Zásadné informácie k udalostiam na Vesmírnej oblohe. Kométa Swan, ako predvoj Veľkej Kométy.

„Najnovšia kométa SWAN, ako ďalší predvoj Veľkej Kométy, ktorá sa s hukotom blíži k Zemi, pripomína „letiaci šíp“. Jej objavenie sa v našej blízkosti, má svoju úlohu a je jedným z objektov, ktorý pripravuje, ohlasuje, príchod inej, oveľa významnejšej Kométy.“

Otázka:

„Kedy bude kométa SWAN, zo Zeme najviac viditeľná?“

Táto mimoriadne zaujímavá kométa, s označením aj ako SWAN – Labuť, pripomínajúca „letiaci šíp“, bola najbližšie k Zemi, v noci z 12-13 mája /niektoré údaje sa mierne rozchádzajú/.

Ak je však nejaký Vesmírny objekt najbližšie k Zemi, neznamená to zároveň, že bude aj najlepšie viditeľný. Rozhoduje viacero faktorov a vždy pred, ako i po tomto maxime priblíženia, máme dostatok času, takýto objekt sledovať, pokiaľ nám to dovolí aj jeho „hviezdna jasnosť.“

Kométa SWAN, je v súčasnosti na hviezdnej jasnosti zhruba 4,5-5 Magnitúty, čo v ľudskej reči znamená, že je na hranici viditeľnosti voľným okom, pri mimoriadne priaznivých atmosférických podmienkach a samozrejme brilantnom oku /zraku/ pozorovateľa.

Takže túto výnimočnú Kométu, je možné v týchto dňoch, za splnených podmienok, pozorovať aj voľným okom a to v skorých ranných hodinách, v týchto dňoch tesne nad východným obzorom /východ-východ-sever/.

Dokonca, od cca 13-22 mája, bude kométa lepšie pozorovateľná na našej severnej pologuli. Južná pologuľa bola na tom lepšie po minulé obdobie, najlepšie zhruba v rozsahu dvojtýždňového časového úseku nazad.

Lepšie vidieť sa ale dá už pomocou silnejšieho triedra, ráno, súbežne pred svitaním, pri jasnej oblohe. Voľným okom ju takmer nepostrehneme a aj v slabšom triedri, sa javí len ako malá „hviezdička“, ako taký miniatúrny „chumáčik“, z dôvodu kómy okolo kométy, javiacej sa zo Zeme, ako akýsi závoj či hmlovinka.

Na jej seriózne pozorovanie, prípadne zachytenie aj jej výnimočného „chvosta“, je potrebný silnejší, až stredne silný astronomický teleskop, alebo veľmi svetelný binokulárny ďalekohľad, jednoznačne pripevnený na statíve.

Výhodou tiež je, že tento a budúci týždeň, sa Luna približuje do fázy Novu, čiže tí, ktorí netrpia mestským svetelným smogom, môžu mať brilantné podmienky na pozorovanie, aj vzhľadom k tomu, že sa má veľmi zlepšiť počasie /vyjasniť/. Užijeme si teda zasa aj tepla…

Krásne pozorovania všetkým nadšencom Vesmírnych udalostí, či už s voľným okom, alebo s akýmkoľvek vhodným optickým prístrojom 🙂

Dodatok:

SWAN sa objavila v dobe, v ktorej sa má zviditeľniť i dlho očakávaná a prorokmi ohlasovaná Veľká Kométa, resp. Hviezda Syna Človeka, inak nazývaná aj ako Hviezda Syna Človeka, ktorá sa za pomerne krátky čas, objaví v našom solárnom systéme!

Bude to Vesmírny úkaz, ktorý sa bude vymykať všetkému, s čím sa pozemská veda doteraz stretla, a čo sme mohli doteraz vidieť na dennej i nočnej oblohe.

Označenie „Veľká“, nesie nielen pre jej neobvyklú fyzikálnu veľkosť, ale hlavne pre jej silu a účinky, ktoré budú tak rozsiahle a veľké, že sa na Zemi, pod týmto jej tlakom, zmenia okolnosti života úplne od základu!

To preto, lebo tento hviezdny Posol, k nám prilietava z najvyšších úrovní Stvorenia, na priamy pokyn Stvoriteľa svetov. Prináša so sebou vysokú Duchovnú silu, ktorá bude pôsobiť na všetku hmotu v okolitom Vesmíre, ale predovšetkým, bude najviac vplývať a pôsobiť na človeka. Na jeho telesný aparát a hlavne, na jeho vedomie, teda na jeho duševné a duchovné danosti.

