To, že sa tento rok čaká v napätí na “mliekovú krízu” vďaka regulácii EU to sa vie už dlhšie.
To ale čo nám predviedlo “Naše Tesco”, na to niet slov.
“Vo veľkom” si narobilo reklamy na “polotučné mlieko v akcii” v týždni 30.8. – 5.9.
– a pri tom žiadne mlieko do “nášho Tesca” ani nedorazilo. Vypredalo sa to “polotučné” ktoré bolo ako “stará zásoba”, a celý týždeň “nové nedorazilo”. Prázdne regály , nie to ešte palety:
Vedenie Tesca mi potvrdilo, že žiadne neprišlo.
Zmysel reklamy? Ľudia príjdu po “akciový tovar”, v regály nič nenájdu, zanadávajú si, že prišli neskoro, že už sa vypredalo, ale keď už sú tam, tak si už “dačo” kúpia.
Ako by sme týmto Tesco ohodnotili? Klamlivá reklama?? Je to OK??
vyjadrenie tesca :
Situácia s nedostupnosťou mlieka nás mrzí. Naše akcie sú v spolupráci s dodávateľmi pripravované niekoľko týždňov dopredu a situácia na trhu sa rýchlo mení. Momentálne prebieha na Slovensku mliečna kríza a po prebytku mlieka a zrušení chovov je nedostatok mlieka u prvovýrobcov. Pri plnotučnom mlieku je navyše problém aj s dostupnosťou tukov, ktoré sú potrebné pri výrobe. Žiadame od slovenských dodávateľov viac mlieka, aby sme pokryli dopyt o zákazníkov, avšak máme od nich limitované množstvá. Veríme, že situácia sa zlepší a budete si môcť opäť kúpiť naše mlieko vo Vašom najbližšom obchode.
Na čo ale reklamujú tovar ktorý ani nemajú? Ako to že ostatné reťazce ho mali?
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-
-
-
- DODATOK : Hneď na druhý deň po akcii – malo Tesco plne regále plnotučného mlieko, kto tu zavádza a klame zákazníka????
-
-
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ukončím to skôr tak – podľa môjho skromného názoru – všetci očakávame “mliečnu krízu”, tak si Tesco narobilo reklamy že bude jeho mlieko v úžastnej akcii.
Tým, že Tesco “vyložilo” mlieko hneď na druhý deň po akcii však iba potvrdilo moju prvotnú domienku – Tesco zásoby mlieka malo, ale nechcelo ho predávať tak lacno – chcelo len nalákať ľudí “dnu”.