I. Východiska projektu pre zorganizovanie masového odporu občanov SR.
Môj projekt s uvedeným názvom pokladám za prioritný a rozhodujúci, ak do budúcnosti chceme, aby Slovensko, a v ňom jeho obyvateľstvo, bolo sebavedomou krajinou. Z môjho pohľadu je potrebné vyriešiť jeden všeobecne zavedený problém, ktorý sa výsostne dotýka oblasti politiky, ktorú presadzuje vládna moc, tvorená vládou SR a Národnou radou SR za asistencie Prezidentského úradu.
V podmienkach Slovenskej republiky vládna moc už druhý rok realizuje globálnu politiku organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu. O takto nazvanej politike sa na verejnosti vôbec nehovorí. Občania SR si majú iba zvykať na to, že náš ľudský svet, našu planétu zasiahol nebezpečný koronavírus, nad ktorým potrebujeme zvíťaziť a z tohto dôvodu sú potrebné a dobré všetky možné prostriedky a nástroje, ktoré do boja v mene „ochrany“ zdravia a životov má možnosť vložiť vládna moc. Ak by sa totiž verejne hovorilo o realizovaní globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu, potom základná otázka má byť spojená s poznaním toho, kto má záujem takúto politiku organizovať a prečo.
Globálna politika organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu za žiadnych okolnosti nemôže v žiadnom národnom štáte byť realizovaná IBA v rámci bežného systému zdravotnej starostlivosti, založeného na personálnom vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením. Z tohto dôvodu prvým a rozhodujúcim prisluhovačom globálnej politiky, ktorá priamo súvisí s globálnym kapitalizmom, je vládna moc národného štátu, ktorá dostala povinnosť používať mocenské prostriedky bez ohľadu na prirodzené a ústavné práva každej ľudskej bytosti. Za týchto predpokladov sa bežný systém poskytovania zdravotnej starostlivosti využíva ako nevyhnutný doplnok, pre naplnenie účelov propagandy o ochrane zdravia a životov, a až v druhom kroku k všeobecnej podpore využitia mocenských prostriedkov pre nastolenie totálnej kontroly nad životom celej národnej spoločnosti.
Globálnou politikou boli vedomé zmenené všeobecné podmienky života celej spoločnosti a to iba na základe toho, že vládna moc dostáva pokyny z globálnej úrovne, pričom na tejto úrovni veľmi významnú úlohu zohráva samotná Európska únia, farmaceutický Kartel a WHO. Výpočet nadnárodných štruktúr, ktoré sa už dlhšiu dobu usiluje presadiť svoje záujmy, v tomto momente nie je potrebný. Spomeniem, napríklad, iba tri dokumenty, ktoré súvisia s prípravou a zahájením už spomínanej globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu, teda s operáciou Covid – 19.
1. Ešte 26.4.2018 Európska komisia vydala dokument s názvom „Posilnená spolupráca v boji proti chorobám, ktorým sa dá predchádzať očkovaním,“ ktorý bol vydaný pod číslom COM (218) 245 finál a na ktorý potom nadväzujú ďalšie dokumenty a aktivity EÚ. Spomeniem ešte uznesenie Európskeho parlamentu z 23.4.2018, kde v bode 18 sa zdôrazňuje, že je potrebné preočkovanosť v členských štátoch rozšíriť i mimo raného detstva a že sa bude na všetky skupiny obyvateľstva vzťahovať prístup, spočívajúci v celoživotnom očkovaní. V bode 23 je zdôraznené, že členské štáty a Komisia majú prijať také opatrenia, ktoré by pomohli obnoviť dôveru v očkovacie látky, vytvoriť európsku platformu zameranú na zvýšenie miery preočkovanosti či bojovať proti dezinformáciám.
2. Druhý dokument je ešte zaujímavejší a odhaľuje to, čo sa v skutočnosti deje. Existuje tajne uniknutý prejav generálneho tajomníka Trilaterálnej komisie z decembrovej konferencií v roku 2020 v Bruseli, ktorý nám umožňuje pochopiť mnohé súvislosti, ktoré sa odohrávajú vo svete. Iba pripomínam, že uvedená komisia predstavuje privátnu organizáciu, založenú na podnet Davida Rockefellera. Obsah prejavu si je možné na internete nájsť cez Google. Spomeniem niektoré dôležité myšlienky:
-
stojíme pred konečným cieľom, ktorým je dobudovanie celosvetovej vlády pod našou kontrolou,
-
spomienka na Davida Rockefellera, ktorý zomrel vo veku 102 rokov a ktorý by bol hrdý na to, ako sa jeho vízia pokroku do roku 2020 naplnila,
-
naša Európska komisia, na čele Európskej únie, sa stala skutočnou nadnárodnou vládou nad európskymi národmi, ktorých vplyv sa postupne vytráca a budú nahradené populáciou nového typu, ako to navrhuje ďalší z našich veľkých vizionárov gróf Coudenhove – Kalergi,
-
pripomína sa neschopnosť zvrhnúť Orbánovu vládu v Budapešti a odstrániť Kaczynského vo Varšave a z tohto dôvodu sú varovaní kolegovia v Budapešti a Varšave, aby situáciu napravili aj vzhľadom na blížiaci sa moment veľkého resetu a zmeny, ktoré s tým súvisia, ako sa to podarilo v Bratislave ( poznámka D. H. – s vládou Igora Matoviča ) a ako pevne veria, sa tak stane na budúci rok v Prahe,
-
operácia Pandémia vrátila iniciatívu tento rok ( 2020 ) späť do našich rúk, pričom politický a ekonomický chaos a predvolebné machinácie vedúce k odstráneniu Donalda Trumpa pomohli upevniť situáciu a urobiť ďalší dôležitý krok na ceste k úplnej kontrole planéty, všetky predchádzajúce operácie, ako je 9/11 World Trade Center a arabskej jari, budú pôsobiť ako nevinné hry vo svetle začatia Veľkej Global Reset,
-
úplne označenie a registrácia všetkých obyvateľov bude dôležitým krokom k upevneniu sveta pod našou kontrolou,
-
poďakovanie zdravotnej komisií WHO, lekárskym korporáciám a mladým kreativcom, ktorí uviedli problém C – 19 do života a spôsobili tak chaos, na ktorom môžeme vybudovať krásny nový svet,
-
okrem našej lekárskej a finančnej sekcie budú naše lojálne služby aj naďalej zapojené do operácie, ktorá bude prebiehať počas celého budúceho roka,
-
rovnako, ako s operáciou C – 19 – bol tento rok pre nás mimoriadne úspešný – aj pokiaľ ide o finančné zisky našich kontrolovaných korporácií a nasledujúci rok bude pre nás ešte úspešnejší,
-
až keď národné štáty konečne zmiznú, budeme schopní účinne napredovať vo veľkej transformácií ľudstva,
-
nové oslobodené ľudstvo, ktorého počet sa výrazne zníži v dôsledku našej prebiehajúcej operácie C – 19 a jej ďalších – oveľa hlbších – procesov, bude znamenať narodenie nového človeka a prípravu cesty pre vstup vyšších entít do nášho časopriestoru,
-
vďaka našim spolupracovníkom umiestnených na dôležitých pozíciach v politike, v médiách, v korporáciách a kultúre, sa nám podarilo dosiahnuť súčasný stav,
-
máme víťazstvo na dosah ruky.
3. Tretí dokument súvisí s existenciou a činnosťou neziskovej organizácie GPMB – Globálnej rady sledujúcej pripravenosť, ktorú podporujú tri hlavné subjekty: Bill a Melinda Gates nadácie, Wellcome Trust a nadácia Resolve to Save Lives – Rozhodnite sa zachraňovať životy. Je zaujímavé, kto je v Správnej rade Globálnej rady sledujúcej pripravenosť. Sú v nej: Dr. Dzau, riaditeľ Národnej akadémie pre medicínu v USA, Dr. Elis, zástupca nadácie Billa a Melindy Gates, Sir Farrar, zástupca Wellcome Trust, Gao, riaditeľ Centra pre kontrolu chorôb v Číne, Dr. Fauci ako hlavný vedúci koronavírusového komanda v USA. Členmi Správnej rady sú aj ďalší zástupcovia, napríklad z Indie, Ruskej federácie, Japonska, Rwandy.
Globálna rada sledujúca pripravenosť vydala v septembri 2019 výročnú správu, dokument s názvom „Svet v ohrození,“ v ktorom sa zdôrazňuje sedem naliehavých prioritných opatrení, ktoré musia lídri národných štátov prijať, aby sa pripravili na núdzové situácie v oblasti zdravia v piatich oblastiach: vedenie, budovanie viac sektorových systémov krajín, výskum a vývoj, financovanie a medzinárodná koordinácia. Nie je to iba nejaký formálny dokument. Globálna rada priamo nariaďuje vedúcim predstaviteľom štátu, čo musia robiť, aby sa v spoločnosti všetko zmenilo na základe jej príkazov. Nariadenia v siedmich bodoch pokladám za absolútnu drzosť zo strany neziskovej organizácie, ktorá sa pokladá za entitu s globálnou pôsobnosťou a s postavením určovať, čo musia jednotlivé národné štáty urobiť.
Nemám záujem spomínať obsah všetkých siedmich bodov spomínaného dokumentu. Je však dôležité zdôrazniť niečo podstatní z bodu 3, pretože ten každému normálnemu človeku doslova vyráža dych. To, čo sa u nás a vo svete deje v rámci boja proti „pandémii“ koronavírusu, to presne zodpovedá požiadavke v bode č. 3. Globálna rada nariaďuje, že všetky krajiny musia ( ! ) vybudovať silný systém, ktorý bude založený na tom, že hlavy jednotlivých štátov musia ( ! ) ustanoviť vysoko postaveného dozorcu, ktorý bude mať patričnú autoritu a politickú zodpovednosť, aby mohol viesť celú vládu a celú ľudskú spoločnosť štátu a mohol bez námahy uskutočňovať – realizovať mnoho dielne simulačné cvičenia za tým účelom, aby udržiaval všetkých v stave pripravenosti.
Tento jasný príkaz je určený k tomu, aby v každom štáte boli všetci pripravení na to najhoršie – na rýchlo šíriaci sa patogén. Vo väčšine bodoch Globálna rada určuje predstaviteľom štátu, že majú pre plnenie stanovených úloh vyčleňovať veľké množstvo finančných zdrojov, ktoré majú byť v skutočnosti darované privátnym subjektom, ktoré riadi farmaceutický Kartel. Na tento doslova mafiánsky spôsob práce Globálnej rady aj naša vládna moc naskočila ako na chutnú návnadu a podľa dokumentu „Svet v ohrození“ pracuje a postupuje. A môžeme hádať, koho alebo aký subjekt – inštitúcia pod priamym riadením vládnej moci bol poverený funkciou vysoko postaveného dozorcu, ktorého musia ( ! ) počúvať všetci. Ak to chcem zhrnúť, o čo teda ide v tomto dokumente ?
Vedúci predstavitelia jednotlivých štátov či hlavy štátov, dostali za úlohu zabezpečiť, aby sa v každom národnom štáte dosiahla potrebná zmena všeobecných podmienok života obyvateľov a celej spoločnosti vôbec. Tým, že sa vybuduje silný systém pripravenosti na rýchlo sa šíriaci patogén, do ktorého budú vtiahnutí a tak aj zainteresovaní všetci ľudia, subjekty, inštitúcie, tak podmienky života ľudí kvôli novej potrebe – neustálej pripravenosti – sa úplne zmenia, lenže v skutočnosti iba k horšiemu.