Mimoriadny vplyv bude mať aj na fyzikálne zákony, ktoré sú len posledným výbežkom zákonov Duchovných a práve tieto zákony budú mimoriadne posilnené v ich účinku a rýchlosti ich vybavenia.

Toto sa bude najviac odzrkadľovať v tzv. „zákone karmy“, teda zákone spätného, resp. zvratného pôsobenia. Všetko, čo konáme, či už vedome alebo nevedome, za všetko nesieme zodpovednosť a následky tejto zodpovednosti, nám pripravujú tzv. „koberec budúcnosti“. Koberec, teda cestu, po ktorej musíme kráčať, či chceme, alebo nie. Kráčame vždy len po tom, čo sme si sami vytvorili, svojím chcením a vôľou. Všetko sa nám vracia, to dobré i to zlé, pod účinkom tohto Zákona.

Hviezda Syna Človeka, zakotví do tejto časti svetov Vysokú duchovnú silu a keďže za všetkým dianím, je duchovné pôsobenie, bude to mať za následok urýchlené vybavenie všetkých „karmických“ dejov z minulosti, s pevným pôsobením predovšetkým do budúcnosti.

Kým za nejaký prečin voči životu sme museli doteraz čakať na tzv. „uzavretie kruhu“ /vybitie, či vyžitie karmy/ mesiace, roky, ale i niekoľko životov, tak pod vplyvom týchto zmien, nastane uzavretie kruhu takmer okamžite, teda súbežne s vytvorením konkrétneho činu. Akýkoľvek čin, bude „Vesmírom“ IHNEĎ potrestaný, resp. odmenený.

Len si to uvedomme v praxi. Každá faloš, klamstvo, neprajnosť, ktokoľvek v tej blížiacej sa dobe urobí takýto prečin voči Životu, bude ihneď týmto zrýchleným zákonitým Dianím „odmenený“, postihnutý či zasiahnutý. Zasiahnutý spôsobom, že to bude ihneď viditeľné na ňom samom, na jeho tele i na jeho duševnom prežívaní. Skrátka, takýto človek bude ihneď OZNAČENÝ pred zrakmi širokej verejnosti.

To bude mať za následok, že postupne vymizne všetko neprajníctvo a faloš zo sŕdc ľudí. Ľudia sa „popália“ raz, dva razy, ale viac krát by to už nezniesli. Dokonca za hrubé prečiny voči životu, budú previnilci v tomto zrýchlenom Dianí, okamžite odvedení zo Zeme, čo sa bude rovnať pozemskej smrti!

Naopak, každá prajnosť, dobro, súcit, vrúcnosť a Láska, budú tým istým Zákonom mimoriadne posilňované a ľudia takto konajúci, budú zrýchlene duchovne rásť. Zrýchlene preto, lebo tento tlak Hviezdy Syna Človeka, bude na ľudstvo pôsobiť, len na celkom vymedzený čas.

No za tento čas, stihne ľudstvo na Zemi duchovne vyrásť a zosilnieť natoľko, že po následnom uvoľnení tohto vplyvu, skrze pôsobenie Veľkej kométy, sa už viac nenechá zamotať do sietí chladného rozumu, vypočítavosti a honbe po moci. Prioritou života na Zemi sa stane Duchovné i pozemské vzdelávanie sa, kde budú cnosti u ľudí horieť tými najčistejšími plameňmi, živo sa zachvievajúcej duchovnej podstaty človeka.

Bude to blažená doba na Zemi, aká tu ešte nikdy nebola, lebo Dobro a Láska, zahalia celú Zem…

Ešte treba spomenúť, že príchod Veľkej kométy do našej solárnej časti, bol a je plánovaný a nadobudol svoje opodstatnenie už pri zrode Neskoršieho Stvorenia.

Bude to dosiaľ nevídaný svetelný úkaz na oblohe, viditeľný i počas dňa a tento úkaz, bude trvať viditeľne pre všetkých obyvateľov planéty, niekoľko dní za sebou! U mnohých tento úkaz vyvolá paniku a strach, zdesenie a bezmocnosť, no pre nemnohých, bude Hviezda Syna Človeka posilnením a duchovným vyzdvihnutím, do oblastí Sfér Svetla.

Celkový vplyv Hviezdy, však bude pôsobiť na človeka v pozemskej rovine, až niekoľko storočí!

Kométa bude mať z fyzikálneho hľadiska vlastnú svietivosť, nebude teda tvorená z kameňov a hornín, jej obal bude plazmatický.

