Zásadné informácie k udalostiam na Vesmírnej oblohe. Kométa Swan, ako predvoj Veľkej Kométy.

„Najnovšia kométa SWAN, ako ďalší predvoj Veľkej Kométy, ktorá sa s hukotom blíži k Zemi, pripomína „letiaci šíp“. Jej objavenie sa v našej blízkosti, má svoju úlohu a je jedným z objektov, ktorý pripravuje, ohlasuje, príchod inej, oveľa významnejšej Kométy.“

Otázka:

„Kedy bude kométa SWAN, zo Zeme najviac viditeľná?“

Táto mimoriadne zaujímavá kométa, s označením aj ako SWAN – Labuť, pripomínajúca „letiaci šíp“, bola najbližšie k Zemi, v noci z 12-13 mája /niektoré údaje sa mierne rozchádzajú/.

Ak je však nejaký Vesmírny objekt najbližšie k Zemi, neznamená to zároveň, že bude aj najlepšie viditeľný. Rozhoduje viacero faktorov a vždy pred, ako i po tomto maxime priblíženia, máme dostatok času, takýto objekt sledovať, pokiaľ nám to dovolí aj jeho „hviezdna jasnosť.“

Kométa SWAN, je v súčasnosti na hviezdnej jasnosti zhruba 4,5-5 Magnitúty, čo v ľudskej reči znamená, že je na hranici viditeľnosti voľným okom, pri mimoriadne priaznivých atmosférických podmienkach a samozrejme brilantnom oku /zraku/ pozorovateľa.

Takže túto výnimočnú Kométu, je možné v týchto dňoch, za splnených podmienok, pozorovať aj voľným okom a to v skorých ranných hodinách, v týchto dňoch tesne nad východným obzorom /východ-východ-sever/.

Dokonca, od cca 13-22 mája, bude kométa lepšie pozorovateľná na našej severnej pologuli. Južná pologuľa bola na tom lepšie po minulé obdobie, najlepšie zhruba v rozsahu dvojtýždňového časového úseku nazad.

Lepšie vidieť sa ale dá už pomocou silnejšieho triedra, ráno, súbežne pred svitaním, pri jasnej oblohe. Voľným okom ju takmer nepostrehneme a aj v slabšom triedri, sa javí len ako malá „hviezdička“, ako taký miniatúrny „chumáčik“, z dôvodu kómy okolo kométy, javiacej sa zo Zeme, ako akýsi závoj či hmlovinka.

Na jej seriózne pozorovanie, prípadne zachytenie aj jej výnimočného „chvosta“, je potrebný silnejší, až stredne silný astronomický teleskop, alebo veľmi svetelný binokulárny ďalekohľad, jednoznačne pripevnený na statíve.

Výhodou tiež je, že tento a budúci týždeň, sa Luna približuje do fázy Novu, čiže tí, ktorí netrpia mestským svetelným smogom, môžu mať brilantné podmienky na pozorovanie, aj vzhľadom k tomu, že sa má veľmi zlepšiť počasie /vyjasniť/. Užijeme si teda zasa aj tepla…

Krásne pozorovania všetkým nadšencom Vesmírnych udalostí, či už s voľným okom, alebo s akýmkoľvek vhodným optickým prístrojom 🙂

Dodatok:

SWAN sa objavila v dobe, v ktorej sa má zviditeľniť i dlho očakávaná a prorokmi ohlasovaná Veľká Kométa, resp. Hviezda Syna Človeka, inak nazývaná aj ako Hviezda Syna Človeka, ktorá sa za pomerne krátky čas, objaví v našom solárnom systéme!

Bude to Vesmírny úkaz, ktorý sa bude vymykať všetkému, s čím sa pozemská veda doteraz stretla, a čo sme mohli doteraz vidieť na dennej i nočnej oblohe.

Označenie „Veľká“, nesie nielen pre jej neobvyklú fyzikálnu veľkosť, ale hlavne pre jej silu a účinky, ktoré budú tak rozsiahle a veľké, že sa na Zemi, pod týmto jej tlakom, zmenia okolnosti života úplne od základu!

To preto, lebo tento hviezdny Posol, k nám prilietava z najvyšších úrovní Stvorenia, na priamy pokyn Stvoriteľa svetov. Prináša so sebou vysokú Duchovnú silu, ktorá bude pôsobiť na všetku hmotu v okolitom Vesmíre, ale predovšetkým, bude najviac vplývať a pôsobiť na človeka. Na jeho telesný aparát a hlavne, na jeho vedomie, teda na jeho duševné a duchovné danosti.