V týchto dňoch môžeme iba s poľutovaním konštatovať, že Globálna rada pre sledovanie pripravenosti, môže byť spokojná, pretože do celého systému života spoločnosti – a teda do jeho jednotlivých oblasti – boli zanesené všetky potrebné autoritatívne a totalitné či dokonca fašistické praktiky, ktoré s úlohou vysoko postaveného dozorcu v spoločnosti súvisia. Fakt, že aj nášmu Dozorcovi sa všetci zodpovední politici, funkcionári, vedúci hospodárski pracovníci, vládna moc, prezidentský úrad, radoví občania, deti, mládež, študenti a tak ďalej, podriadili, je neodškriepiteľný!
Aby bolo možné dosiahnuť všeobecnú zmenu podmienok života spoločnosti v každom národnom štáte, a teda aby mohol vysoko postavený Dozorca plniť svoje úlohy, bolo potrebné na základe Globálnej rady urobiť z úrovne každej vládnej moci dva dôležité strategické kroky, ktorými sa všetko mení a reorganizuje. Prvým strategickým krokom bolo nabúrať bežný systém zdravotnej starostlivosti, ktorý až do roku 2020 fungoval v rámci personálneho vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrení. Rýchlo sa šíriaci patogén, napríklad koronavírus, už v uvedenom vzťahu nesmel figurovať a teda došlo k tomu, že vládna moc prešla od individuálnych príbehov ochrany zdravia a života k jednotnému – globálnemu príbehu o ochrane zdravia a životov ľudí. Druhý strategický krok potom mohol nadviazať na prvý strategický krok a jeho úlohou bolo nabúrať, na základe idey o globálnej ochrane zdravia a životov ľudí, všetky oblasti života spoločnosti, pretože iba takýmto spôsobom bolo a je možné zabezpečiť, aby celá spoločnosť bola v stave vysokej pripravenosti na to, čo príde. Druhý strategický krok teda súvisí už s požiadavkou organizovať mnoho dielne simulačné cvičenia.
Musíme si uznať, že simulačné cvičenia v rámci národného štátu sa nedajú organizovať za situácie, keď nebude zrealizovaný prvý strategický krok. Takže lekári a zdravotnícke zariadenia sa na základe nariadení, príkazov, pokynov a usmernení vládnej moci, sa strategickým krokom rýchlo prispôsobili, rovnako ako sa tomu prispôsobili všetci ďalší zodpovední ľudia v iných sférach života spoločnosti. Okrem dvoch strategických krokov bolo potrebné: a) do mimoriadnej pozornosti verejnosti dostať koronavírus ako nepriateľa ľudstva – to bolo dôležité, b) určiť nástroje pre jednotné – globálne zisťovanie ochorenia a jeho šírenia ako je testovanie testovacími súpravami, rúška, organizácia každodenného života jednotlivcov, zisťovanie pozitívnych na ochorenie, zmeny v organizácií práce jednotlivých ambulancií a vo všetkých ďalších oblastiach života spoločnosti – školstve, ekonomike, politickom systéme, kultúre, športe, rodinnom živote a podobne, c) vybudovať efektívny systém kontroly celej ľudskej spoločnosti vrátane represívnych opatrení, d) ako povinnosť stanoviť iba jednom jediné riešenie, ak je spoločnosť napadnutá koronavírusom – permanentná vakcinácia.
Celý uvedený postup vládnej moci je založený na pokynoch Globálnej rady a netreba špeciálne rozvádzať, že ide o to, že na základe neho bol aj na Slovensku vybudovaný silný systém, ktorý je možné nazvať iba tak, že je totalitným systémom a teda diktatúrou vládnej moci nad obyvateľstvom národného štátu. Globálna rada dala jasný pokyn, že na prvom mieste života spoločnosti musí byť zainteresovanosť celej spoločnosti v pripravenosti na rýchlo šíriaci sa patogén. A prečo máme byť tak dôsledne pripravení na pandémiu ? Pretože sa predpokladá, že pandémia s určitým vírusom sa len tak neskončí a že to vôbec nesúvisí s potrebou vysokej zaočkovanosti obyvateľstva národných štátov.
Verejnosť vôbec nič nevie o tom, že je plánované prejsť od pandémie Covidu k ďalšej pandémii. To preto, že scenár pandémie SPARS v rokoch 2025 až 2028 vytvorila univerzita Johnse Hopkinsona už v roku 2017 ! Covid – 19 sa má zmeniť do pandémie SPARSu 2025 – 2028. Dokument má 89 strán dá sa vyhliadať na internete. Covid nemá nikdy zmiznúť, pôjde o neustále očkovanie, neustály dohľad a kontrolu nad ľuďmi zo strany vládnej moci. Je zaujímavé, že k liečbe SPARSu už sa už v roku 2017 vedelo, aké vakcíny majú byť použité v rokoch 2025 až 2028. Má ísť o vakcínu VMax a COROVAX. A podľa uvedeného dokumentu má byť prvá vakcína predstavená pre použitie v roku 2026 a druhá v roku 2027.
Slovenský národ si má postaviť pre seba náročnú úlohu: ukončiť nastolený politicko-spoločenský režim, ktorý nie je zameraný na ochranu zdravia a životov ľudí, ak keď sa tak predstavitelia vládnej moci tvária, pretože jeho prioritou je nútené presadzovanie permanentnej vakcinácie a teda, a už je to jasné, iba vytváranie ďalších podmienok pre domnelú či skutočnú pandémiu. Zo žiadnej vedeckej medicíny nemôže vyplývať iba jedna jediná alternatíva – vakcinácia a k tomu ešte ako odpoveď na niečo, čo v celom systéme priam bije do oči – je založená na umelom vytváraní „pozitívnych“ na ochorenie bez ohľadu na klinické príznaky, ktorých posúdenie patrí do pôsobnosti personálneho vzťahu lekár – pacient.
V skutočnosti ide o skutočnú pandémiu vyrábania chorých, infikovaných ľudí a o skryté spôsoby potláčania liečby u ľudí, ktorí majú klinické príznaky chrípky či chrípke podobného ochorenia, respektíve trpia typickou či atypickou pneumóniou. V čase, keď je vakcinácia rozbehnutá na plný plyn, môže už skutočne ísť aj o rozšírenie skutočnej pandémie podľa vzoru španielskej chrípky spred viac ako sto rokmi. Vtedy iba tí očkovaní, ktorí prežili, sa stali prenášačmi baktérií na iných ľudí – neočkovaných. Zrejme je to náhoda, že vtedy bol za očkovací program amerických vojakov a neskôr aj amerických občanov a občanov Európy zodpovedný Rockefellerovský inštitút a zodpovedným vedcom bol Dr. Frederick Gates.
Ako je možné zastaviť diktatúru vládnej moci ?
To, čo navrhujú opozičné sociálno-demokratické strany, to nedáva žiadny zmysel. Predčasné voľby do NR SR, na základe ich vyjadrení, môžu riešiť iba otázku, ako efektívnejšie a viacej s „ľudskou tvárou“ riadiť proces boja proti „pandémii“ koronavírusu. Prirodzený – biologický vírus nezlikvidujeme a laboratórny – patentovaný vírus si vyžaduje iný spôsob boja, pretože najprv súvisí s potrebou odhaliť tých, čo tento vírus pustia vo svete do obehu. Takáto politika po predčasných voľbách by nás iba zabetónovala do pozície, z ktorej sa nevyhrabeme a len umožníme, aby sa ďalej postupovalo podľa plánov globálnych hráčov. A navyše, voľby do NR SR podľa existujúceho volebného systému už nie sú vôbec v prospech občanov SR a slovenského národa. Voľby má v rukách Trilaterálna komisia a Rada zahraničných vzťahov, obe v moci Rockefellerovcov. Tieto privátne komisie dôsledne všetko kontrolujú a v rámci svojej činnosti aj riešia. Z tohto dôvodu sa zaoberám aj prípravou ďalších projektov, ktoré sa budú týkať volieb do NR SR a voľby prezidenta SR.
Riešenie na postavenú otázku je iba jedno, keďže rôzne malé protesty nezaberajú. Treba donútiť vládnu moc, aby sa v celom rozsahu vzdala realizovania globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a zároveň zrušila všetky svoje nariadenia, príkazy, pokyny, uznesenia a usmernenia a skutočne potrebnú liečbu vrátila do rúk lekárom a poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
Ak v určitej lehote vládna moc požiadavku občanov SR nesplní, bude potrebné masovým vystúpením ju k tomu donútiť. Ak sa lekárom a poskytovateľom zdravotnej starostlivosti definitívne odstráni pocit hrozby z úrovne vládnej moci, budú môcť sa vrátiť k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti, ktoré bude založené na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením. Zásadná zmena bude v tom, že bude odstránený boj proti koronavírusu ako priorita a všetko úsilie bude orientované na odborné poskytovanie liečby potrebným pacientom. Veda o medicíne, bez delenia na vedcov provládnych a ostatných, bude mať za úlohu sa na svojich pracoviskách zaoberať vírusmi. Výsledky vedy majú poslúžiť lekárom, poskytovateľom zdravotnej starostlivosti a v konečnom dôsledku obyvateľstvu krajiny. Výsledky vedy o medicíne nemôžu vopred a ani nikdy byť založené na tom, že ľudská imunita a ochrana proti vírusom je výlučnou záležitosť očkovacích látok, ktoré sa v súčasnej dobe ani za skutočné vakcíny nemôžu považovať.
II. Návrh na masové vystúpenie občanov Slovenskej republiky proti diktatúre vládnej moci.
Návrh má tieto tri časti:
1. Všeobecné poznámky k tomu, prečo je potrebné zorganizovať masový odpor občanov SR.
2. Rámcový náčrt organizačného zabezpečenia celonárodného odporu občanov SR.
3. Obsahové zameranie celonárodného odporu občanov SR.
Poďme k jednotlivým častiam môjho návrhu.
1. Všeobecné poznámky k tomu, prečo je potrebné zorganizovať masový odpor občanov Slovenskej republiky proti diktatúre vládnej moci.
Z môjho pohľadu sú dôvody zásadné a sú tieto:
Z úrovne nadnárodných a globálny štruktúr, ktoré sú v rukách minoritnej triedy kapitalistov ( na čele s USA ), bola pripravená a spustená realizácia globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu. Táto politika má tak krátkodobé ako aj dlhodobé ciele.
Nikto z politikov vládnej moci a ani z opozície, až na výnimku, nám, občanom SR, neprezradí, že preto ide o globálnu politiku, pretože je založená na idey o globálnej ochrane zdravia a životov ľudí. Z tohto dôvodu takáto politika je v moci Európskej únie, OSN, WHO, petrochemického a farmaceutického Kartelu ( tak amerického ako aj európskeho krídla ), bankového sektora ( napríklad Svetovej banky, Medzinárodného menového fondu, Európskej centrálnej banky ), ďalších nadnárodných korporácií a rôznych inštitúcií nadnárodného charakteru. Všetky uvedené subjekty patria pod vplyv a moc minoritnej triedy kapitalistov.