Tento Vesmírny objekt, bude na oblohe mohutne žiariť, doslova horieť „ako fakľa“, spaľujúc všetko nečisté, v jej dosahu.

Spaľujúco bude jej žiar pôsobiť na všetko rozumové a falošné konanie človeka. Každý človek si v tej dobe, siahne na svoje dno!

Súbežne, bude jej nevídaná magnetická sila, meniť aj štruktúru povrchu Zemského, čím sa zmenia aj hranice súčasných kontinentov a dokonca sa niektoré časti morského dna, svojím vystúpením nad hladinu, zmenia na pevninu.

Tak enormná, bude magnetická sila Veľkej Kométy a túto Silu, tieto premeny, budú riadiť verní Boží služobníci – Vysokí Bytostní.

Zem bude ako znovuzrodená, panenská a očistená, akou ešte nikdy nebola!

Veľká Kométa, bude mať vlastnosti hviezdy a povestný „chvost kométy“, ako je to u štandartných komét, budú tvoriť mohutné paprsky vyžarovaní, ktoré budú na krátky čas, no veľmi intenzívne, doslova bičovať Zem.

Jeden úder bude striedať druhý, ale bez tohto očistného pôsobenia, by nové ľudstvo, ponechané na Zemi, nemohlo vkročiť do Nového veku na Zemi, ktorý bude predstavovať biblicky ohlasovanú tisícročnú Ríšu mieru a pokoja na Zemi.

Hviezda Syna Človeka, bude nad našimi hlavami žiariť farbami nadpozemského druhu, prinášajúc so sebou prírodné a vesmírne úkazy, dosiaľ nevídaného druhu. Vlny žiarení, ktoré bude vrhať na planétu Zem, budú pôsobiť nesmierne spaľujúco a očisťujúco, zároveň však povzbudivo pre všetko hodnotné a po ušľachtilosti túžiace.

Tento mohutný príliv Svetlej sily, následne posilní všetko, čo bude uznané Stvoriteľom ako upotrebiteľné, pre ďalší vývoj v tomto Stvorení.

Bude to nová Doba blaženého pôsobenia na Zemi…

Odkaz na predošlý článok:

Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidla preštudovali a porozumeli im.

author photo

Ľuboš Ďurfina

O AUTOROVI

Dar života sme dostali od Boha Stvoriteľa.

Od Boha skutočného a nie takého, akého nám vykresľujú zblúdilé náboženstvá!

Tento Dar chcem pred Bohom obhájiť predovšetkým tým, že budem o Bohu zvestovať v pravdivom svetle, tak, aby to pomohlo prebudiť k skutočnému životu čo najviac duchovne spiacich ľudí.

Riadim sa heslom "Odvážne vpred, je Bohu milé!" a tiež najvyšším prikázaním hľadajúceho:

"Kto sa nenamáha, aby Slovo Pána aj správne pochopil, ten sa previňuje!"

Nemali by sme tiež zabúdať, že človek má predovšetkým povinnosti voči svojmu Bohu a až potom práva! Zodpovedné plnenie povinností, dáva človeku práva a v tomto je zakotvená i veľká dôvera v Boha, pričom dôverovať môže len ten, kto žije svoj život, v čo najintenzívnejšom súzvuku, s Božou Vôľou!

Práve takéto vnímanie reality, by malo byť celoživotným snažením každého z nás...

Milí čitatelia, nech sa i vám darí, v tomto bohumilom úsilí, pre dosiahnutie statusu PRAVÉHO ČLOVEČENSTVA.

Pekný deň všetkým ľuďom dobrej vôle...

AUTOR V ČÍSLACH

Počet článkov: 93

Celkové hodnotenie: 5.52

Priemerná čítanosť: 5410

icon Top za 7 dní

iconNajnovšie z HS

icon Najčítanejšie z HS

• NAJNOVŠIA KARIKATÚRA

POČASIE NA DNES

• icon FOTO DŇA

• Vybrali sme

Dnes bol na Slovensku prvý tropický deň

0icon

Bratislava 11. mája 2021 (SITA/HSP/Foto:Facebook/SHMÚ)   Meteorológovia dnes zaznamenali na Slovensku prvý tropický deň. Informoval o tom Slovenský hydrometeorologický ústav (SHMÚ) vo svojom profile na…

Prvý náznak rozpadu. Poslanecký klub OĽaNO sa začína deliť na dve krídla. Hlasovanie o Kolíkovej naznačilo, ktorí poslanci sú v Matovičovom a ktorí v Hegerovom krídle