Mimoriadny vplyv bude mať aj na fyzikálne zákony, ktoré sú len posledným výbežkom zákonov Duchovných a práve tieto zákony budú mimoriadne posilnené v ich účinku a rýchlosti ich vybavenia.

Toto sa bude najviac odzrkadľovať v tzv. „zákone karmy“, teda zákone spätného, resp. zvratného pôsobenia. Všetko, čo konáme, či už vedome alebo nevedome, za všetko nesieme zodpovednosť a následky tejto zodpovednosti, nám pripravujú tzv. „koberec budúcnosti“. Koberec, teda cestu, po ktorej musíme kráčať, či chceme, alebo nie. Kráčame vždy len po tom, čo sme si sami vytvorili, svojím chcením a vôľou. Všetko sa nám vracia, to dobré i to zlé, pod účinkom tohto Zákona.

Hviezda Syna Človeka, zakotví do tejto časti svetov Vysokú duchovnú silu a keďže za všetkým dianím, je duchovné pôsobenie, bude to mať za následok urýchlené vybavenie všetkých „karmických“ dejov z minulosti, s pevným pôsobením predovšetkým do budúcnosti.

Kým za nejaký prečin voči životu sme museli doteraz čakať na tzv. „uzavretie kruhu“ /vybitie, či vyžitie karmy/ mesiace, roky, ale i niekoľko životov, tak pod vplyvom týchto zmien, nastane uzavretie kruhu takmer okamžite, teda súbežne s vytvorením konkrétneho činu. Akýkoľvek čin, bude „Vesmírom“ IHNEĎ potrestaný, resp. odmenený.

Len si to uvedomme v praxi. Každá faloš, klamstvo, neprajnosť, ktokoľvek v tej blížiacej sa dobe urobí takýto prečin voči Životu, bude ihneď týmto zrýchleným zákonitým Dianím „odmenený“, postihnutý či zasiahnutý. Zasiahnutý spôsobom, že to bude ihneď viditeľné na ňom samom, na jeho tele i na jeho duševnom prežívaní. Skrátka, takýto človek bude ihneď OZNAČENÝ pred zrakmi širokej verejnosti.

To bude mať za následok, že postupne vymizne všetko neprajníctvo a faloš zo sŕdc ľudí. Ľudia sa „popália“ raz, dva razy, ale viac krát by to už nezniesli. Dokonca za hrubé prečiny voči životu, budú previnilci v tomto zrýchlenom Dianí, okamžite odvedení zo Zeme, čo sa bude rovnať pozemskej smrti!

Naopak, každá prajnosť, dobro, súcit, vrúcnosť a Láska, budú tým istým Zákonom mimoriadne posilňované a ľudia takto konajúci, budú zrýchlene duchovne rásť. Zrýchlene preto, lebo tento tlak Hviezdy Syna Človeka, bude na ľudstvo pôsobiť, len na celkom vymedzený čas.

No za tento čas, stihne ľudstvo na Zemi duchovne vyrásť a zosilnieť natoľko, že po následnom uvoľnení tohto vplyvu, skrze pôsobenie Veľkej kométy, sa už viac nenechá zamotať do sietí chladného rozumu, vypočítavosti a honbe po moci. Prioritou života na Zemi sa stane Duchovné i pozemské vzdelávanie sa, kde budú cnosti u ľudí horieť tými najčistejšími plameňmi, živo sa zachvievajúcej duchovnej podstaty človeka.

Bude to blažená doba na Zemi, aká tu ešte nikdy nebola, lebo Dobro a Láska, zahalia celú Zem…

Ešte treba spomenúť, že príchod Veľkej kométy do našej solárnej časti, bol a je plánovaný a nadobudol svoje opodstatnenie už pri zrode Neskoršieho Stvorenia.

Bude to dosiaľ nevídaný svetelný úkaz na oblohe, viditeľný i počas dňa a tento úkaz, bude trvať viditeľne pre všetkých obyvateľov planéty, niekoľko dní za sebou! U mnohých tento úkaz vyvolá paniku a strach, zdesenie a bezmocnosť, no pre nemnohých, bude Hviezda Syna Človeka posilnením a duchovným vyzdvihnutím, do oblastí Sfér Svetla.