Naša vládna moc ( vláda, NR SR, prezidentský úrad ) dôsledne plnia stanovené úlohy pánov z globálnej úrovne, o existencií ktorých sa vôbec nezmieňuje a z ničoho ich neupodozrieva a neobviňuje. A z tohto dôvodu bolo potrebné:
a) Prijať vyhlásenie o pandémii zo strany WHO, ktorej v skutočnosti vládne miliardár Bill Gates, hoci zo štátneho štatistického zisťovania v rámci SR žiadna skutočná pandémia nevyplývala.
b) Prijať rozhodnutie, že v rámci svojho ľudského bytia žiadny jednotlivec si nesmie myslieť, že je zdravý a že je schopný ako svojprávna osoba o tom sama rozhodovať a z tohto dôvodu je povinný prijať nariadenia o tom, že je to právomoc vládnej moci, aby v prípade jednej jedinej choroby podobnej chrípke kontrolovala jeho zdravotný stav pri každodenných aktivitách.
c) Koronavírus nežije s ľudstvom iba od začiatku roka 2020 a človek ako živá bytosť má veľké množstvo vírusov, baktérií a podobne. Ak sa do konca roka 2019 liečila chrípka či choroby podobné chrípke, lekári a ani poskytovatelia zdravotnej starostlivosti neskúmali samotný vírus a jeho typy a ani proti nemu na úrovni vlády a celej spoločnosti nikto nevyhlasoval boj. Bolo potrebné rešpektovať rozhodnutie z globálnej úrovne, že koronavírus je niečo nové, čo tu doteraz nebolo a z tohto dôvodu sa množstvo rôznych aktivistov tejto globálnej politiky zaoberalo hľadaním nulového pacienta. Namiesto liečby choroby, ktorá je predmetom personálneho vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením, sa začal skúmať a hľadať koronavírus a jeho prítomnosť v tele človeka. Ide o zásadnú zmenu toho, čo je potrebné a dôležité, ale z hľadiska názoru vládnej moci.
d) Ak už do sveta bolo oznámené, že existuje nový koronavírus, tak bolo potrebné rovnako zabezpečiť, že ten spôsobuje nové ochorenie nazvané Covid – 19. V skutočnosti je to len marketingová náhrada za doteraz existujúcu chrípku, či choroby podobné chrípke. A v praxi už je vidieť výsledky, že máme novú chorobu Covid – 19, na ktorú zomiera množstvo ľudí. Dostal som Covid, tak už myslia mnohí ľudia, pričom v skutočnosti tento názov môže predstavovať skratku celého názvu pre určitý cieľ: Certifikát vakcinačnej identifikácie.
e) Aby bolo možné realizovať úlohy uvedené v bodoch c) a d), tak bolo potrebné ešte niečo dôležitejšie. Vládna moc dostala úlohu v prípade respiračných ochorení či infekcií narušiť svoj národný systém zabezpečenia bežnej zdravotnej starostlivosti, založený na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením a scudziť si časť starostlivosti pod právomoc vládnej moci. Na základe tohto strategického ťahu sa v podmienkach SR vládnej moci darí presadzovať vo vzťahu k obyvateľstvu SR globálnu diktatúru triedy kapitalistov, lebo im ide v prvom rade o deštrukciu života ľudí v doteraz proklamovanom a právnom štáte.
Napísané iným spôsobom, vládna moc si doteraz ochranu zdravia a životov ľudí v prípade jednej jedinej kategórie chorôb odobrala od lekárov a zdravotníckych zariadení a podriadila svojim rozhodnutiam. Došlo k tomu, že ochrana zdravia a životov sa už v uvedenom konkrétnom prípade nesmela zabezpečovať v rámci individuálnych príbehov o ochrane zdravia, ale dostala sa pod moc vlády SR, aby sa mohla zabezpečovať v rámci globálneho príbehu o ochrane zdravia a životov ľudí. Tak individuálne príbehy ako aj jeden spoločný globálny príbeh majú svoje vlastné spôsoby ( mechanizmy ) uplatňovania. Iba globálny príbeh o ochrane zdravia a životov sa zakladá na diktatúre vládnej moci.
f) Globálny príbeh o ochrane zdravia a životov ľudí je už založený na iných pravidlách, ako to pozná každý z nás v rámci svojho vzťahu so svojim lekárom a spôsobmi liečby. V globálnom príbehu musia fungovať iné mechanizmy, ktoré dokopy sú založené na tom, že ochrana zdravia a životov ľudí musí byť čo najviac spojená s mocenskými nástrojmi, s autoritatívnym, totalitným spôsobom riadenia spoločnosti. Každá ľudská bytosť je povinná: f1) starať sa o prekrytie horných ciest dýchacích podľa určitých nariadení, hoci dýchanie je základná fyziologická a biologická potreba človeka, f2) musí byť obmedzovaná v svojich právach, v svojom pohybe, v rôznych aktivitách, pretože je tu nepriateľ koronavírus, f3) musí sa pravidelne podriaďovať celému mechanizmu testovania, ktoré riadi štátna moc a ktoré je organizované mimo personálneho vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením, f4) každá ľudská bytosť od určitého veku musí podliehať permanentnej vakcinácií vakcínami, ktoré možno pokladať za experimentálne, pretože o ich vedľajších či hlavných účinkoch obyvateľstvo nevie nič a k tej nevedomosti vraj postačujú vyhlásenia ústavných činiteľov, že je bezpečná a účinná, f5) ak ide o možnosť ochorenia, tak sa nesmú brať do úvahy a na praktické použitie žiadne lieky vhodné pre liečbu respiračných ochorení. Alternatíva neexistuje, iba vakcína a vakcíny a keď nie, tak tvrdý postih !
g) V globálnom príbehu, na rozdiel od individuálnych príbehov o ochrane zdravia a životov, hrá veľmi dôležitú úlohu testovanie mimo sféry poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, ktoré je založené na nástrojoch zhotovených na globálnej úrovni, ktorých úloha je veľmi zvláštna: majú hľadať ľudí, ktorí sú pozitívni na ochorenie, hoci nie sú chorí. Samotné testovanie je mimo rešpektovania klinických príznakov pre chrípku či pre choroby podobné chrípke a je základom pre tvorbu špeciálnej vládnej štatistiky, ktorá je tvorená tak, aby ďalej pomáhala šíriť strach z koronavírusu. Test hľadá pozitívnych a tí sú aj bez pocitu choroby pokladaní za infekčných a teda aj s možnosťou hocikoho nakaziť. Samotný počet pozitívnych narastá nie kvôli koronavírusu, ale kvôli tomu, že to umožňujú testovacie súpravy a tiež nárast počtu testovaných. Z hľadiska každého jedného obyvateľa štátu samotné testovanie nie je o klinických príznakoch, ktoré patria do posúdenia lekárov. Pozitivita má potvrdzovať predpoklad a správnosť krokov vládnej moci, že existuje skutočná pandémia a že to samotné zdravotnícke zariadenia nemôžu a ani nesmú zvládať.
h) Iba v rámci globálneho príbehu o ochrane zdravia a životov ľudí si vládna moc dovolila, aby boj proti „pandémii“ koronavírusu bol prioritou pre celé zdravotníctvo, pre lekárov a poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a to často aj na úkor všetkých ostatných 99% ochorení či chorôb.
Naša vládna moc sa rozhodla robiť pre petrochemický a farmaceutický Kartel predajcu vakcín a ďalšieho potrebného materiálu. Núti obyvateľstvo, aby si „kupovalo“ iba taký liek, ktorý to určuje uvedený Kartel, z čoho vyplýva, že vládna moc podporuje podnikanie mimo slobodného trhu, pretože vakcíny sa v skutočnosti môžu predpisovať iba v rámci individuálnych príbehov o ochrane zdravia a životov ľudí, založených na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením. Má byť teda iba na lekárovi a pacientovi, aby sa rozhodli, či z existujúcej ponuky využijú aj vakcíny, ktoré v skutočnosti predstavujú génovú terapiu. Tento posun z prostredia slobodného trhu do kompetencie vládnej moci je o najsilnejšej korupcií v novodobej histórii existencie vládnej moci.
Mimoriadne dôležitú úlohu v presadzovaní globálnej politiky strašenia obyvateľstva „pandémiou“ koronavírusu zohrávajú súkromné mediálne skupiny a verejnoprávna RTVS. Spoločne sú proti obyvateľstvu národného štátu, neúnavne organizujú strach medzi obyvateľstvom z koronavírusu, politiku vládnej moci založenú na diktatúre triedy kapitalistov v celom rozsahu podporujú. Ich pracovné úsilie v prospech triedy kapitalistov a vládnej moci ako jej prisluhovačov je príkladné, ale je v rozpore s tým, ako sa majú média starať, aby v demokratickom a právnom štáte efektívne fungovala sloboda slová a názoru. Konštatujem, že médiami organizované vystúpenia politikov sú úplne schválne organizované len v mantineloch jednotného globálneho príbehu o ochrane zdravia a životov ľudí. Na média sa preto obyvateľstvo spoliehať nemôže. Tie svojou dominanciou nad obyvateľstvom dokázali len jedno: vytvoriť podmienky pre rozšírenie schizoidnej psychózy v spoločnosti.
Organizované protesty proti vládnej moci nepomáhajú. Dôvodov je veľa. Zo strany jej organizátorov sa myslí najskôr na to, ako sa odprezentovať, aby im to pomohlo v najbližších voľbách do NR SR a ich nedostatky súvisia aj s otázkou, aké aktivity v spoločnosti je potrebné podporovať, aby došlo k zásadnej zmene v politike vládnej moci. V rámci existujúcich protestov nie sú vytvorené podmienky k tomu, aby k predstaviteľom vládnej moci sa prihovárali samotní zástupcovia občanov. K organizovaniu protestov je potrebné zvoliť iný prístup, ktorý v bode č. 2 navrhujem. Ústava SR síce pamätá na to, že občania sa môžu postaviť na odpor proti každému, kto by odstraňoval demokratický poriadok základných ľudských práv a slobôd, ak činnosť ústavných orgánov a účinné použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené.
Je si treba uvedomiť, že odstraňovanie demokratického poriadku základných ľudských práv a slobôd už je v plnom prúde, pretože podľa vládnej moci treba zvíťaziť nad koronavírusom. Činnosť ústavných orgánov je vo vzťahu k tým, čo demokratický poriadok porušujú, na nulovom bode, čo znamená, že si ničoho nevšímajú a preto ani nekonajú. Nedávno Ústavný súd SR rozhodol, že národný Dozorca pre pripravenosť pracuje v súlade s Ústavou SR ! Pokiaľ ide o účinné použitie zákonných prostriedkov, tak tu musím zdôrazniť, že je spolovice znemožnené. Toto spolovice znemožnené chápem tak, že bolo vykonané zo strany prezidentky SR a Ústavného súdu a súviselo s predčasnými voľbami do NR SR. Ďalším ukazovateľom znemožnenia použitia zákonných prostriedkov je určitá neschopnosť opozičných politických strán navrhnúť občanom vhodnú formu odporu. Z môjho pohľadu to vychádza tak, že v účinnom použití zákonných prostriedkov vidím ešte päťdesiat percentnú rezervu, ktorú treba efektívnym spôsobom využiť.