0icon

Bratislava 11. mája 2021 (HSP/Foto:TASR-Martin Baumann)   Najsilnejšia vládna strana OĽaNO sa začína deliť na dve krídla. Zatiaľ má stále navrch Matovič, no čím ďalej…

Ministerstvo zdravotníctva sa bude snažiť nájsť kompromis pri návštevách pacientov v nemocniciach

0icon

Bratislava 11. mája 2021 (TASR/HSP/Foto:Jaroslav Novák)   Ministerstvo zdravotníctva (MZ) SR chápe potrebu ľudí navštíviť svojich chorých príbuzných v nemocniciach. Ako pre TASR povedala hovorkyňa…

Čaputová sa s dánskou premiérkou zhodla na prehlbovaní spolupráce krajín

0icon

Bratislava/Kodaň 11. mája 2021 (TASR/HSP/Foto:TASR - Martin Baumann)   Stretnutie prezidentky SR Zuzany Čaputovej s premiérkou Dánska Mette Frederiksenovou v Kodani potvrdilo záujem prehlbovať partnerstvo…

Asistent vojenského atašé na rumunskej ambasáde musí opustiť Rusko

0icon

Moskva 11. mája 2021 AKTUALIZOVANÉ (TASR/HSP/Foto:Sputnik-Alexei Druzhinin)   Asistent vojenského atašé na rumunskom veľvyslanectve v Moskve musí do 72 hodín opustiť Rusko, oznámilo v utorok…

Indický premiér Naréndra Módí sa osobne nezúčastní na summite G7 v Británii

0icon

Naí Dillí 11. mája 2021 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Mark Lennihan)   Indický premiér Naréndra Módí sa osobne nezúčastní na nadchádzajúcom summite skupiny G7 v Británii. Oznámila to v…

Gulyás: Maďarská vláda predloží Bruselu plán obnovy dnes večer

0icon

Budapešť 11. mája 2021 (TASR/HSP/Foto:TASR-Martin Baumann)   Maďarská vláda predloží Európskej komisii (EK) návrh plánu na využitie európskeho fondu obnovy určeného na zotavenie sa z…

Francúzska armáda sa prvýkrát zúčastňuje na japonsko-americkom cvičení

0icon

Tokio 11. mája 2021 (SITA/AP/HSP/Foto:TASR/AP-Eugene Hoshiko)   Japonskí vojaci sa pripojili k partnerom z USA a Francúzska v rámci prvých manévrov troch krajín na japonskej…

Kontroly na hraniciach s Poľskom odhalili množstvo preťažených vozidiel

0icon

Mníšek nad Popradom 11. mája 2021 (TASR/HSP/Foto:Facebook/Polícia SR - Prešovský kraj)   Policajti na hraničnom priechode Mníšek nad Popradom v okrese Stará Ľubovňa kontrolovali v…

Barteková v obľúbenom Lonate na pódiu hneď dvakrát

0icon

Bratislava 11. mája 2021 AKTUALIZOVANÉ (SITA/HSP/Foto:TASR-Martin Baumann)   Slovenská reprezentantka Danka Barteková sa na pretekoch Svetového pohára v talianskom Lonate hneď dvakrát prestrieľala na pódiumv.…

TopDesať

Ostrovy Phantom existujú už stovky rokov, no stále sú neobjavené

0 icon

Čo sa stane, ak chceš nájsť nejaké miesto, kam sa potrebuješ dostať, ale nemáš ani najmenšiu šajnu, kde to je? Vytiahneš GPS v mobile a hurá do cieľa. Ostrovy Phantom sa ale nedarí nájsť už stovky rokov. Počas plavby z Manily do Mexika v roku 1528 španielsky kapitán Alavaro de Saaverda…

Do práce na bicykli za lepším zdravím? Za pokus to stojí

0 icon

Vravíš, že cyklistika je pre teba len hobby, bicykel vidíš len cez víkend a aj to z neho len utrieš prach v rámci sobotného upratovania? Vyber sa na bicykli za lepším zdravím! Nejdeme ťa nútiť bicyklovať o dušu, ideme ti len poradiť, ako posunúť svoj život k lepšiemu. Stačí, keď si…

Ktoré časti tela si si doteraz umýval nesprávne?

