Zásadné informácie k udalostiam na Vesmírnej oblohe. Kométa Swan, ako predvoj Veľkej Kométy.

“Najnovšia kométa SWAN, ako ďalší predvoj Veľkej Kométy, ktorá sa s hukotom blíži k Zemi, pripomína „letiaci šíp”. Jej objavenie sa v našej blízkosti, má svoju úlohu a je jedným z objektov, ktorý pripravuje, ohlasuje, príchod inej, oveľa významnejšej Kométy.”

Otázka:

“Kedy bude kométa SWAN, zo Zeme najviac viditeľná?”

Táto mimoriadne zaujímavá kométa, s označením aj ako SWAN – Labuť, pripomínajúca „letiaci šíp“, bola najbližšie k Zemi, v noci z 12-13 mája /niektoré údaje sa mierne rozchádzajú/.

Ak je však nejaký Vesmírny objekt najbližšie k Zemi, neznamená to zároveň, že bude aj najlepšie viditeľný. Rozhoduje viacero faktorov a vždy pred, ako i po tomto maxime priblíženia, máme dostatok času, takýto objekt sledovať, pokiaľ nám to dovolí aj jeho “hviezdna jasnosť.”

Kométa SWAN, je v súčasnosti na hviezdnej jasnosti zhruba 4,5-5 Magnitúty, čo v ľudskej reči znamená, že je na hranici viditeľnosti voľným okom, pri mimoriadne priaznivých atmosférických podmienkach a samozrejme brilantnom oku /zraku/ pozorovateľa.

Takže túto výnimočnú Kométu, je možné v týchto dňoch, za splnených podmienok, pozorovať aj voľným okom a to v skorých ranných hodinách, v týchto dňoch tesne nad východným obzorom /východ-východ-sever/.

Dokonca, od cca 13-22 mája, bude kométa lepšie pozorovateľná na našej severnej pologuli. Južná pologuľa bola na tom lepšie po minulé obdobie, najlepšie zhruba v rozsahu dvojtýždňového časového úseku nazad.

Lepšie vidieť sa ale dá už pomocou silnejšieho triedra, ráno, súbežne pred svitaním, pri jasnej oblohe. Voľným okom ju takmer nepostrehneme a aj v slabšom triedri, sa javí len ako malá “hviezdička”, ako taký miniatúrny “chumáčik”, z dôvodu kómy okolo kométy, javiacej sa zo Zeme, ako akýsi závoj či hmlovinka.

Na jej seriózne pozorovanie, prípadne zachytenie aj jej výnimočného “chvosta”, je potrebný silnejší, až stredne silný astronomický teleskop, alebo veľmi svetelný binokulárny ďalekohľad, jednoznačne pripevnený na statíve.

Výhodou tiež je, že tento a budúci týždeň, sa Luna približuje do fázy Novu, čiže tí, ktorí netrpia mestským svetelným smogom, môžu mať brilantné podmienky na pozorovanie, aj vzhľadom k tomu, že sa má veľmi zlepšiť počasie /vyjasniť/. Užijeme si teda zasa aj tepla…

Krásne pozorovania všetkým nadšencom Vesmírnych udalostí, či už s voľným okom, alebo s akýmkoľvek vhodným optickým prístrojom 🙂

Dodatok:

SWAN sa objavila v dobe, v ktorej sa má zviditeľniť i dlho očakávaná a prorokmi ohlasovaná Veľká Kométa, resp. Hviezda Syna Človeka, inak nazývaná aj ako Hviezda Syna Človeka, ktorá sa za pomerne krátky čas, objaví v našom solárnom systéme!

Bude to Vesmírny úkaz, ktorý sa bude vymykať všetkému, s čím sa pozemská veda doteraz stretla, a čo sme mohli doteraz vidieť na dennej i nočnej oblohe.

Označenie „Veľká“, nesie nielen pre jej neobvyklú fyzikálnu veľkosť, ale hlavne pre jej silu a účinky, ktoré budú tak rozsiahle a veľké, že sa na Zemi, pod týmto jej tlakom, zmenia okolnosti života úplne od základu!

To preto, lebo tento hviezdny Posol, k nám prilietava z najvyšších úrovní Stvorenia, na priamy pokyn Stvoriteľa svetov. Prináša so sebou vysokú Duchovnú silu, ktorá bude pôsobiť na všetku hmotu v okolitom Vesmíre, ale predovšetkým, bude najviac vplývať a pôsobiť na človeka. Na jeho telesný aparát a hlavne, na jeho vedomie, teda na jeho duševné a duchovné danosti.