Podľa Ústavy SR občania majú právo zúčastňovať sa na správe vecí verejných priamo alebo slobodnou voľbou svojich zástupcov. Z tohto dôvodu si majú občania uvedomiť, že nesmú vo všetkom doslova lipnúť na niekoľkých politických stranách a čakať, kedy niečo zo svojej vôle a v rámci politických aktivít dokážu presadiť v ich záujme. Politika boja proti „pandémii“ koronavírusu je výsostne vec verejná a z tohto dôvodu je záležitosťou všetkých občanov, pretože sa týka vytvárania, formovania či priam degradácie doterajších životných podmienok a nastoľovania nových, ktoré môžu byť úplne v rozpore s ľudskosťou, ľudským bytím a so skutočne všeobecnými podmienkami života ľudí. Z uvedeného práva vyplýva, že občania sa môžu oveľa viac ako doteraz orientovať v otázkach správy veci verejných na komunálnych politikov, ktorých si volia a ktorí sa vo veci presadzovanie globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu bez výhrad a odporu postavili na stranu vládnej moci, čim len jej pomáhajú v nastoľovaní autoritatívneho, totalitného systému s fašistickými prvkami. Z môjho pohľadu úplne zradili svojich občanov a ani ich to veľmi nezlostí.
Je logické, že ak sa občania majú právo zúčastňovať na správe vecí verejných, tak potom musia svoju povinnosť splniť aj ich volení zástupcovia a k tejto správe vytvoriť určité potrebné organizačné podmienky. Komunálni politici sú podľa Ústavy SR povinní organizovať pre zabezpečenie výkonu územnej samosprávy napríklad zhromaždenia obyvateľov obce. Občania teda nemôžu byť ponechaní iba na milosť a nemilosť politických strán, ktoré ani nemajú vytvorené dostatočné podmienky pre celoslovenskú pôsobnosť. V mojom návrhu majú komunálni politici aj so svojimi občanmi zohrať kľúčovú úlohu k použitiu zákonných prostriedkov k naplneniu práva občanov na odpor.
Okrem územnej samosprávy na úrovni miest a obcí bude dôležité, aby bola do odporu občanov SR zapojená Konfederácia odborových zväzov Slovenskej republiky. Predstavitelia tohto združenia odborových zväzov sú veľa dlžní svojim členov, pretože z môjho pohľadu nebolo cítiť, aby vytvorili, rovnako ako miestna samospráva, dostatočný tlak na vládnu moc, aby prestala s realizovaním globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu. Táto politika totiž nie je politikou v záujme slovenského národa, v záujme triedy pracujúcej masy s rodinami. Konfederácia odborových zväzov SR má plné právo pripraviť a zorganizovať pokojné protestné zhromaždenia a to praktický na celom území SR na čele aj s odborovými zväzmi v meste Bratislava, respektíve v rámci Bratislavského kraja.
Občas sa môžem dočítať alebo vypočuť si, že je potrebné zorganizovať generálny štrajk, respektíve štrajk. Ja nie som v momentálne situácií za vyhlásenie celkom ostrého generálneho štrajku, skôr za akýsi jeho pred stupeň. Dôvody sú veľmi jednoduché. Štrajk je v skutočnosti jednostranné a dočasné prerušenie pracovnej činnosti zamestnancov. Štrajkovou aktivitou sa majú vynútiť zmeny v správaní sa zamestnávateľa. Lenže v tomto dôležitom období našej spoločnosti to však nie je to, k čomu by mal skutočný štrajk smerovať. Nepotrebujeme štrajk, hoci generálny, proti zamestnávateľom. Pokojné protestné zhromaždenia majú mať v skutočnosti politický rozmer, pretože majú byť zamerané či namierené proti vládnej moci a jej doterajšej a súčasnej politike, ktorá svojimi dôsledkami postihuje tak zamestnávateľov ako aj pracovné kolektívy a ich rodiny.
Nemám pochybnosti, že zo strany vládnej moci došlo a dochádza vo vzťahu k zamestnávateľom a zamestnávateľským zväzom k hrubým a priam kriminálnym zásahom do ich ekonomických slobôd. Tieto zásahy neprestávajú, pretože priamo úkolujú zamestnávateľov použivať vo vzťahu k zamestnancom a pracovným kolektívom totalitné praktiky založené na vynucovaní si povinnosti, ktoré nemajú nič spoločného s otázkami pracovno-právnych vzťahov, s pracovnými zmluvami, s predmetom podnikania či s otázkami bezpečnosti pri práci. Na druhej strane je potrebné konštatovať, že samotní zamestnávatelia sa už v mnohom diktatúre vládnej moci bez odporu podriadili, čim si zároveň vytvárajú sami pre seba do budúcnosti predpoklady pre vyhlásenie skutočného štrajku, ktorý bude zameraný na určité vynútenie si zmeny v správaní zamestnávateľov, napríklad v prípade nepretržitého prekrývania dýchacích ciest, neustáleho testovania či očkovania.
Som za zorganizovanie pokojných protestných zhromaždení, ktorých sa zúčastnia občania miest a obcí, kolektívy zamestnancov z jednotlivých zamestnávateľských zväzov, odborových zväzov a organizácií. Pôjde teda o také protestné zhromaždenie, ktorého sa zúčastnia aj samotní zamestnávateľa, pretože v tomto prípade predmetom spoločného protestu nebude dialóg medzi zamestnávateľmi a zamestnancami, ale jasný a tvrdý nátlak na vládnu moc. V skutočnosti teda pôjde o presadzovanie určitého rozsahu spoločných požiadavok občanov miest a obcí, pracovných kolektívov, odborových zväzov a zamestnávateľských zväzov, ktoré budú hospodárskeho, sociálneho, spoločenského a politického charakteru. V konečnom dôsledku ide o celkom legitímny cieľ pokojných protestných zhromaždení, pretože ide o naliehavú ochranu verejného a celospoločenského záujmu, v rámci ktorého samotná proklamovaná ochrana zdravia a životov ľudí má byť založená iba na poskytovaní zdravotnej starostlivosti v rámci rešpektovania personálneho vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením.
V mojom návrhu predpokladám, že územná samospráva, odborové zväzy a zamestnávateľské zväzy sú tri dôležité politické sily na strane občanov a pracujúceho obyvateľstva, ktoré v rámci spolupráce a vzájomnej súčinnosti môžu vytvoriť vhodné podmienky pre masové vystúpenie občanov SR proti diktatúre vládnej moci. Územná samospráva, odborové zväzy a zamestnávateľské zväzy sa majú spojiť a spoločne pripraviť celonárodný odpor občanov SR proti diktatúre vládnej moci a teda aj samotnej globálnej diktatúre, organizovanej z rôznych politických, ekonomických, finančných a administratívnych nadnárodných štruktúr.
2. Rámcový náčrt organizačného zabezpečenia celonárodného odporu občanov SR proti diktatúre vládnej moci.
2.1. Hlavní organizátori celonárodného odporu občanov:
Územná samospráva:
a) Združenie miest a obcí Slovenska a
b) územné samosprávy miest a obcí a ich regionálne združenia
Odborové zväzy:
a) Konfederácia odborových zväzov Slovenskej republiky
b) všetky odborové zväzy združené v rámci KOZ SR
Zamestnávateľské zväzy:
a) Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení Slovenskej republiky a
b) Združenia a zväzy zamestnávateľov v rámci AZZZ SR
2.2. Na úrovni územnej samosprávy bude vhodné, aby starostovia a primátori obcí a miest v súčinnosti s obecnými a mestskými zastupiteľstvami zorganizovali v dohodnutých termínoch verejné zhromaždenia občanov k téme nesúhlasu občanov s organizovaním globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a k tomu, čo občania vo vzťahu k vládnej moci požadujú. Zároveň bude potrebné, aby v okresných mestách regionálne združenia územnej samosprávy spoločne s odborovými zväzmi a členmi zamestnávateľských zväzov zorganizovali na dohodnutý termín a čas pokojné protestné zhromaždenie. V rámci každého takéhoto zhromaždenia je vhodné dohodnúť aj účasť na celoslovenskom odpore občanov SR v Bratislave. Alternatíva: namiesto organizovania protestných zhromaždení v okresných mestách je vhodné plánovať účasť občanov miest a obcí, pracovných kolektívov a zástupcov zamestnávateľov rovno na celoslovenskom odpore občanov SR v Bratislave.
2.3. Na úrovni odborových zväzov odboroví funkcionári zorganizujú stretnutia svojich členov, na ktorých bude prejednaný návrh na zorganizovanie pokojných protestných zhromaždení a budú prejednané stanoviska a návrhy k téme uvedenej vyššie v bode 2.2.
2.4. Úlohou verejných zhromaždení občanov v obciach a mestách, pracovných stretnutí členov odborových zväzov a členov zamestnávateľských zväzov bude okrem prijatia stanoviska vo vzťahu k vládnej moci aj schválenie delegátov na celonárodné stretnutie občanov SR a to podľa kľúča, ktorý si dohodnú na spoločnom stretnutí zástupcovia ZMOS, KOZ a AZZZ SR.
2.5. Zorganizovať celonárodné stretnutie občanov SR, pracujúcich z jednotlivých odvetví ekonomiky SR a zástupcov zamestnávateľov v rámci pokojného celonárodného stretnutia občanov SR na úrovni ZMOS, KOZ SR a AZZZ SR.
2.6. Miesto celonárodného stretnutia občanov SR: Zimný štadión Ondreja Nepelu v Bratislave s plným obsadením delegátov miest a obcí, delegátov odborových zväzov, zástupcov zamestnávateľských zväzov a pozvaných hostí. Zároveň v blízkosti Zimného štadióna pripraviť a zorganizovať pokojné protestné zhromaždenie pracujúcich z jednotlivých odborových zväzov a ďalších občanov, ktorí budú sledovať priebeh celonárodného stretnutia delegátov.
2.7. V prípade, že z rôznych objektívnych či subjektívnych dôvodov nebude možné zrealizovať celonárodné podujatie na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, navrhujem celonárodné stretnutie občanov SR zorganizovať na určenom vhodnom priestore v exteriéri v Bratislave či mimo Bratislavy. Aj v tomto prípade okrem ( pôvodne ) delegovaných občanov z jednotlivých miest a obcí, delegátov z jednotlivých odborových zväzov a zamestnávateľských zväzov bude možné umožniť účasť aj ďalším občanom, a pracovným kolektívom z Bratislavského kraja, respektíve z celého Slovenska.
2.7. Na celonárodné stretnutie občanov SR pozvať ako hostí:
a) členov vlády Slovenskej republiky
b) všetkých poslancov Národnej rady Slovenskej republiky
c) prezidentku Slovenskej republiky
d) predstaviteľov Ústavného súdu Slovenskej republiky
e) zástupcov politických strán a hnutí, tak parlamentných ako aj mimoparlamentných
f) zástupcov prokuratúry Slovenskej republiky
g) verejného ochrancu práv
h) zástupcov Súdnej rady
ch) zástupcov Najvyššieho kontrolného úradu
i) vedenie Slovenskej akadémie vied
2.8. Celonárodné stretnutie občanov SR a protestné zhromaždenia pracovných kolektívov a zástupcov zamestnávateľov v okresných mestách organizovať v rámci víkendu a v jeden deň. Bude na organizátoroch celonárodného odporu občanov SR, ako sa dohodnú s organizovaním protestných zhromaždení v okresných mestách. Ak sa organizátori protestných zhromaždení dohodnú aj pre stretnutia v okresných mestách, potom ich realizácia má predchádzať celonárodného stretnutiu občanov. Rovnako aj verejné zhromaždenia občanov na úrovni územnej samosprávy, pracovných kolektívov zamestnávateľských zväzov majú byť zorganizované v časovom predstihu pred celonárodným stretnutím občanov SR.