0 icon

Naša pokožka je domovom približne 1,5 bilióna mikróbov. Ale nie všetky sú pre nás zlé, niektoré sú dokonca dôležité pre naše zdravie. Preto niektoré časti tela nepotrebujeme umývať mydlom a iné by sme si mali každý deň dôkladne umyť.   1. Chodidlá

Malbork: Hromadné hroby - 2. časť

0 icon

Pokračujeme druhou časťou článku s názvom Hromadné hroby v Malborku. Marlbork, mesto v Poľsku, patrilo stovky rokov pod nemeckú správu, resp. pod Prusko. Hromadné hroby, ktoré sa začali objavovať od 90. rokov minulého storočia, oplývajú svojim neznámym pôvodom. Jeden z robotníkov, ktorí realizovali výkopové práce, len veľmi ťažko niesol, že sa na kope nachádzalo…

TOP10+: Geniálne nápady, pri ktorých si povieš iba: WOW

0 icon

Dobrý dizajn vždy priťahuje pozornosť. Môžeš ho vidieť pritom vo všetkom, čo nás obklopuje. A vtedy si povieš len: WOW. Množstvo z nich je síce primitívnych, ale v jednoduchosti je krása. Našťastie existujú aj špeciálne príklady dizajnu, ktoré si nebudeš chcieť nechať pre seba a podelíš sa o WOW efekt…

Vo svete IT

KUGOO KIRIN Mini 2 – zábavná no najmä bezpečná detská elektrická kolobežka

0 icon

Overený výrobca vo svete elektrických kolobežiek, KUGOO, prichádza na trh s novinkou v podobe detskej elektrickej kolobežky. Zoznámte sa so zábavným, no najmä bezpečným modelom KIRIN Mini 2. Kolobežku momentálne nájdeš aj v skvelej ponuke na e-shope Geekmaxi.com za 179,99 eur s bezplatným doručením.  KUGOO KIRIN Mini 2 za 179,99…

Projekt rádiového teleskopu na Mesiaci sa posúva dopredu: Akým prekážkam musí čeliť?

0 icon

Mesiac je svojou rotáciou viazaný na Zem, čo znamená, že vždy je ku nám otočená len jedna jeho strana. Tá druhá, ktorá je odvrátená, sa nazýva Odvrátená, alebo aj temná strana Mesiaca, hoci sa svojim výzorom nelíši od tej privrátenej, píše portál Universe Today. V čom je ale odvrátená strana výnimočná…

Sonda OSIRIS-REx opustila asteroid Bennu a vydala sa domov: Kedy sa vráti?

0 icon

Sonda americkej vesmírnej agentúry, NASA, OSIRIS-REx, sa rozlúčila s asteroidom Bennu, píše portál IFLScience. Sonda študovala vesmírny objekt niečo cez dva roky. Asteroid analyzovala do najmenšieho detailu a minulý október pristála na jeho kamenistý povrch a odobrala vzorky, ktoré poputujú späť na Zem. Sonda opustila asteroid 10. mája a momentálne smeruje aj s nákladom späť…

Na obežnej dráhe došlo v marci k tesnej zrážke dvoch konkurenčných satelitov: Môžeme podobným situáciám predchádzať?

0 icon

Dve spoločnosti OneWeb a SpaceX sa momentálne pokúšajú o vypustenie tisícov satelitov na obežnú dráhu, píše portál Universe Today. V marci nastala situácia, kedy došlo takmer ku kolízii satelitov týchto dvoch konkurenčných spoločností. Vyhýbacie manévre boli úspešné, no môže sa situácia zopakovať aj v budúcnosti? Spoločnosti SpaceX sa už podarilo dostať na obežnú dráhu…

Pozrite sa, ako môžete vo vašom Androide skryť citlivý obsah z upozornení pred očami zvedavcov

0 icon

Notifikácie vo všeobecnosti slúžia na to, aby nás informovali napríklad o tom, keď nám príde e-mail, či správa alebo niečo podobné. Nie však vždy sú žiadúce. Rovnako treba povedať, že v mnohých prípadoch nás aplikácie doslova bombardujú upozorneniami, čo môže byť obťažujúce. Ako je však možné obmedziť ich zobrazenie? Operačný…

Armádny Magazín

Izrael zlikvidoval jedného z vodcov Hamasu pri raketových útokoch v pásme Gazy

0 icon

Palestína, 11.máj 2021 (AM) – Panarabské noviny informovali, že jeden z vodcov Hamasu, respektíve jeho pridruženého militantného krídla, zomrel. Počet obetí ostreľovania sa stále zvyšuje. Hnutie Hamas ovláda pásmo Gazy. V dôsledku raketového bombardovania izraelskej armády bol eliminovaný jeden z

