Niektoré slovenské médiá priniesli správu o tom, že Čaputová údajne nebude obhajovať post prezidenta SR. Miera dôveryhodnosti tejto správy sa podľa mňa pohybuje v rovnakých hodnotách ako sa súčasne pohybuje dôveryhodnosť verejnosti v Čaputovú, teda nič extra. Ja zatiaľ túto správu považujem iba za určitý spôsob prieskumu nálad voličov, ktorý spustil jej marketingový tím. Ak sa naozaj rozhodne nekandidovať, tak tejto pre mňa potešujúcej a pre Slovensko skvelej správe uverím, až keď bude uzavretá možnosť podávať kandidátne listiny. Dovtedy tejto „Soroške“ neverím nič!
NEDOSTATOK MASLA!! Pamätáte si tie manipulujúce správy o umelom vyvolaní nedostatku nejakého tovaru?! U nás veľmi často používaná marketingová technika jednej nemenovanej nemeckej siete supermarketov (názov má 4 písmená). Alebo naozaj sme boli v situácii, že maslo sa naozaj minulo a bolo dlhodobo nedostupné? Nie, nestalo sa to! A teda je to len marketingový spôsob ako ovplyvniť správanie zákazníka. Podľa môjho názoru ide iba o chrapúnsky podvod!
NEDOSTATOK ČAPUTOVEJ!! Rovnako na mňa pôsobí aj táto správa o neistote ohľadom opätovnej kandidatúry citlivo vnímajúcej Čaputovej. Nič viac, nič menej. Marketingový tím, ktorý už raz „podviedol“ nekalými marketingovými praktikami slovenských občanov, sa zjavne pokúša vyvolať „nedostatok Čaputovej“ a takto mobilizovať voličov, resp. vytvoriť dojem, že bez masla, resp. Čaputovej sa nebude dať na Slovensku žiť. Skončia zase slovenskí občania na tieto manipulácie a šikovné marketingové triky, ktoré im zatemnia zdravý úsudok?! Pri všetkej úcte k slovenskými občanom si myslím, že áno, opäť naletia.
P.S.: Rozhodnutie Čaputovej kandidovať je jej osobná vec. Pre Slovensko, mier a prinavrátenie dôvery v štát by však bolo lepšie, keby viac nekandidovala na žiadnu verejnú funkciu. Ak by sme žili v spravodlivom svete, tak to by nebol NEDOSTATOK ČAPUTOVEJ, ale DOSŤ BOLO ČAPUTOVEJ!!