2.9. Príprava celonárodného stretnutia občanov SR a samotného protestného zhromaždenia si bude vyžadovať určité množstvo finančných zdrojov. Z tohto dôvodu bude nutné založiť na úrovni ZMOS, KOZ a AZZZ SR po jednom transparentnom účte, na ktoré budú prispievať pre ZMOS mestá a obce, pre KOZ odborové zväzy, pre AZZZ jednotlivé zväzy a združenia. Vo všetkých troch prípadoch je možné počítať aj s rôznymi prispievateľmi z radov obyvateľstva a pracujúcich.
3. Obsahové zameranie celonárodného odporu občanov Slovenskej republiky.
A. Na úrovni územnej samosprávy a pracovných kolektívov.
A.1. Z úrovne orgánov obcí, odborových orgánov a zamestnávateľov zabezpečiť príhovor k zhromaždeným občanom a pracovným kolektívom, v ktorom je potrebné jasne zdôrazniť význam spoločného stretnutia, nakoľko v otázkach ochrany zdravia a životov ľudí vládna moc nepostupuje správnym smerom, pretože si od lekárov a pacientov prisvojila právomoc rozhodovať o tom, akým spôsobom sa majú všetci ľudia hromadne liečiť. Zároveň dochádza z úrovne vládnej moci k tomu, že sa v mene ochrany zdravia odoberajú ľudské práva a slobody a rozrušuje sa sociálny, ekonomický a spoločensko-kultúrny život spoločnosti. Zásadné zmeny všeobecných podmienok života celej spoločnosti a teda zmeny, ktoré sa odohrávajú v našich mestách, obciach, na pracoviskách v jednotlivých oblastiach národného hospodárstva, sa bytostne dotýkajú záujmov všetkých obyvateľov, samotnej územnej samosprávy, pracujúcej triedy a zamestnávateľov a z tohto dôvodu územná samospráva, odborové zväzy a zamestnávateľské zväzy majú záujem a potrebu konať na podporu všetkých spoločných záujmov, ktoré boj vládnej moci proti „pandémii“ koronavírusu rozrušuje a deštruuje.
A.2. Je dôležité, aby k problému politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu bola otvorená verejná diskusia a občania a pracovné kolektívy mohli slobodne vyjadriť svoje názory. Z ich vystúpení bude možné spracovať záverečné stanoviska, ktoré budú zaslané najvyšším ústavným činiteľom SR.
A.3. Z každej obce, mesta, respektíve z mestskej časti delegovať skupinu občanov na celonárodné stretnutie občanov SR. Podobne postupovať aj zo strany odborových zväzov a zamestnávateľských zväzov. Počet delegátov bude možné stanoviť až po dohode organizátorov zo strany ZMOS, KOZ a AZZZ. Predpokladám, že na zimný štadión Ondreja Nepelu bude možné – potrebné zabezpečiť účasť do 9.000 občanov, v troch tretinách ako delegovaných zástupcov z Regionálnych združení územných samospráv, ako zástupcov pracovných kolektívov z jednotlivých odvetví hospodárskeho a sociálneho života spoločnosti a zamestnávateľských zväzov. Doporučujem tento postup zachovať aj za situácie, že celonárodné stretnutie občanov SR nebude možné zrealizovať na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, nakoľko určený počet delegátov by mal tvoriť akýsi základ pre usporiadanie celonárodného protestu v exteriéri.
A.4. K zdarnému priebehu celonárodného stretnutia občanov SR a protestného zhromaždenia bude potrebné, aby zástupcovia územnej samosprávy, odborových zväzov a zamestnávateľských zväzov aktívne spolupracovali so ZMOS, KOZ SR a AZZZ SR.
B. Na úrovni Združenia miest a obcí Slovenska, Konfederácie odborových zväzov SR a Asociácie zamestnávateľských zväzov a združení Slovenskej republiky.
B.1. Na úrovni vedenia a Rady ZMOS, rovnako aj na úrovni vedenie, Rady predsedov odborových zväzov SR a Predstavenstva KOZ SR, ďalej na úrovni Prezídia AZZZ SR samostatne prejednať návrh na prípravu a realizáciu celonárodného stretnutia občanov SR ako formy odporu proti súčasnej politike vládnej moci, ktorá bezohľadne presadzuje v podmienkach SR realizáciu globálneho plánu organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu, ktorý výrazne deštruuje ekonomický život spoločnosti, život triedy pracujúcej masy aj s rodinami a fungovanie celej spoločnosti. Súčasťou návrhu na prípravu a realizáciu celonárodného stretnutia občanov SR má byť aj časový harmonogram.
B.2. V prípade, že sa na úrovni uvedených vedení a orgánov dosiahne súhlas s prípravou a realizáciou celonárodného stretnutia občanov SR a protestného zhromaždenia, bude potrebné dohodnúť spoločné pracovné rokovanie zástupcov organizátorov celoslovenského odporu. Na prvom spoločnom pracovnom stretnutí bude potrebné dohodnúť ustanovenie funkčného spoločného organizačného štábu pre prípravu celonárodného stretnutia delegátov za mesta a obce – a teda za jednotlivé regionálne združení, delegátov za pracovné kolektívy z jednotlivých odborových zväzov, a delegátov zamestnávateľských zväzov, rovnako aj prípravu protestného zhromaždenia ako paralelného stretnutia v Bratislave.
Predpokladám, že bude rozumné, aby spoločný organizačný štáb pozostával z organizačného štábu ustanoveného z úrovne ZMOS ako aj organizačného štábu, ktorý si ustanoví KOZ a organizačného štábu AZZZ SR. Je to potrebné k tomu, že vzhľadom na celkovú prípravu celonárodného stretnutia, každý organizačný štáb si bude plniť úlohy, ktoré sa budú dotýkať tak územnej samosprávy ako aj odborových zväzov a zamestnávateľských zväzov. Spoločný organizačný štáb bude potom zasadať pod vedením troch predsedov samostatných štábov.
B.3. Spoločne realizovať úlohy, ktoré sa budú dotýkať organizačného zabezpečenia účasti delegátov na celoslovenskom stretnutí občanov SR a vedenia Zimného štadióna. Orgány každého združenia budú zodpovedať za prípravu a účasť svojich delegátov na stretnutí občanov a za ich priestorové usporiadanie a možnosť pre potrebné pracovné aktivity spojené s realizáciou programu. Rovnako bude potrebné spoločne realizovať úlohy spojené s účasťou pracovných kolektívoch na protestnom zhromaždení v okresných mestách a centrálneho protestu v Bratislave za Bratislavský kraj a prípadne aj okolie.
B.4. Celonárodné stretnutie občanov SR, ako zástupcov miest a obcí, zástupcov pracovných kolektívov v pôsobnosti príslušných odborových zväzov a zástupcov zamestnávateľských zväzov má mať charakter protestu a teda odporu proti politike vládnej moci, ktorá aktívne realizuje v podmienkach Slovenskej republiky globálnu politiku organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a ktorá samotným obyvateľom prináša len deštrukciu ich života a celej spoločnosti.
Aj na tomto stretnutí, podobne ako na verejných zhromaždeniach v mestách a obciach a v pracovných kolektívoch, majú rozhodujúce slovo dostať delegovaní zástupcovia. Organizačné štáby na úrovni ZMOS, KOZ SR a AZZZ SR zabezpečia vystúpenia zástupcov miest a obcí z úrovne ich regionálnych združení, z úrovni jednotlivých odborových zväzov a z úrovní zamestnávateľských zväzov.
B.5. V rámci programu celonárodného stretnutia občanov SR je potrebné, aby bol daný priestor pre vystúpenia ústavných činiteľov Slovenskej republiky. Budú tak mať možnosť verejne zdôvodniť, prečo na území SR realizujú globálnu politiku organizovania boja proti „pandémii“ koronavírusu.
B.6. Organizátori protestu ZMOS, KOZ a AZZZ v spolupráci s vedením Slovenskej akadémie vied môžu pripraviť k diskusnému vystúpeniu vedcov medecíny k tomu, či rúška, testovanie spĺňajú medicínske kritéria pre ochranu a klinické vyšetrenia, či v prípade masovej a permanentnej vakcinácie je vhodné a potrebné nanucovať obyvateľstvu ako jediný spôsob „liečby“ proti ochoreniu s názvom Covid – 19, o ktorom sa rozpráva, ale v podstate nič nevieme.
B.7. V rámci programu celonárodného stretnutia občanov SR je potrebné dať priestor pre vystúpenie zástupcu lekárov, ktorí nesúhlasia s tým, že vládna moc prevzala z ich kompetencií starostlivosť o pacientov, ktorí môžu vykazovať klinické príznaky ochorení podobných chrípke a že všetkých poskytovateľov zdravotnej starostlivosti zaviazala povinnosťou udržiavať v zdravotníckych zariadeniach prioritné postavenie v prípadoch „pandémie“ koronavírusu.
B.8. Organizátori celonárodného stretnutia občanov SR a protestného zhromaždenia ZMOS, KOZ a AZZZ sa spoločne dohodnú na programe celonárodného vystúpenia občanov SR a to so zreteľom k tomu, v akých podmienkach bude možné uvedené podujatie uskutočniť. V každom prípade bude potrebné počítať s tým, že v rámci programu je potrebné dať priestor:
a) úvodným vystúpeniam zástupcu ZMOS, zástupcu KOZ SR a zástupcu AZZZ SR,
b) vystúpeniam časti pozvaných hosti,
c) vystúpeniam delegovaných zástupcom miest a obcí a zástupcov pracovných kolektívov z OZ, zástupcov zamestnávateľských zväzov,
d) záverečnému vyhláseniu účastníkov celonárodného stretnutia občanov SR adresovaného NR SR, vláde SR a ďalším dôležitým orgánom v našom politickom systéme.
Pracovné kolektívy, občania miest a obcí a zástupcovia zamestnávateľov, zúčastňujúc sa protestného zhromaždenia na voľnom priestranstve pri Zimnom štadióne, respektíve na inom určenom priestore, budú mať možnosť priamo si vypočuť celý priebeh stretnutia delegátov vrátane záverečného vyhlásenia účastníkov celonárodného stretnutia občanov.
B.9. Záverečné vyhlásenie má obsahovať jasné požiadavky na vládnu moc, celý systém štátnej moci, na orgány územnej samosprávy a ďalšie rôzne združenia a asociácie.
B.9.1. Požiadavky vo vzťahu k vládnej moci – NR SR a vláde SR.
1.1. Odstúpiť od realizovania globálnej politiky strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu v plnom rozsahu. Zrušiť všetky nariadenia, príkazy, pokyny, usmernenia a zákony, prijaté na základe politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu. Túto požiadavku účastníkov celonárodného odporu občanov SR proti diktatúre vládnej moci je potrebné splniť ( napríklad ) do 60 dní od konania protestu. V prípade, že sa tak nestane, spoločný organizačný štáb zložený so zástupcov ZMOS, KOZ SR a AZZZ SR vyhlási ostrý generálny štrajk pre celé územie Slovenskej republiky na definitívne odstúpenie celej vládnej moci. Spoločný organizačný štáb bude priebežne monitorovať postup vládnej moci v otázke zrušenia účasti Slovenskej republiky na realizácií globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu.