Vojaci v liste podporili generálov varujúcich pred rozpadom Francúzska

0 icon

Francúzsko, 11.máj 2021 (AM) –  Slúžiaci francúzski vojaci v otvorenom liste podporili vyhlásenie svojich predchodcov, ktorí písali o "rozpade" krajiny. Portál Valeurs actuelles publikoval list, pod ktorým je podpísaných viac ako 40 tisíc ľudí. &

„Je to druh povzbudenia pre ozbrojené sily Bosny a Hercegoviny“. Vojaci USA zahajujú manévre na balkáne

0 icon

Bosna, 11.máj 2021 (AM) –  Cvičenie „Swift Response 21“ ozbrojených síl USA a Bosny a Hercegoviny sa uskutoční od 17. mája do 2. júna na cvičiskách Manjaca a Glamoc a na letisku Dubrava. Bolo to oznámené na tlačovej konferencii v Manjaci. Na týchto cvičiskách v Bosne a Hercegovine sa údajne začali rozmiestňovať americkí…

Analytik Satanovskij: Z Ameriky zostane málo

0 icon

Rusko, 11.máj 2021 (AM) –  Politológ Jevgenij Satanovskij dal predpoveď keď analyzoval najnovšie vyhlásenia amerických predstaviteľov o Kryme. „Z Ameriky zostane málo,“ zdôraznil politológ.   Jevgenij Satanovskij komentoval ďalšie vyhlásenie „amerických úradov“ o potrebe „poskytnúť Krym Ukrajine“. Na začiatok, ako sám Satanovskij uviedol, sa n

Veľká Británia začala falšovať dejiny 2. svetovej vojny už na jar 1945

0 icon

Veľká Británia, 11.máj 2021 (AM) –  Už pred koncom 2. sv. vojny nasadila cenzúru na informácie o víťazstvách Červenej armády a o rozhodujúcej úlohe Sovietskeho zväzu na rozdrvení hitlerovského Nemecka.   Potvrdzujú to aj nedávno odtajnené archívne dokumenty, konkrétne šifrovka zo 7. 5. 1945 odoslaná z Káhiry do Moskvy vynikajúcim

Svetlo sveta

1.5. Svätý Jozef robotník

0 icon

V cirkevnom roku sú dva dni venované sv. Jozefovi. Dňa 19. marca ho uctievame ako ženícha Panny Márie a pestúna Božieho syna. 1. mája ako príkladného robotníka. Jozef bol predovšetkým Máriiným zákonitým manželom. Mária nemohla dostať čnostnejšieho a lepšieho manžela a ochrancu. Aj Jozef bol po jej boku istotne šťastný. Jozef bol jednoduchý tesár, remeselník, robotník. Pracoval vo svojej…

Čo robil Ježiš v Bielu sobotu keď ho svet považoval za mŕtveho?

0 icon

Po ukrižovaní Ježiša nastalo na zemi ticho Bielej soboty. Napriek tomu mal Ježiš “veľa práce.” V modlitbe Verím v Boha sa modlíme, že Ježiš po ukrižovaní “zostúpil k zosnulým.” V skutočnosti preklad v iných jazykoch ako napríklad v angličtine a francúzštine, je ešte presnejší: “zostúpil do pekla.” Katechizmus Katolíckej cirkvi…

Emeritný pápež Benedikt XVI. má dnes,16. apríla, 94 rokov

0 icon

Emeritný pápež Benedikt XVI. má dnes,16. apríla, 94 rokov. Ako nástupca pápeža svätého Jána Pavla II. viedol Katolícku cirkev od 19. apríla 2005 do svojej prekvapujúcej demisie v roku 2013. Bol 265. pápežom v histórii Katolíckej cirkvi. Prijal meno Benedikt s odkazom na „mierového pápeža“ Benedikta XV. a patróna Európy…

Tvoja duša si zaslúži viac ako jarnú detoxikáciu

0 icon

Zobral som si do rúk noviny, ktoré som najprv letmo preletel, či niečo ma v nich zaujme. Veď to poznáte. Taký letmý nastrel. A veru zaujalo. Bolo pôstne obdobie, tak som myslel skôr na niečo, čím by pookriala moja duša. Niečo duchovné. Veď aj názov novín tomu zodpovedal, išlo o…

V utorok 6.4. sme si s Mons. Gavendom uctili sv. Metoda v Devíne pri príležitosti 1136. výročia jeho úmrtia.

0 icon