Potom čo aj minister školstva zistil tu, že v Pisa testovaní sme zase niekde na chvoste a statočne kráčame do náruče priemernej vzdelanostnej negramotnosti ideme robiť niečo so školstvom. Čo? Dáme tam viac peňazí, viac asistentov a bude dobre. No nebude. Konečne si povedzme, že všetky reformy v školstve po 89 boli čistým rozkladom školstva, ktorých cieľom bolo dostať vzdelávanie na úroveň kolónie neschopnej sa postaviť iba pritakávať
Ak si chcete podrobiť nejaký národ, vychovajte jeho deti. Už v 2018 som písal blog o postupnej debilizácii našich detí na základných školách tu s tým, že je neskoro. Síce za 5 rokov, ale predsa príde s tým minister. Teda vôľa tu je, aspoň deklarovaná a podporená opäť navýšením zdrojov do školstva. Či reálna, to je opäť otázne, pretože ide posilniť prostriedky, ktoré už desaťročia nefungujú. Na školy prídu ďalší a ďalší asistenti …
V osemdesiatych rokoch sme mali pôrodnosť vyše 100.000 detí ročne, teraz ideme už pod 40.000 detí ročne a vymierame. Z 5,5 milióna smerujeme k 2,8 miliónu pôvodného obyvateľstva, keď vezmeme životnosť cca 70 rokov. Toto je na inú serióznu debatu, ale vo vzťahu k školstvu počet učiteľov neklesol tak ako počet detí a ideme tam dávať ďalších a ďalších asistentov. Ako to robilo to socialistické školstvo, že s relatívne menej učiteľmi sa podarilo vychovať relatívne múdrejšie deti? Prečo to teraz nejde?
Išiel by som k môjmu minulému blogu o bankrote Košíc tu. Mesto je pánom nad školami a ich riadením. Akých odborníkov v riadení škôl máme, keď samotné mesto Košice spolu s bývalým národným riadením slniečkárov priviedli k bankrotu? Aké riadiace schopnosti mala naša bývalá vláda s mestom Košice, keď sú v bankrote? A títo ľudia riadili školstvo roky. A ich liberálne hodnoty sú pretláčané aj z EU do nášho školstva. Ako budeme vyzerať na testovaniach o ďalšie 4 roky? Peniaze pomôžu, aby sa to celé nerozpadlo, ale nevedia všetko vyriešiť, hlavne nič nezmenia s pomotanou ideológiou liberalizmu o tom, že vzdelanie je služba. Alebo nám stačí heslo, že „Som síce sprostejší, ale lepšie zarábam?“. To naozaj? Bude to stačiť aj pre naše deti a deti ich detí o ďalších 30 rokov? Alebo sa to zmení na „Si sprostý, tu máš dávku na prežitie a choď“. Nakoniec skončíme s akou pôvodnou populáciou? Alebo nás celkom nahradia migranti?
Išiel by som k môjmu minulému blogu o debilizácii tu. Všetko, čo som vtedy písal presne sedí aj na dnešok. Výborné sú aj komentáre. Jeden od aaa: Kto bude ťahať spoločnosť dopredu? Tí priemerní alebo podpriemerní? Asi sotva. Do akadémie vied a na vedúce posty potrebujeme nadaných a nie debilov. Takých je na nich dosť už teraz, ako to vypadá? Takto (pozn. na vysvetlenie: inklúziou) sa zabezpečuje podpriemernosť celého národa, ba aj sveta. Brzdí sa pokrok a svet zaraďuje spiatočku, ide dozadu a nie dopredu. Toto práve potrebujú tí, čo vládnu svetu. Primitívnych zombi vzdelaných len podľa potreby obsluhy obrábacieho stroja….
Problém nie je iba v tom, že neodchytávame talenty na riadenie v školstve, ale pre nich nemáme ani uplatnenie v riadení štátu. Teda aj keby sme ich vychovali, tak potom s nimi čo? Nemáme výťah múdrych ľudí k moci a organizácii štátu tak, aby sa uplatnili ich schopnosti v prospech národa. Štrnganím v 89 sme si zabezpečili, že do riadenia idú tí, ktorých podporujú médiá, peniaze, alebo dobré ústne vystupovanie pred kamerami. Taký prezident Gustáv Husák nebol žiadna mediálna hviezda, ale aj podľa hodnotenia ľudí z danej doby bol jedna obrovská osobnosť. Vytvárame si korporátno-klanovú štruktúru, ktorá nevyberá ľudí, ktorí by boli najlepší pre nás všetkých, ale tých, čo sú prospešní pre tú svoju korporátno-klanovú štruktúru. Posledné pokusy ešte Vladimíra Mečiara, kde nabral do štátnej správy veľké množstvo vysokoškolákov po vzniku Slovenskej republiky stroskotali jeho odchodom a nádej vkladám aj do súčasných vládnych strán, že s tým niečo robia, ale koľko im dovolí súčasné nastavenie liberálnej spoločnosti a tie organizované protesty na námestiach, aby pri každom pokuse niečo zlepšiť neboli mediálne hneď plné námestia?
Socialistické školstvo hoci vychovávalo vzdelaných ľudí malo jednu chybu. Dnešné školstvo inštaluje do hláv našich detí program Liberalizmus X.0, Kapitalizmus 0.kolónia a Cirkev Y.0. Socialistické školstvo dávalo programy Socializmus bez vysvetlenia Z.0 a chýbali programy Vysvetlenia ako funguje svet aspoň V1.0, Prečo sme tu aspoň V1.0 a Ako byť na osoh sveta a pre radosť rodičov aspoň V1.0. Absencia týchto programov viedla k 89 a absencia týchto programov aj dnes vedie k tomu, že veľká časť ľudí verí v dnešné nainštalované programy Liberalizmus X.0, Kapitalizmus 0.kolónia a Cirkev Y.0., presne ako to bolo za socializmu
Toto najlepší mladí vidia a preto hľadajú miesto za peniaze v korporáte na hypotéku, alebo idú do zahraničia bez ohľadu na to, že sú tu potrební. Ak chceme mať doma múdrejších ľudí musíme najprv v sebe upratať, poznať programy Vysvetlenia ako funguje svet aspoň V1.0, Prečo sme tu aspoň V1.0 a Ako byť na osoh sveta a pre radosť rodičov aspoň V1.0. Klobúk dolu, že v septembri ľudia pochopili a začínajú si aspoň pirátsky inštalovať tieto programy ešte v starších verziách 0.x bez akejkoľvek pomoci
Budúci týždeň organizujeme KSB večer spolu s Armádnym magazínom. Termín sa menil viackrát, bude niekedy ďalší utorok, stredu, alebo štvrtok. Konečná info bude v podujatí a v blogu čo dám vedieť budúci pondelok
Ako BRICS likviduje dolár si môžete pozrieť na našom ISOP kanále tu. Aké ekonomické zmeny, ktoré nás čakajú sme tu nemali viac ako 100 rokov si môžete pozrieť tu. Ako Nemecko „skapína“ – ťahá seba, Európu aj Slovensko k ekonomickej smrti si môžete pozrieť tu a tu blog