1.2. Opätovne zaradiť problematiku akútnych respiračných chorôb do bežného systému poskytovania zdravotnej starostlivosti v rámci personálneho vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením a teda na úroveň individuálnych príbehov o ochrane zdravia a životov ľudí. Vládna moc nemá žiadnu právomoc starať sa o liečbu obyvateľstva národného štátu, má však vytvárať podmienky pre fungovanie efektívneho systému
1.3. Prijať zásadné opatrenia k tomu, aby súkromné mediálne skupiny a verejnoprávna RTVS prestali s neustálym strašením obyvateľstva „pandémiou“ koronavírusu a aby v tomto smere bola ukončená ich mediálna dominancia, ktorou výrazne obmedzujú slobodu slová a prejavu.
1.4. Vytvoriť politické podmienky k tomu, aby sa v celej spoločnosti vznikol priestor pre prípravu nových volebných zákonov v podmienkach Slovenskej republiky. Ide o také zákony ako je zákon o voľbách do NR SR, zákon o voľbe prezidenta SR, zákon o voľbe poslancov do Európskeho parlamentu. Príprava nových zákonov sa má stať verejnou záležitosť, celonárodného verejného diskurzu a musí byť schválená za aktívnej účasti občanov SR. Umožniť predkladať z úrovne iniciatívnych občanov, slovenskej advokátskej komory, združenia sudcov Slovenska, územných samosprávnych orgánov, politických strán a hnutí, odborových zväzov, asociácie zamestnávateľov a zväzov, či vlády SR a poslancov NR SR rámcové návrhy zákonov, ktoré sa stanú predmetom verejného vypočutia a celonárodného verejného diskurzu.
1.5. Vytvoriť politické podmienky k tomu, aby sa v celej spoločnosti mohla otvoriť otázka skutočného posúdenia členstva Slovenskej republiky v EÚ a aby k tomu bol otvorený celonárodný verejný diskurz, ktorý by mal byť zavŕšený referendom o zotrvaní či vystúpení z EÚ v jej súčasných spôsoboch fungovania.
1.6. Vzhľadom na požiadavku odstúpenia od realizácie globálnej politiky strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu žiadať od vlády SR, aby vo vzťahu k EÚ bola účasť SR v Pláne obnovy odrieknutá.
B.9.2. Požiadavky vo vzťahu k prezidentke Slovenskej republiky.
2.1. Odstúpiť od podpory globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a mať osobný podiel na tom, aby vládna moc v jej určenej lehote splnila požiadavku celonárodného odporu občanov SR – zrušila všetky nariadenia, príkazy, pokyny a usmernenia, rovnako aj zákony, ktoré boli prijaté na podporu boja proti „pandémii“ a aby poskytovanie zdravotnej starostlivosti bolo výlučne realizované v rámci personálneho vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením.
B.9.3. Požiadavky vo vzťahu k Ústavnému súdu Slovenskej republiky.
3.1. Nemáme žiadne pochybnosti o tom, že vládna moc svojim podielom na realizácií globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu porušuje Ústavu Slovenskej republiky a ostatné zákony, ktoré chránia základné práva a slobody občanov Slovenskej republiky a že sa postupne postupuje v rozklade nášho demokratického a právneho štátu, ktorý už vôbec nepatrí nám občanom ako základu štátnej moci. Rozvratom života celej spoločnosti v jej jednotlivých oblastiach a demontážou demokratického a právneho štátu sa nedá a nesmie zabezpečovať ochrana zdravia a životov, nech sa to týka akejkoľvek choroby. Demokratický a právny štát sa zmenil na autoritatívnu, totalitnú a s fašistickými prvkami fungujúcu autoritu, ktorá všetkými možnými prostriedkami bojuje proti obyvateľstvu, aby sa úplne podriadilo vládnej moci a globálnym plánom na ovládnutie ľudí, zničenie národných štátov a ustanovenie nového svetového poriadku, založeného na rôznych formách a nástrojov totálnej kontroly všetkých. Na týchto zásadných zmenách v živote našej spoločnosti má svoj veľký podiel aj Ústavný súd, pretože nekoná.
3.2. Žiadame sudcov Ústavného súdu Slovenskej republiky na čele s jej predsedom, aby ako nezávislý orgán ochrany ústavnosti, začal sa vážne zaoberať otázkami, ako ochrániť obyvateľstvo národného štátu pred diktatúrou vládnej moci. V tejto súvislosti si dovoľujeme pripomenúť sudcom Ústavného súdu SR, že zložili sľub, v ktorom sľubujú na svoju česť a svedomie, že budú chrániť neporušiteľnosť prirodzených práv človeka a práv občana, chrániť princípy právneho štátu a rozhodovať podľa svojho najlepšieho presvedčenia, nezávisle a nestranne. Tento sľub ústavného sudcu pre túto „pandemickú“ dobu už nie je zaujímavý, pretože sa ukázalo, že voľné dýchanie už nesmie patriť medzi prirodzené právo, rovnako ako vlastný pocit človeka, že je zdravý, že nútenie ľudí a zamestnávateľov k účasti na testovaní a k permanentnému očkovaniu je zdravé a zdraviu prospešné.
B.9.4. Požiadavky vo vzťahu k Policajnému zboru SR a orgánom činným v trestnom konaní.
4.1. Pokiaľ sme ako občania pochopili správne, tak PZ SR predstavuje ozbrojený bezpečnostný zbor Slovenskej republiky, ktorý plní úlohy vo veciach vnútorného poriadku, bezpečnosti a boja proti zločinnosti. Z tohto dôvodu si dovoľujeme vám pripomenúť, že ochrana zdravia a životov ľudí z hľadiska iného ako z hľadiska zločinnosti, patrí do pôsobnosti bežného systému zdravotnej starostlivosti, založeného na personálnom vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením. Pre pochopenie vášho poslania ako príslušníkov PZ SR to znamená, že nie je vašou povinnosťou, aby ste z hľadiska použitia svojich donucovacích prostriedkov nútili radových občanov k takým nelekárskym postupom, ktoré vám nariaďuje vládna moc a osobne vedenie Ministerstva vnútra SR na čele aj s ministrom. Nie je vašou povinnosťou, aby ste si na verejnosti od obyvateľstva vynucovali prekrytie horných dýchacích ciest, účasť na testovaní a očkovaní, či kontrolovali dokumenty týkajúce sa zdravotnej dokumentácie či dokumentácie súvisiacej s testovaním a očkovaním.
4.2. Žiadame vás, aby ste upustili od konania, ktoré súvisí s podporou globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu, pretože bez odporu plníte nariadenia, príkazy a pokyny svojich nadriadených. Pripomíname Vám, že za zdravotnú bezpečnosť celého národa slovenského zodpovedá každý občan SR ako svojprávna a rozumná ľudská bytosť a celý systém bežnej zdravotnej starostlivosti tvorený lekármi a poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti vrátane vedcov medicíny.
4.3. Pripomíname vám, že ste povinní sa venovať svojim povinnostiam, k plneniu ktorých ste zložili sľub a z ktorého jasne vyplýva, že nie je možné plniť akékoľvek nariadenia, príkazy a pokyny nadriadených, ktoré sú v rozpore s Ústavou SR, ústavnými zákonmi, zákonmi a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi. Mate chrániť práva občanov, ale to neznamená, že ich mate v záujme akejsi vymyslenej ochrany zdravia porušovať.
4.4. Pripomíname vám, že vyžadovanie plnenia si právnej zodpovednosti má byť vždy spojené s poznaním právnej povinnosti. Žiadna ľudská bytosť nesmie mať právnu povinnosť obmedzovať svoje prirodzené dýchanie, podliehať režimu testovania v rozpore so zákonom a podliehať permanentnému očkovaniu mimo posúdenia svojho lekára a samotnej zdravotnej dokumentácie, vedenej na základe klinického vyšetrenia, odborných vyšetrení a lekárskych správ či súhlasu samotného pacienta.
4.5. Svojou prísahou ste sľúbili vernosť Slovenskej republike, ale nie vládnej moci, ktorá dostala dôveru túto republiku spravovať. Základom štátnej moci sú občania a z tohto dôvodu je potrebné, aby ste v týchto ťažkých časoch, ktoré vznikli na základe presadzovania globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu, stali na strane občanov ako slovenského národa, pretože jedným z plánovaných cieľov globálnej politiky je z úrovne globálnych síl dosiahnuť ďalšie oslabenie Slovenskej republiky a jej podriadenie sa záujmov globálnemu kapitálu. Pýtame sa vás celkom otvorene: za koho ste rozhodnutí nasadiť svoje vlastné životy – za ďalšie posilnenie bohatstva a moci globálneho kapitálu, za predstaviteľov našej vládnej moci, ktorá globálnemu kapitálu prisluhuje, alebo za ochranu a posilnenie slovenského národa.
4.6. Žiadame vás, aby ste svojimi postojmi a činmi nevyrábali z poctivých a odvážnych ľudí, ktorí chránia svoje zdravie a životy, zločincov, pretože nechcú rešpektovať nariadenia, príkazy, pokyny a mediálne výstupy vládnej moci. Mrzí nás, že všetci tí, ktorí v rámci Slovenskej republiky aktívne presadzujú diktatúru vládnej moci, sú z vašej strany pokladaní za nedoknuteľných, hoci z ich strany sa každý deň dopúšťajú zločinov proti ľudskosti či porušovania ústavných práv a slobôd.
4.7. My, účastníci celonárodného odporu občanov SR proti diktatúre vládnej moci, vás vyzývame, aby ste sa v masovom meradle pridali na našu stranu a potvrdili vernosť slovenskému národu a jeho obrane pred cudzími mocnosťami, ktoré nás aj spôsobom zdravotnej diktatúry plánujú rozložiť, zničiť a podriadiť svojim záujmom a potrebám.
B.9.5. Požiadavky vo vzťahu k predstaviteľom územnej samosprávy na úrovni miest a obcí.
5.1. Územná samospráva miest a obcí pokrýva celé územie Slovenskej republiky. V zmysle Ústavy SR územná samospráva sa má uskutočňovať na zhromaždeniach občanov, miestnym referendom či pravidelnou činnosť orgánov miest a obcí. V skutočnosti teda ide o obyvateľov miest a obcí a o komunálnych politikov. Tiež platí, že obec môže vydávať všeobecne záväzné nariadenia a že samotný štát môže zasahovať do činnosti obce len spôsobom, ktorý je ustanovený zákonom. Zdá sa nám teda, ako účastníkom celonárodného odporu proti diktatúre vládnej moci, že územná samospráva je dostatočne chránená pred nežiadúci vplyvmi z úrovne vládnej moci a že má dostatok vhodných prostriedkov k tomu, aby svoje územie a svoje obyvateľstvo mohlo chrániť pred neoprávnenými zásahmi a neoprávnenými rozhodnutiami samotného štátu.
5.2. Konštatujeme, že pod vedením komunálnych politikov neboli uskutočnené žiadne významné aktivity, ktoré by viedli k tomu, že sa územná samospráva postaví proti realizácií globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a teda sa postaví na stranu ochrany svojich obyvateľov. Veľkým sklamaním je aj to, že územné samosprávy, ako zriaďovatelia predškolských a školských zariadení, dovolili, aby vládna moc bez odporu mohla využívať deti a žiakov ZŠ a učiteľov pre jej svojvoľné experimenty a že ani deťom a ani ich rodičom neposkytli žiadnu pomoc a žiadne možnosti pre ich spoločné aktivity zamerané na ochranu školopovinných detí. Toto pokladáme za zradu na obyvateľoch miest a obcí a za prístup, ktorý sa nedá ospravedlniť.