Celkový vplyv Hviezdy, však bude pôsobiť na človeka v pozemskej rovine, až niekoľko storočí!

Kométa bude mať z fyzikálneho hľadiska vlastnú svietivosť, nebude teda tvorená z kameňov a hornín, jej obal bude plazmatický.

Tento Vesmírny objekt, bude na oblohe mohutne žiariť, doslova horieť „ako fakľa“, spaľujúc všetko nečisté, v jej dosahu.

Spaľujúco bude jej žiar pôsobiť na všetko rozumové a falošné konanie človeka. Každý človek si v tej dobe, siahne na svoje dno!

Súbežne, bude jej nevídaná magnetická sila, meniť aj štruktúru povrchu Zemského, čím sa zmenia aj hranice súčasných kontinentov a dokonca sa niektoré časti morského dna, svojím vystúpením nad hladinu, zmenia na pevninu.

Tak enormná, bude magnetická sila Veľkej Kométy a túto Silu, tieto premeny, budú riadiť verní Boží služobníci – Vysokí Bytostní.

Zem bude ako znovuzrodená, panenská a očistená, akou ešte nikdy nebola!

Veľká Kométa, bude mať vlastnosti hviezdy a povestný „chvost kométy“, ako je to u štandartných komét, budú tvoriť mohutné paprsky vyžarovaní, ktoré budú na krátky čas, no veľmi intenzívne, doslova bičovať Zem.

Jeden úder bude striedať druhý, ale bez tohto očistného pôsobenia, by nové ľudstvo, ponechané na Zemi, nemohlo vkročiť do Nového veku na Zemi, ktorý bude predstavovať biblicky ohlasovanú tisícročnú Ríšu mieru a pokoja na Zemi.

Hviezda Syna Človeka, bude nad našimi hlavami žiariť farbami nadpozemského druhu, prinášajúc so sebou prírodné a vesmírne úkazy, dosiaľ nevídaného druhu. Vlny žiarení, ktoré bude vrhať na planétu Zem, budú pôsobiť nesmierne spaľujúco a očisťujúco, zároveň však povzbudivo pre všetko hodnotné a po ušľachtilosti túžiace.

Tento mohutný príliv Svetlej sily, následne posilní všetko, čo bude uznané Stvoriteľom ako upotrebiteľné, pre ďalší vývoj v tomto Stvorení.

Bude to nová Doba blaženého pôsobenia na Zemi…

Odkaz na predošlý článok:

Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidla preštudovali a porozumeli im.

author photo

Ľuboš Ďurfina

O AUTOROVI

Dar života sme dostali od Boha Stvoriteľa.

Od Boha skutočného a nie takého, akého nám vykresľujú zblúdilé náboženstvá!

Tento Dar chcem pred Bohom obhájiť predovšetkým tým, že budem o Bohu zvestovať v pravdivom svetle, tak, aby to pomohlo prebudiť k skutočnému životu čo najviac duchovne spiacich ľudí.

Riadim sa heslom "Odvážne vpred, je Bohu milé!" a tiež najvyšším prikázaním hľadajúceho:

"Kto sa nenamáha, aby Slovo Pána aj správne pochopil, ten sa previňuje!"

Nemali by sme tiež zabúdať, že človek má predovšetkým povinnosti voči svojmu Bohu a až potom práva! Zodpovedné plnenie povinností, dáva človeku práva a v tomto je zakotvená i veľká dôvera v Boha, pričom dôverovať môže len ten, kto žije svoj život, v čo najintenzívnejšom súzvuku, s Božou Vôľou!

Práve takéto vnímanie reality, by malo byť celoživotným snažením každého z nás...

Milí čitatelia, nech sa i vám darí, v tomto bohumilom úsilí, pre dosiahnutie statusu PRAVÉHO ČLOVEČENSTVA.

Pekný deň všetkým ľuďom dobrej vôle...

AUTOR V ČÍSLACH

• icon FOTO DŇA

• Vybrali sme

Čurný: Igor Matovič je osobnostne nespôsobilý na funkciu premiéra

0icon

Bratislava 24. novembra 2020 (HSP/Foto:TASR - Martin Baumann)   Hudobný analytik Juraj Čurný zhodnotil doterajšie vládnutie Igora Matoviča (OĽaNO) a uviedol niekoľko dôvodov, prečo podľa…

Europeniaze verzus „právny štát“: Maďari a Poliaci bojujú aj za nás, pridali sa Slovinci. A čo naši?

