„Nejedna cesta vidí sa byť správna človeku, napokon však vedie do smrti.“ (Prís 16,25)
Po zhliadnutí niektorých relácii na tv Lux, či prečítaní niektorých príspevkov v katolíckych médiách k téme pandemických opatrení a vakcinácii proti Covid-19, vybavil sa mi propagandistický komunistický vianočný prejav predsedu vlády Antonína Zápotockého z roku 1952.
https://www.youtube.com/watch?v=72yxNER7Dhk
V prejave, okrem iného, spomína, aké je úžasné, že namiesto jednej Betlehemskej hviezdy, nám teraz žiari celá rada červených hviezd, že Ježiško zostarol a vystriedal ho veselý dedo mráz.
Niečo podobné zaznelo z úst prof. MUDr. Jozefa Glasa, lekára a bioetika, v relácii na Luxe, kde nové vakcíny proti Covid-19 dal na rovnakú úroveň významu, ako je skutočnosť narodenia Mesiáša Ježiša Krista. V glorifikácii stále rozporuplných vakcín pokračoval aj naďalej a antivaxerov zavádzal, že páchajú ťažký hriech, keď sa nechcú dať zaočkovať.
https://www.youtube.com/watch?v=-dFW4FgITX8&feature=emb_logo
Z úst týchto odborníkov nezaznelo jedno kritické slovo, jediné riziko, či možné kontraindikácie, v prípade vakcinácie. Nebezpečenstvo, tejto doslova reklamy na vakcíny, je obrovské. Povedať A a zamlčať B, je nehorázne klamstvo a manipulácia. Toto je ťažký hriech. Zoberú si títo reklamní mágovia na zodpovednosť trvalé následky či fatálne následky po vakcinácii ľudí, ktorí sa práve vďaka ich propagande dali zaočkovať?! Uvedomujú si títo páni odborníci dôsledky svojich vyjadrení?!
Veľmi odborne a triezvo opisuje vakcíny, ich význam, pôsobenie i rizika MUDr. Ján Lakota, CSc. v článku „ Vakcíny a Slovensko.“
Tu: https://zsi-korene.sk/vakciny-a-slovensko/
Poďme k morálnemu aspektu: morálny teológ Ján Viglaš, zdá sa neprekvapil, keď v rozhovore pre Postoj, všelijako krkolomne, aj za cenu klamstva a zavádzania, obhajoval morálnosť vakcín, ktoré obsahujú bunkové línie potratených detí. Citujem:
„Je teda pochopiteľné, že vedci sa začali pragmaticky orientovať na dostupné ľudské tkanivá z abortov a osobitne mali záujem o zdravé tkanivá.“
Podľa neho neplatí, že zlo plodí len ďalšie zlo a ospravedlňuje to absurdnou logikou:
„Zároveň si však uvedomuje realitu, v ktorej žijeme, a že niekedy príliš radikálna snaha preťať akúkoľvek spojitosť so zlom, ktoré bolo spáchané v minulosti, môže znamenať ešte väčšie zlo v súčasnosti alebo v budúcnosti.“
Ján Viglaš už v minulosti prekrútil morálnu teológiu v otázke hlasovania kresťanského politika pri zákonoch na obmedzenie potratov, kde tvrdil, že dôležitejší je predkladateľ a jeho úmysel, než to, že by sa skutočne prijatím toho zákona umenšilo zlo, t.j. zavraždilo menej detí v lone matky. Obete podľa neho už vtedy nie sú morálny problém, aby kresťanský politik za takýto návrh, údajného amorálneho predkladateľa, nezahlasoval.
Celú túto jeho zvrátenú teológiu vyvrátil v r. 2018 v otvorenom liste o. Miroslav Čajka tu:
https://sites.google.com/site/eireneredemptio/Home/news—noviny/potratovy-zakon
Zahanbiť sa nenechal ani prof. MUDr. Jozef Glasa v spomínanom videu: „je smutné, že sa stále hovorí o tých potratených plodoch a pritom vlastne žijeme jedno nádherné neuveriteľné obdobie nádeje.“
Čo dodať?…. „Ale nájde syn človeka vieru na zemi, keď príde?“(Lk 18, 8)
JUDr. Lucia Žužová