5.3. Poučení skúsenosťami z prístupu komunálnych politikov k svojmu obyvateľstvu, žiadame orgány miest a obcí, aby bezpodmienečne prehodnotili svoje doterajšie úsilia poskytovať podporu v presadzovaní diktatúry vládnej moci, túto pomoc definitívne zastavili a prijali opatrenia pre zabezpečenie ochrany obyvateľov miest a obcí pred vládnym a mediálnym nanucovaním, aby obyvateľstvo plnilo všetky príkazy a nariadenia, aby sa podriaďovalo testovaniu a permanentnému očkovaniu. Zároveň žiadame, aby orgány miest a obcí všetky potrebné opatrenia pre ochranu obyvateľstva prejednávali na verejných zhromaždeniach za účasti občanov a aj s ich súhlasom. Mimoriadne dôležitou úlohou pre orgány miest a obcí má byť otázka poskytovania podpory zamestnávateľom a pracovným kolektívom v tom smere, aby diktatúra vládnej moci nezasahovala do ekonomickej slobody a do podmienok potrebných pre ochranu bezpečnosti a zdravia pracujúcich pri práci nad rámec právnych povinnosti. S mimoriadnou vážnosťou je potrebné spolupracovať s komunitami lekárov a poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti tak, aby z ich strany nedochádzalo k zbytočným administratívnym zásahom do personálneho vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením.
B.9.6. Požiadavky vo vzťahu k predstaviteľom vyšších územných celkov v SR.
6.1. Konštatujeme, že aj územná samospráva na stupni vyššieho územného celku každého z ôsmich samosprávnych krajov svoje obyvateľstvo úplne sklamala, pretože sa aktívne zapojila do podpory globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu. Orgány samosprávnych krajov v SR nepodnikli žiadne kroky k tomu, aby svoje obyvateľstvo ochránili pred nariadeniami a príkazmi vládnej moci spoločne bojovať proti koronavírusu tak, že každý obyvateľ bude povinný nosiť rúško, dávať sa permanentne testovať a permanentne sa očkovať a to všetko mimo rámca bežného systému zdravotnej starostlivosti, založeného na personálnom vzťahu lekár – pacient s klinickým vyšetrením. Diktatúrou vládnej moci boli na území Slovenskej republiky vytvorené také všeobecné životné podmienky, ktoré už druhý rok deštruujú život spoločnosti v jednotlivých oblastiach a hlavne, nie sú vôbec v súlade s potrebami obyvateľstva.
6.2. Uplatňovaním diktatúry vládnej moci vo veci boja proti koronavírusu v rokoch 2020 a 2021 došlo k tomu, že samotná pôsobnosť samosprávnych krajov v zmysle platného zákona o samospráve vyšších územných celkov bola výrazne narušená a obmedzená. Je na škodu každého samosprávneho kraja a jeho obyvateľov, že zodpovedné orgány si tento zásadný nedostatok a priam útok na skutočné potreby jednotlivých krajov nevšimli a nevšímajú a dali sa zverbovať do aktívnej spolupráce s vládnou mocou. Namiesto utvárania podmienok pre rozvoj jednotlivých oblasti života samosprávnych krajov, orgány samosprávnych krajov aktívne vytvárali podmienky, aby obyvateľstvo mohlo ľahko podliehať nariadeniam, príkazom, nátlakom a mediálnym útokom, orientovaných na účasť obyvateľstva v testovacích a vakcinačných aktivitách. Týmto verejne odsudzujeme také praktiky orgánov samosprávnych krajov, ktoré viedli k vytváraniu veľkokapacitných testovacích či vakcinačných centier, ktoré v skutočnosti pripomínajú zariadenia pre testovanie a očkovanie zvierat. Rovnako odsudzujeme to, že v rámci proklamovaného boja proti koronavírusu došlo k výraznému zhoršeniu podmienok pre výchovu a vzdelávania študentov stredných škôl, pre lekárov a poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, v oblasti poskytovania sociálnych služieb.
6.3. Žiadame orgány všetkých samosprávnych krajov na území Slovenskej republiky, aby prehodnotili svoje doterajšie postoje k politický organizovanému boju proti „pandémii“ koronavírusu a aby na základe toho sa rozhodli podporiť našu výzvu vládnej moci na ukončenie realizácie globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu a celú záležitosť súvisiacu s otázkami ochrany zdravia a životov ľudí vrátili do bežného systému zabezpečovania zdravotnej starostlivosti, založeného na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením. Naše zdravotníctvo má vytvorené podmienky k tomu, aby mohlo nie bojovať s koronavírusom, ale liečiť ľudí tak, ako to podľa svojich individuálnych príbehov budú potrebovať. Vládna moc a samosprávne kraje v SR sa potom majú starať iba o to, aby rozvoj zdravotníctva bol z ich strany podporovaný a zabezpečovaný.
B.9.7. Požiadavky vo vzťahu k všeobecným lekárom a poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
7.1. Ešte v druhej polovici dvadsiateho storočia bolo zo strany najbohatších a najmocnejších tohto nášho globálneho kapitalizmu naplánované, aký je najlepší spôsob nastolenia nového svetového poriadku. „Pandémia“ koronavírusu nie je prírodnou pohromou, ale vopred naplánovanou globálnou operáciou s cieľom celosvetovej transformácie v záujme globálnych elít. Vyvolávačom takejto „pandémie sa stal francúzsky ekonóm, spisovateľ a politik Jacgues Attali, ktorý je autorom zdravotníckej diktatúry. Citujeme: „Zavedieme absolútnu formu diktatúry, v nej bude každý dobrovoľne ( slobodne ) ochotný plniť stanovené normy. Je nutné, aby každý dobrovoľne ( slobodne ) prijal svoj status nevoľníka…Táto nová forma totalitnej spoločnosti bude vytvorená za pomoci medicíny, prijatých koncepcií dobra a zla a vzťahov k smrti.“ Podľa Attaliho veľká pandémia oveľa úspešnejšie než akékoľvek humanitárne a ekologické kázanie presvedčí ľudí o potrebe altruizmu, pod ktorým chápal pripravenosť ľudí k obetiam a sebaobmedzovaniu v záujme celého ľudstva, aby bolo možné oveľa rýchlejšie položiť základy skutočnej svetovej vlády.
7.2. Konštatujeme, že to, čo plánoval francúzsky politik Attali a globálne elity s ním, sa už dva roky realizuje a nám, obyvateľstvu nášho štátu, hrozí záhuba, ak dovolíme, aby sa v presadzovaní politiky totalitarizmu a autoritatívnosti úspešne pokračovalo. Žiaľ, v presadzovaní diktatúry vládnej moci veľkou mierou pomáhajú lekári a poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, pretože všetci sú presvedčení, že majú poctivo plniť rôzne nezmyselné a mocenské nariadenia, príkazy a usmernenia, ktoré majú prispieť k víťazstvu nad koronavírusom a k ochrane zdravia a životov ľudí, hoci sa pritom deštruuje a zničí ekonomický, sociálny, spoločensko – kultúrny a politický život spoločnosti.
7.3. To hlavné, čo sa vo vzťahu k lekárom a poskytovateľom zdravotnej starostlivosti zo strany vládnej moci stalo, je to, že vládna moc si svojvoľne v prospech svojej právomoci scudzila v prípade koronavírusu a možného ochorenia poskytovanie zdravotnej starostlivosti v rámci jej bežného systému, založeného na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením. Bol teda zrušený stav spred roku 2020, a síce ten, že k lekárovi človek išiel dobrovoľne a za jeho aktívnej účasti sa posúdili klinické príznaky a určila liečba. Bol nastolený nový stav a ľudia sú nútení vyhľadávať v prvom rade nie svojho lekára a nie svoju liečbu, ale miestne odberové miesta, pretože potrebujú potvrdenie o tom, či sú negatívni alebo pozitívni. Došlo to už tak ďaleko, že lekári a zdravotnícke zariadenia dennodenne kontrolujú svojich pacientov ešte pred vstupom do ambulancií, či majú splnené štátom nariadené podmienky pre slobodný vstup do ambulancií či v spoločnosti vôbec.
7.4. Je nám jasné, že v prípade vyhlásenej „pandémie“ koronavírusu sa v skutočnosti pohybujeme v oblasti takej choroby ako je chrípka a akútne respiračné choroby, ktorým bola vyhláškou prisúdená určitá epidemiologická ostražitosť už dávno pred rokom 2020. Bolo preto už dávno jasné, že z vyhlášky vyplýva klinická definícia ochorenia, z ktorej rovnako vyplýva, že ide o klinický obraz infekcie vírusu chrípky prebiehajúci vo forme chrípke podobného ochorenia alebo vo forme akútnej respiračnej infekcie. Nerozlišovalo sa teda, či chorobu spôsobil vírus chrípky alebo nejaký iný vírus, napríklad aj koronavírus. Mnohí z nás, starších obyvateľov štátu, si to dobre pamätáme, pretože nikto nikdy nepátral po tom, aby bolo určené, či chorobu spôsobil vírus chrípky alebo iný patogén. Znamená to, že v lekárskej praxi a ani z úrovne vládnej moci nebolo kvôli žiadnemu vírusu spustené testovanie v mimo lekárskych odberných miestach. Bola platná iba diagnostika podľa klinických príznakov. Je preto smutné, že lekári a zdravotnícke zariadenia sa bez odporu prispôsobili požadovaným úpravám a teraz vykonávajú povinnosti novo nastoleného štátneho dozoru.
7.5. Na základe uvedených skutočnosti a súvislosti spojených s prácou lekárov a zdravotníckych zariadení žiadame všetkých kompetentných vedúcich pracovníkov zdravotníckych zariadení, aby odstúpili od dodržiavania nariadení, príkazov a usmernení, ktoré sú v priamom rozpore s prísahou lekárov, s prirodzenými právami, v rozpore s ľudskou dôstojnosťou, v rozpore so základnými ľudskými právami a slobodami, v rozpore s medicínskou vedou, v rozpore s bežným systémom zdravotnej starostlivosti, založenej na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením.
B.9.8. Požiadavky vo vzťahu k zamestnávateľom a zamestnávateľským zväzom.
8.1. Globálna politika organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu vo veľkej miere zasiahla aj celú sféru ekonomiky Slovenskej republiky, pričom ani zďaleka nie je tomu koniec, nakoľko sa mylne predpokladá, že boj proti „pandémii“ koronavírusu bude zvládnutý bez problémov, ak sa budú dodržiavať a plniť všetky nariadenia, usmernenia, príkazy a pokyny vládnej moci a Úradu verejného zdravotníctva.
8.2. To, že poskytovanie bežnej zdravotnej starostlivosti, založenej na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením, bolo z rúk lekárov a zdravotníckych zariadení odobraté do pôsobnosti vládnej moci, nie je žiadna náhoda. V globálnej politike boja proti „pandémii“ koronavírusu to bolo priam strategické rozhodnutie, pretože iba pod plášťom zdravotníckej diktatúry sa ako tak dajú ospravedlňovať priam kriminálne zásahy do ekonomickej slobody hospodárskych subjektov, do ich riadiacich systémov, do razantného obmedzovania činnosti rôznych prevádzok, do pracovných podmienok zamestnancov, čo je v súlade s tým, čo si želali a želajú bohatí a mocní, ktorý sa každý rok schádzajú v rámci Svetového ekonomického fóra v Davose. Je nám jasné, že celá tá politika triedy kapitalistov je namierená tak proti podnikateľom, živnostníkom ako aj zamestnancom a vedie k tomu, že sa komplikuje ekonomický život spoločnosti, znižuje sa životná úroveň a štátna moc navyšuje povinnosti nielen radovým zamestnancom, ale aj zamestnávateľom.