0icon

Bratislava 24. novembra 2020 (HSP/Foto:TASR/AP-Olivier Matthys)   Trápna hra o podmienenie vyplácania peňazí z rozpočtu EÚ a Fondu obnovy „dodržiavaním princípov právneho štátu“ pokračuje: Brusel…

Salvini: Neuveriteľné, čínski komunisti so svojím vírusom zamorili celý svet a ešte majú drzosť hádzať vinu na Taliansko

0icon

Rím 24. novembra 2020 (HSP/Foto:SITA/AP-Mauro scrobogna/LaPresse via AP)   Hovorca ministerstva zahraničia Číny Zhao Lijian naznačil, že vírus mohol mať pôvod mimo Číny. Ako miesto…

Bezpečnostná rada OSN sa bude zaoberať konfliktom v Etiópii

0icon

New York 24. novembra 2020 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Seth Wenig)   Bezpečnostná rada (BR) OSN usporiada v utorok vôbec prvé zasadnutie venované ozbrojenému konfliktu v severoetiópskom regióne Tigraj.…

Médiá: Biden nominuje za ministerku financií Janet Yellenovú

0icon

Washington 24. novembra 2020 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Pablo Martinez Monsivais)   Novozvolený americký prezident Joe Biden si za ministerku financií vyberie bývalú šéfku americkej centrálnej banky (Fed) Janet…

Trump oznámil, že jeho tím začne s odovzdávaním moci

0icon

Washington 24. novembra 2020 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP- Evan Vucci)   Americký prezident Donald Trump v pondelok oznámil, že jeho tím začne s procesom odovzdania moci zvolenému nástupcovi…

Ústavnoprávny výbor odobril všetkých sedem kandidátov na šéfa GP

0icon

Bratislava 24. novembra 2020 (TASR/HSP/Foto:TASR-Jaroslav Novák)   Ústavnoprávny výbor Národnej rady (NR) SR v pondelok večer po ukončení verejného vypočutia odobril všetkých siedmich kandidátov na funkciu…

V štáte Michigan potvrdili víťazstvo Bidena

0icon

Washington 24. novembra 2020 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Carolyn Kaster)   Volební predstavitelia amerického štátu Michigan v pondelok oficiálne potvrdili tamojšie výsledky prezidentských volieb, podľa ktorých v tomto štáte…

Slovensko čakajú ďalšie tri kolá testovania na koronavírus

0icon

Bratislava 23. novembra 2020 (SITA/HSP/Foto:TASR-Jakub Kotian)   Slovensko čakajú ďalšie tri kolá testovania na ochorenie COVID-19. Uviedol to premiér Igor Matovič (OĽaNO), ktorý na brífingu…

Matovič odkazuje ľuďom: "Tí, čo sa nezaočkujú, budú naďalej nosiť rúška!"

0icon

Bratislava 24. novembra 2020 (HSP/Foto:TASR-Martin Baumann)   Zdá sa, že aj očkovanie nebude úplne celkom dobrovoľné, ale skôr vynútené. Premiér Igor Matovič vyslovil svoju predstavu…

TopDesať

Oprava rozbitých vecí môže byť aj poriadna zábava

0 icon

Oprava rozbitých vecí nemusí byť iba nuda. Ak sa do toho pustia obyčajní ľudia, ktorí nie sú veľmi zruční, tak môžu vzniknúť podobné komické situácie. Sťahovacie pásky držia pohromade nárazník a karosériu auta, vešiaky v rúre poslúžili miesto roštu a rovnako skvele poslúžila aj prázdna plastová nádoba, z ktorej si…

Prečo je každá planéta vo vesmíre guľatá?

0 icon

Náš vesmír má najmenej jednu sextilionovú planétu. Ale každá jedna zo šesťdesiatich planét vo vesmíre je guľatá. Nie je medzi nimi ani jeden kváder ani žiadna planétka pripomínajúca Toblerone. Žiadna planéta nie je guľatá „od narodenia“. Planéta začína svoj život ako mrak hornín a prachových častích rotujúcich okolo hviezdy. Častice sa…

Smrť princeznej Diany: 1. časť

0 icon

V nedeľu dňa 31. augusta 1997 otriasla v raných hodinách svetom správa o smrti princeznej Diany. Zomrela spoločne so svojím milencom Dodim Al-Fayedom pri autonehode, ktorá sa stala v noci v jednom z parížskych tunelov. Vodič automobilu Henri Paul tiež zomrel. Dianin bodyguard Trevor Rees Jones bol vážne zranený. Nejak tak môže vyzerať XY ďalších ranných…

