reálne liberálna, nielen pseudo liberálna a fakticky totalitná, v ktorej sú pravé hodnoty nahrádzané pseudohodnotami.
Je preto treba rozlíšiť pravý liberalizmus od falošného pseudo liberalizmu.
Len-tak, mimochodom, práve som jedným uchom, sledujúc naživo prejav britskej premiérky, ktorá bola po jej vyhlásení, že Británia musí ostať liberálna, odmenená nesúhlasným hučaním konzervatívcov v britskom parlamente, majúcich odťažitý vzťah k liberalizmu, ktorý zrejme mienila premiérka…
Správnu cestu vám určuje len zdravý rozum, intelekt a vzdelanie, a správne narábanie s vlastnou slobodou, na báze osobnej zodpovednosti, tobôž nielen práv, ale aj a najmä povinností, pod kontrolou svedomia a zdravého zmyslu pre mieru vecí a všeobecného kódexu správania ľudských bytostí, ktorý je univerzálny a platí v každom kúte našej Zeme. Nie pseudo liberálny a totalitný Globálny Prediktor.
Autor článku: Juraj Režo