8.3. Podobne ako v iných sociálnych vrstvách, aj samotní zamestnávateľa sa bez odporu podrobili diktatúre vládnej moci, ktorá prijíma také rozhodnutia, aby zamestnávatelia boli predlženou rukou štátnej kontroly vo vzťahu k svojim zamestnancom a vedome a systematický ich ponižovali a zbavovali ľudskej dôstojnosti. Ak zamestnávatelia budú aj naďalej bez odporu plniť príkazy vládnej moci, môžu sa dočkať iba toho, že sami si budú rozvracať svoje podnikanie, pretože pracovné podmienky potrebné pre plnenie stanovených úloh sa budú iba zhoršovať, rovnako ako bude narastať nespokojnosť pracovných kolektívov s pracovnou atmosférou na pracoviskách a s odmeňovaním za prácu. Pripomíname, že už teraz vládna moc, aj za spoluúčasti zamestnávateľov, začala zakladať podmienky pre budúce konflikty či dokonca až štrajky.
8.4. Vyzývame zamestnávateľom a zamestnávateľské zväzy, aby sa pridali na stranu pracujúcej triedy s rodiny, aby sa pridali na stranu poctivých a čestných občanov SR, pretože slovenský národ vás potrebuje k jednotne zorganizovanému odporu proti diktatúre vládnej moci, ktorá je diktatúrou nadnárodných a globálnych štruktúr kapitalizmu. Jednotný postup si žiada, aby zamestnávatelia a zamestnávateľské zväzy vytvorili spoločnú platformu s orgánmi územnej samosprávy, ktoré reprezentuje ZMOS a s odborovými orgánmi a organizáciami, ktoré reprezentuje KOZ SR.
8.5. Iba spoločnými silami bude možné prinútiť vládnu moc, aby sa čo najskôr a definitívne vzdala organizovania a presadzovania globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu a aby ochrana zdravia a životov ľudí v Slovenskej republike bola výlučne zabezpečovaná v rámci systému bežnej zdravotnej starostlivosti, založenej na personálnom vzťahu pacient – lekár s klinickým vyšetrením. Znamená to, že si naspäť musíme presadiť do života to, čo bolo rokmi v praxi vyskúšané a čo najlepšie fungovalo vždy v rámci každého individuálneho príbehu o ochrane zdravia a životov každého jednotlivca a s jeho prispením a súhlasom. Sme presvedčení, že návrat k tejto praxi prinesie úplné uzdravenie obyvateľstva slovenského národa, pretože v prvom rade sa nebude propagovať kolektívny strach ľudí z koronavírusu a v druhom rade preto, že žiadna vládna moc nemá mať kompetencie na skutočnú liečbu totalitným a mocenskými prostriedkami.
B.9.8. Požiadavky vo vzťahu k Advokátskej komore v Slovenskej republike.
8.1. Pripomínať, čo sa v súčasnosti deje v Slovenskej republike a vo svete, ľuďom s právnym vzdelaním sa nesvedčí. Pozorujeme, že aj veľká väčšina právnikov s rôznym pracovným zameraním sa úplne poddala presadzovaniu globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu. A medzi takýchto poddajných ľudí s právnym vzdelaním sa zaradili aj mnohí advokáti v našej krajine. My, občania SR, chápeme princíp, ktorý by mal byť každému jasný: právna povinnosť súvisí iba s právnou zodpovednosťou. Nakoniec, vyplýva to aj priamo z Ústavy SR. Tento princíp však v práci a postojoch advokátov nie je v širšom rozsahu uplatňovaný, pretože sa na všetkých možných úsekoch života spoločnosti uznávajú za právne povinné rôzne nariadenia, príkazy, vyhlásenia a usmernenia, ktoré vychádzajú z dielne vládnej moci a sú zdôvodňované potrebami ochrany zdravia a životov ľudí.
8.2. Žiadame členov advokátskej komory v SR, aby sa rozhodli pomôcť vzoprieť sa obyvateľstvu SR proti diktatúre vládnej moci, pretože v skutočnosti ľudia potrebujú právnu pomoc v každom okrese, či v meste a obci. Mnohí živnostníci, podnikatelia či radoví občania sú kontrolovaní a prenasledovaní príslušníkmi PZ SR či úradmi verejného zdravotníctva. Ak PZ SR chce určité konania občanov, ktoré sa dožadujú dodržiavania základných práv a slobôd, stíhať, tak potom potrebujú aj právnu pomoc založenú na vedomostiach a schopnostiach advokátov. Namiesto zákonov sa musia dodržiavať akési pravidlá, ktoré určia vládni odborníci. A pritom dočasný policajný prezident Hamran k 30.11.2021 tvrdil, že od začiatku roka policajti riešili takmer 70.000,- protiprávnych konaní.
8.3. Je čas, aby sa aj vaša advokátska komora pridala na stranu pravdy, dodržiavania ústavy, ústavných zákonov či základných ľudských práv a slobôd. Domnievame sa, že sa môžete zorganizovať po celom Slovensku aj v spolupráci s komunálnymi politikmi a radovými občanmi a rozvinúť hnutie za vyžadovanie právnej zodpovednosti za činy, ktoré súvisia so zločinmi proti ľudskosti a s porušovaním rôznych právnych povinnosti vo vzťahu k rôznym skupinám obyvateľstva. Navrhujeme vám, aby ste svojim prístupom vytvorili podmienky pre celoplošné presadzovanie právnej zodpovednosti v rámci SR, ktoré má byť zamerané nielen na vládu SR, ale na všetky fyzické a právne subjekty, ktoré z titulu svojich právomoci prijímajú rozhodnutia o povinnosti prekrytia dýchacích ciest, potreby testovania, potreby očkovania sa, ktoré prijímajú rozhodnutia k obmedzovaniu života spoločnosti v jej jednotlivých oblastiach a aktivít samotných obyvateľov.
B.9.9. Požiadavky na súkromné mediálne skupiny a verejnoprávnu RTVS v SR.
9.1. Vyjadrujeme obrovské sklamanie z práce a postojov súkromných mediálnych skupín a RTVS, ktoré pôsobia v rámci Slovenskej republiky, pretože spoločne predstavujú jeden zo základných nástrojov pre šírenie a presadzovanie globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu. Mediálne skupiny vo vzťahu k nám, občanom SR, nemajú žiadny rešpekt, žiadne zmilovanie a iba tvrdo posväcujú diktatúru vládnej moci. Vzdali sa svojej pôvodne posvätnej úlohy byť strážcami demokracie a teda demokratického a právneho štátu a teraz iba verejne prisluhujú záujmom globálneho kapitálu a teda triede kapitalistov.
9.2. Zúfalo potrebujeme otvorený a úprimný celospoločenský dialóg o tom, čo sa práve deje v Slovenskej republike a vo svete, pričom práve súkromné mediálne skupiny a verejnoprávna RTVS nemajú o skutočne otvorený dialóg, o odhaľovanie pravdy vo veciach organizovania globálnej politiky, v otázkach koronavírusu a ochorenia s ním spojeného, v otázkach testovania a permanentnej vakcinácie a uplatňovania mocenských prostriedkov, žiadny záujem.
9.3. Vyzývame majiteľov súkromných mediálnych skupín a vedenie RTVS, aby prehodnotili svoje každodenné správanie sa k nám, občanom SR, aby prestali v našej spoločnosti vytvárať schizoidnú psychózu, aby prestali nadržiavať jednostranným záujmom pánom z globálnej úrovne, podporovať „pandémiu“ koronavírusu ako najväčšiu korupčnú aféru v súčasnosti, ktorá je spojená s presadzovaním záujmov petrochemického a farmaceutického Kartelu a ďalších nadnárodných korporácií a v ktorej vládna moc vystupuje v úlohe predajcu – diktátora.
4. Záverečné poznámky.
Uvedený návrh prípravy a zorganizovania celonárodného odporu občanov SR som nezvolil náhodou. Pochopil som, že žiadna politická strana náš slovenský národ nevie a nemôže vyviezť z bahna, do ktorého nás potopili rôzne nadnárodné štruktúry a naša vládna moc, ktorá skôr slúži cudzím záujmom. Celonárodné hnutie odporu občanov Slovenskej republiky musia zorganizovať také politické sily, ktoré v skutočnosti sú priamo viazane svojou pôsobnosťou, právomocami a svojou každodennou činnosťou v radoch občanov, pracovných kolektívov, rôznych organizačných celkov a združení a ktoré v rôznej miere musia na svojej koži a v svojej každodennej existencií znášať politiku vládnej moci, ktorá je proti prirodzenému právo na život ľudí, proti ústavným právam a slobodám, ktorej rôzne opatrenia sú najskôr zločinmi proti ľudskosti a teda aj proti skutočnej potrebe ochrany zdravia a životov ľudí.
Ak sa doteraz v masovom meradle dávajú ľudia testovať a sústavne očkovať, tak je to ich presvedčenie, že nejde o žiadny globálny podvod, iba ako splnenie si povinnosti každého jednotlivca prispieť k spoločnému víťazstvu nad koronavírusom. Problémom je, že si v svojej naivite a dobrote neuvedomujeme, že má ísť o skutočnú liečbu všetkých potrebných pacientov a že koronavírus sa deštrukciou celej spoločnosti nemôže zničiť. A najmä preto, že môže byť patentovanou biologickou zbraňou. Zrušiť realizovanie globálnej politiky organizovania strašenia obyvateľstva národných štátov „pandémiou“ koronavírusu je potrebné aj preto, aby sme sa ako národ ochránili pred mocenským vplyvom nadnárodných síl. Keď budeme vedieť pomenovať skutočného nepriateľa nášho obyvateľstva, budeme môcť sa ubrániť aj proti deklarovaným či utajovaným zámerom na použitie rôznych patogénov proti ľudstvu.
Želal by som si, aby sa územná samospráva miest a obcí pod vedením ZMOS, Konfederácia odborových zväzov SR a Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení SR dokázali dohodnúť na spoločnej ochrane slovenského národa, na spoločnej obrane spoločných záujmov a na potrebe odhodlane sa pustiť do boja za zrušenie globálnej politiky boja proti „pandémii“ koronavírusu. Iba vtedy, ak dokážeme sa zjednotiť v prospech všetkého obyvateľstva a v prospech našej budúcnosti založenej na skutočnom humanizme, iba vtedy bude Slovenská republika sebavedomou krajinou, ktorá môže byť príkladom pre väčšie národy v Európe či vo svete. Našou úlohou má byť vybrať „pár kameňov“ zo stavby, ktorú globálny kapitál začal realizovať v mene nového svetového poriadku a nastolenia svetovej vlády, pod ktorou môžeme existovať iba ako novodobí otroci.
Keď sa nám podarí zrušiť diktatúru vládnej moci, potom sa môžeme usilovať o rôzne menšie, čiastkové reformy, ktorými bude potrebné skvalitniť politický systém v smere, aby v prospech všetkých občanov SR bolo viacej demokracie a teda aby efektívne fungoval demokratický a právny štát, založený na súžití politickej rovnosti s majetkovou nerovnosťou.
V Snine dňa 3.12.2021
Dušan Hirjak