Pristátie na Mesiaci a nekončiace konšpirácie. 4. časť

0 icon

Bolo pristátie sfalšované? A kde je kráter? Ako mohli prežiť astronauti a zariadenie v module Apollo 11 Van Allenov radiačný pás? A čo mesačné kamene a výprava Wernhera von Brauna na antarktickú expedíciu? To je len výber najčastejších otázok, ktorými rôzni konšpirátori už po desaťročia zaplavujú internet. Prinášame vám štvrtý…

Kde sa nachádza najdaždivejšie miesto na Zemi?

0 icon

Ak  sa niekto spýta, kde je asi najdaždivejšie miesto na Zemi, čo by ťa napadlo ako prvé? Dažďové pralesy alebo možno Anglicko? Prekvapivo to je v Indii. Podľa Guinessovej knihy svetových rekordov je najdaždivejšie miesto, tzn. z najvyššími priemernými ročnými zrážkami, dedina Mawsynram. Nachádza sa na severovýchode Indie a podľa získaných údajov tam…

Vo svete IT

Galaxy Z Fold 3 by mal byť novou „výkladnou“ skriňou Samsungu. Nahradiť by mal tradičnú sériu Galaxy Note

0 icon

Len prednedávnom sme Vás informovali o nedávnych správach z technologického sveta, ktoré naznačovali ukončenie vývoja novej série Galaxy Note spoločnosťou Samsung. Definitívny koniec tradičnej série z Južnej Kórey predpovedali viacerí leakeri a analytici, ku ktorým sa najnovšie pridávajú aj juhokórejské médiá. O ukončení série Galaxy Note a príchode náhrady v…

Vesmír má pre nás vianočný darček: V decembri sa na oblohe objaví úkaz, ktorý sme nevideli už 800 rokov

0 icon

Vesmír má pre astronómov prichystané vianočné prekvapenie, píše portál Science Alert. Jupiter a Saturn budú na nočnej oblohe pri sebe najbližšie za posledných 800 rokov. Ide o planetárnu synchronizáciu, ktorá začala niekedy v lete. Dvojica planét sa k sebe neustále približuje a vrchol tohto priblíženia bude trvať od 16. do 25. decembra. Samozrejme, planéty nebudú…

Tímu vedcov sa podarilo vytvoriť najdetailnejšiu mapu červenej planéty

0 icon

Tím zložený z amatérskych, ale aj profesionálnych astronómov, priniesol mapu Marsu, ktorá má väčšie rozlíšenie, ako ktorákoľvek iná, globálna mapa červenej planéty, píše portál Universe Today. Zábery boli zhotovené pomocou metrového teleskopu, ktorý sa nachádza v observatóriu Pic-du-Midi. Fotografie vznikali počas niekoľkých nocí na prelome októbra a novembra tohto roka. Pre astronómov išlo…

Asimove zákony robotiky už vraj nie sú aktuálnymi. Myslí si to profesor, ktorý ich navrhuje takto upraviť

0 icon

Isaac Asimov ešte v roku 1942 prišiel s 3 zákonmi robotiky, ktoré sa stali akousi „mantrou“ robotizácie. Ide o zákony, ktoré hovoria pravidlách, ktoré by roboty nemali nikdy porušiť. Robot nesmie ublížiť človeku, ani nečinnosťou pripustiť, aby človek utrpel hocakú škodu. Robot musí poslúchať rozkazy, ktoré mu dá človek, okrem…

Xiaomi začalo s testovaním Androidu 11 na ďalších smartfónoch. Je medzi nimi aj váš?

0 icon

Posledné dni priniesli viacero veľkých softwarových aktualizácií pre telefóny spoločnosti Xiaomi. Bohužiaľ však mnohé z nich sú zatiaľ dostupný len pre čínsky trh. Ide napríklad o novú verziu nadstavby MIUI 12.2, ktorá je založená na Androide 11. Dostupnou je pre modely smartfónov Mi 10, Mi 10 Pro a Redmi K30 Pro (resp.…

Armádny Magazín

Viete, že ... osud Židov bol spečatený za 90 minút? a iné menej známe fakty nielen z bojiska druhej svetovej vojny

0 icon

Slovensko, 24. november 2020 (AM) –Viete, že...? ...Turecko chcelo v roku 1952 zatvoriť Bosporský prieliv pre sovietske lode? Turecko je v podstate „večným“ nepriateľom Ruska, s ktorým bolo vo vojnovom stave 12-krát. Mnohí dnešní Rusi hovoria, že aj v súčasnej Sýrii sú na opačnej strane barikády, ž

Komu bude slúžiť Európska armáda, ak vznikne?