Mimoriadny vplyv bude mať aj na fyzikálne zákony, ktoré sú len posledným výbežkom zákonov Duchovných a práve tieto zákony budú mimoriadne posilnené v ich účinku a rýchlosti ich vybavenia.

Toto sa bude najviac odzrkadľovať v tzv. „zákone karmy“, teda zákone spätného, resp. zvratného pôsobenia. Všetko, čo konáme, či už vedome alebo nevedome, za všetko nesieme zodpovednosť a následky tejto zodpovednosti, nám pripravujú tzv. „koberec budúcnosti“. Koberec, teda cestu, po ktorej musíme kráčať, či chceme, alebo nie. Kráčame vždy len po tom, čo sme si sami vytvorili, svojím chcením a vôľou. Všetko sa nám vracia, to dobré i to zlé, pod účinkom tohto Zákona.

Hviezda Syna Človeka, zakotví do tejto časti svetov Vysokú duchovnú silu a keďže za všetkým dianím, je duchovné pôsobenie, bude to mať za následok urýchlené vybavenie všetkých „karmických“ dejov z minulosti, s pevným pôsobením predovšetkým do budúcnosti.

Kým za nejaký prečin voči životu sme museli doteraz čakať na tzv. „uzavretie kruhu“ /vybitie, či vyžitie karmy/ mesiace, roky, ale i niekoľko životov, tak pod vplyvom týchto zmien, nastane uzavretie kruhu takmer okamžite, teda súbežne s vytvorením konkrétneho činu. Akýkoľvek čin, bude „Vesmírom“ IHNEĎ potrestaný, resp. odmenený.

Len si to uvedomme v praxi. Každá faloš, klamstvo, neprajnosť, ktokoľvek v tej blížiacej sa dobe urobí takýto prečin voči Životu, bude ihneď týmto zrýchleným zákonitým Dianím „odmenený“, postihnutý či zasiahnutý. Zasiahnutý spôsobom, že to bude ihneď viditeľné na ňom samom, na jeho tele i na jeho duševnom prežívaní. Skrátka, takýto človek bude ihneď OZNAČENÝ pred zrakmi širokej verejnosti.

To bude mať za následok, že postupne vymizne všetko neprajníctvo a faloš zo sŕdc ľudí. Ľudia sa “popália” raz, dva razy, ale viac krát by to už nezniesli. Dokonca za hrubé prečiny voči životu, budú previnilci v tomto zrýchlenom Dianí, okamžite odvedení zo Zeme, čo sa bude rovnať pozemskej smrti!

Naopak, každá prajnosť, dobro, súcit, vrúcnosť a Láska, budú tým istým Zákonom mimoriadne posilňované a ľudia takto konajúci, budú zrýchlene duchovne rásť. Zrýchlene preto, lebo tento tlak Hviezdy Syna Človeka, bude na ľudstvo pôsobiť, len na celkom vymedzený čas.

No za tento čas, stihne ľudstvo na Zemi duchovne vyrásť a zosilnieť natoľko, že po následnom uvoľnení tohto vplyvu, skrze pôsobenie Veľkej kométy, sa už viac nenechá zamotať do sietí chladného rozumu, vypočítavosti a honbe po moci. Prioritou života na Zemi sa stane Duchovné i pozemské vzdelávanie sa, kde budú cnosti u ľudí horieť tými najčistejšími plameňmi, živo sa zachvievajúcej duchovnej podstaty človeka.

Bude to blažená doba na Zemi, aká tu ešte nikdy nebola, lebo Dobro a Láska, zahalia celú Zem…

Ešte treba spomenúť, že príchod Veľkej kométy do našej solárnej časti, bol a je plánovaný a nadobudol svoje opodstatnenie už pri zrode Neskoršieho Stvorenia.

Bude to dosiaľ nevídaný svetelný úkaz na oblohe, viditeľný i počas dňa a tento úkaz, bude trvať viditeľne pre všetkých obyvateľov planéty, niekoľko dní za sebou! U mnohých tento úkaz vyvolá paniku a strach, zdesenie a bezmocnosť, no pre nemnohých, bude Hviezda Syna Človeka posilnením a duchovným vyzdvihnutím, do oblastí Sfér Svetla.

Celkový vplyv Hviezdy, však bude pôsobiť na človeka v pozemskej rovine, až niekoľko storočí!

Kométa bude mať z fyzikálneho hľadiska vlastnú svietivosť, nebude teda tvorená z kameňov a hornín, jej obal bude plazmatický.

Tento Vesmírny objekt, bude na oblohe mohutne žiariť, doslova horieť „ako fakľa“, spaľujúc všetko nečisté, v jej dosahu.

Spaľujúco bude jej žiar pôsobiť na všetko rozumové a falošné konanie človeka. Každý človek si v tej dobe, siahne na svoje dno!