0 icon

Nemecko, 24. november 2020 (AM) – Nemeckí poslanci za SPD vypracovali projekt na vytvorenie európskej „28. armády“ nezávislej od členských štátov a na čele s novým \"európskym komisárom obrany\". Armáda, ktorá by sa mohla byť vyjadrením \"suverenity\". Nemecký denník Die Welt opisuje projekt

Náhorný Karabach: Jeden azerbajdžanský vojak zomrel, ruský mierotvorca zranený pri výbuchu míny

0 icon

Náhorný Karabach, 24. november 2020 (AM) – Dôstojník ruských mierových síl bol zranený pri výbuchu míny v Náhornom Karabachu, jeden azerbajdžanský vojak prišiel o život, ďalší štyri karabašskí záchranári boli zranení. Informuje o tom ministerstvo obrany Ruska.

USA pokračujú v búraní bezpečnostnej architektúry sveta

0 icon

USA, 24. november 2020 (AM) – V noci na 22. november 2020 USA ukončili procedúru vystúpenia zo Zmluvy o otvorenom nebi, čím sú už takmer na konci deštrukčného procesu bezpečnostnej architektúry sveta. Na dokončenie deštrukcie im zostáva už len jediné – nepredĺžiť platnosť zmluvy START 3.   Z

Irán zabarikádoval Venezuelské nebo: Drony Mohajer-6 budú na ochranu pred votrelcami

0 icon

Venezuela, 24. november 2020 (AM) –Prílet dronu Mohajer-6 do Venezuely môže byž varovaním pre USA. Ide o symbolický prílet, pretože Irán uvoľnil licenciu na výrobu svojho dronu vo Venezuele čo znamená pre Madurov \"diktátorský\" režim posilniť svoju obranu pred démonkratickým režimom z USA. Do akej miery bude tento projekt úspešný ukážu…

Svetlo sveta

Otec Urbančok: Blíži sa bibliou predpovedaný koniec sveta ?

0 icon

Homília na 25. nedeľu po Turícach – Misál sv. Jána XXIII. Mt 24,15-35 Keď uvidíte ohavnosť spustošenia na svätom mieste, ako predpovedal prorok Daniel – kto číta, nech pochopí: vtedy tí, čo budú v Judei, nech utečú do hôr, kto bude na streche, nech nezostupuje vziať si niečo z domu,…

Arcibiskup Fulton J. Sheen: Nebo nie je až tak ďaleko

0 icon

V jednej známej piesni sa hovorí: “Keď som pri tebe, som v nebi.” Nech to znie akokoľvek ľúbivo, toto nie je nebo, o ktoré človek na zemi zápasí. Ak chceme hovoriť o nebi, musíme najskôr pochopiť, prečo nebo je večnosť. Hovoriť o večnosti znamená pochopiť čas. V nebi nie je…

Očistec je miestom utrpenia, ale zároveň predĺžením Božieho milosrdenstva po smrti

0 icon

Pre veľkú väčšinu ľudí je takmer nemožné dosiahnuť na tomto svete dokonalosť. A preto Cirkev hovorí o Očistci. Pre väčšinu z nás je nemožné zomrieť v stave dokonalosti. Ďakujme Bohu, že vo svojom milosrdenstve, nám ľuďom, dal Očistec. Očistec je pre nás rozšírením Božieho milosrdenstva z tohto sveta do nadprirodzeného.…

Dva spôsoby ako odkláňa diabol cnostných ľudí od svätosti

0 icon

Aj ľudia, ktorí žijú cnostným životom sú vystavení boju diabla. Ten dokonca samotnú cnosť vie využiť ako prostriedok a príležitosť na odpadnutie od Boha. V 16 storočí kňaz Lorenzo Scupoli predstavil a rozobral dve diablove stratégie, kedy je cnosť a túžba po dosiahnutí cnosti, využitá diablom na odklonenie duše od…

Je ľahšie uveriť v prítomnosť Ježiša v Eucharistii alebo, že dieťa v maštali je Bohom?

0 icon