Súbežne, bude jej nevídaná magnetická sila, meniť aj štruktúru povrchu Zemského, čím sa zmenia aj hranice súčasných kontinentov a dokonca sa niektoré časti morského dna, svojím vystúpením nad hladinu, zmenia na pevninu.

Tak enormná, bude magnetická sila Veľkej Kométy a túto Silu, tieto premeny, budú riadiť verní Boží služobníci – Vysokí Bytostní.

Zem bude ako znovuzrodená, panenská a očistená, akou ešte nikdy nebola!

Veľká Kométa, bude mať vlastnosti hviezdy a povestný “chvost kométy”, ako je to u štandartných komét, budú tvoriť mohutné paprsky vyžarovaní, ktoré budú na krátky čas, no veľmi intenzívne, doslova bičovať Zem.

Jeden úder bude striedať druhý, ale bez tohto očistného pôsobenia, by nové ľudstvo, ponechané na Zemi, nemohlo vkročiť do Nového veku na Zemi, ktorý bude predstavovať biblicky ohlasovanú tisícročnú Ríšu mieru a pokoja na Zemi.

Hviezda Syna Človeka, bude nad našimi hlavami žiariť farbami nadpozemského druhu, prinášajúc so sebou prírodné a vesmírne úkazy, dosiaľ nevídaného druhu. Vlny žiarení, ktoré bude vrhať na planétu Zem, budú pôsobiť nesmierne spaľujúco a očisťujúco, zároveň však povzbudivo pre všetko hodnotné a po ušľachtilosti túžiace.

Tento mohutný príliv Svetlej sily, následne posilní všetko, čo bude uznané Stvoriteľom ako upotrebiteľné, pre ďalší vývoj v tomto Stvorení.

Bude to nová Doba blaženého pôsobenia na Zemi…

Odkaz na predošlý článok:

Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidla preštudovali a porozumeli im.

author photo

Ľuboš Ďurfina

O AUTOROVI

Dar života sme dostali od Boha Stvoriteľa.

Od Boha skutočného a nie takého, akého nám vykresľujú zblúdilé náboženstvá!

Tento Dar chcem pred Bohom obhájiť predovšetkým tým, že budem o Bohu zvestovať v pravdivom svetle, tak, aby to pomohlo prebudiť k skutočnému životu čo najviac duchovne spiacich ľudí.

Riadim sa heslom "Odvážne vpred, je Bohu milé!" a tiež najvyšším prikázaním hľadajúceho:

"Kto sa nenamáha, aby Slovo Pána aj správne pochopil, ten sa previňuje!"

Nemali by sme tiež zabúdať, že človek má predovšetkým povinnosti voči svojmu Bohu a až potom práva! Zodpovedné plnenie povinností, dáva človeku práva a v tomto je zakotvená i veľká dôvera v Boha, pričom dôverovať môže len ten, kto žije svoj život, v čo najintenzívnejšom súzvuku, s Božou Vôľou!

Práve takéto vnímanie reality, by malo byť celoživotným snažením každého z nás...

Milí čitatelia, nech sa i vám darí, v tomto bohumilom úsilí, pre dosiahnutie statusu PRAVÉHO ČLOVEČENSTVA.

Pekný deň všetkým ľuďom dobrej vôle...

AUTOR V ČÍSLACH

FOTO DŇA

• Vybrali sme

Juraj Šeliga odmieta naratív Smeru, že by SR prestávala byť právnym štátom

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:TASR-Jaroslav Novák)   Juraj Šeliga (nezaradený) odmieta naratív Smeru-SD a jeho lídra Roberta Fica o tom, že by Slovensko prestávalo byť…

Sachs zaskočil moderátora, keď obvinil USA zo sabotáže plynovodu Nord Stream. „Jeff, Jeff, v tomto bode musíme prestať..."

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 (HSP/Daily Mail/Foto:Screenhot)   Ako informuje portál Daily Mail, ekonóm Kolumbijskej univerzity prekvapil, keď počas vysielania uviedol, že za sabotážou plynovodu Nord…

Jozef Viskupič: SK8 presadzuje, aby nevyužité eurofondy použili najmä samosprávy

0icon

Považská Bystrica 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:TASR-Radovan Stoklasa)   Združenie samosprávnych krajov SK8 presadzuje, aby nevyužité peniaze z eurofondov, ktoré boli určené na regionálny rozvoj, boli…

Robert Fico odmietol, že by za schôdzou bola snaha zastrašovať OČTK

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:TASR-Pavel Neubauer, Jaroslav Novák)   Začala sa mimoriadna schôdza Národnej rady (NR) SR, na ktorej chce Smer-SD presadiť uznesenie k vyvodeniu…

Ruský vojenský analytik o nadchádzajúcej ofenzíve ukrajinských ozbrojených síl a prielome na Melitopoľ. Aké sily na to pripravujú?

0icon

Kyjev 6. októbra 2022 AKTUALIZOVANE (HSP/Foto:screenshot)   Jurij Podoljak o nadchádzajúcej ofenzíve ukrajinských ozbrojených síl: "V chersonskom smere sa sústreďujú ukrajinské sily. Bolo tu zhromaždených…

Mimovládky vyzývajú Žilinku na odbornú diskusiu o používaní paragrafu 363 Trestného poriadku

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:TASR-Jakub Kotian)   Nadácia Zastavme korupciu a Via Iuris vyzývajú generálneho prokurátora SR Maroša Žilinku na odbornú diskusiu o možnosti zmeny…

LOZ: Schválené zvýšenie miezd nerieši stabilizáciu personálu v nemocniciach

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 AKTUALIZOVANÉ (TASR/HSP/Foto:TASR-Dano Veselský)   Zvýšenie miezd zdravotníkov, ktoré schválil parlament, nerieši stabilizáciu personálu v nemocniciach. Uviedol to šéf Lekárskeho odborového združenia…

Na D1 smerom do Trnavy sa pre nehodu tvorí osemkilometrová kolóna

0icon

Bratislava 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:Facebook-Polícia SR-Bratislavský kraj)   Na diaľnici D1 smerom do Trnavy sa v dôsledku dopravnej nehody tvorí osemkilometrová kolóna. Bratislavská polícia o…

Po Limane sa hlavná pozornosť upriamuje na Kreminnský smer. Čo sa deje?

0icon

Kyjev 6. októbra 2022 (HSP/Foto:TASR/AP-Andrii Marienko)   Po oslobodení Limanu sa Kreminnský smer stal miestom hlavných bojov na frontovej línii, povedal pre Donbas Realii gubernátor…

Vettel by pre Suzuku zvažoval jednorazový návrat: "Neváhal by som"

0icon

Suzuka 6. októbra 2022 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Anna Szilagyi)   Nemecký pretekár Sebastian Vettel označil japonskú Suzuku za svoj obľúbený okruh v kalendári F1. Pred nedeľnými pretekmi v…

Vášeň v Tebe

Peterson porozprával o ženských sexuálnych fantáziách. Akú úlohu v nich zohráva rozprávka Kráska a zviera?

0 icon

Uznávaný klinický psychológ, autor kníh 12 pravidiel pre život a Za hranicou poriadku - Jordan Peterson - v jednej zo svojich prednášok porozprával o ženskej sexuálnej fantázii. Jeho vyjadrenia však nie sú založené na rozhovoroch so ženami. Možno vás to prekvapí, ale na ženské sexuálne fantázie sa podľa jeho slov zamerali inžinieri z Googlu.…

Násilie "Pána Smitha" v realite? Angelina Jolie prezradila, čo sa dialo na palube lietadla

0 icon

Americká herečka Angelina Jolie podala žalobu na bývalého manžela Brada Pitta a obvinila ho z domáceho násilia, informuje portál People. Podľa žaloby Pitt počas konfliktu v súkromnom lietadle v roku 2016 chytil jedno z ich detí pod krk a ďalšie mal udrieť päsťou do tváre.

5 jednoduchých spôsobov ako byť (oveľa) lepšou mamou

0 icon

Každá z nás chce byť pre svoje deti tou najlepšou mamou. Mladé mamičky, ale aj tie staršie dostávajú mnoho (niekedy nevyžiadaných) rád, ako vychovávať svoje deti. My vám prinášame 5 jednoduchých spôsobov, ako byť ešte lepšou mamou pre svoje dieťa. Darujte dieťaťu sústredených 15 minút Dvakrá

Nepríjemná skúsenosť s európskymi lekármi ju vohnala "pod nože" iránskeho doktora. Lela Vémola prehovorila o ceste do Teheránu

0 icon

Bývalá slovenská playmate Lela Vémola odcestovala do Iránu. Dôvodom je jej nepríjemná skúsenosť s európskymi lekármi. „Veľmi dlho som zvažovala cestu do ďalekého Iránu, ale toto rozhodnutie neľutujem. Po nepríjemných skúsenostiach s lekármi v Európe, čo sa týka plastiky nosov, som sa zverila do rúk Dr. Farshida Mahboubirada, pretože viem, že…

Dojemná pieseň Márie Čirovej po tragickej nehode v Bratislave: "Prečo nedá sa žiť bez obáv ako v náručí matky?"

0 icon