AGENTÚRA “AKO” DOSTALA CEZ PODVODNÉ PRIESKUMY DO PALÁCA ULTRALIBERÁLKU ČAPUTOVÚ. TERAZ TO SKÚŠAJÚ ZNOVA
Včera vyšiel ďalší prieskum agentúry AKO a musím naň reagovať, pretože to, čo robí táto agentúra, je už taká nehoráznosť, že Čižnár by už konečne mal ukončiť svoju hibernáciu, prebrať sa zo zimného spánku a začať stíhať šéfa tejto megaskorumpovanej agentúry.
Pripomeňme si, že to bola práve agentúra AKO, ktorá dostala cez superpodvodné prieskumy do paláca Čaputovú, keď z marginálnej kandidátky urobili v priebehu niekoľkých týždňov favorita. Nie je totiž možné, aby kandidátke, ktorá propaguje zvrátenosti, za tak krátku dobu vystrelila podpora zo 6,9 % na 52,9 %! To bol absolútne jasný podvod. Všetci normálni ľudia to vedia. A aj toto je jeden z dôvodov, prečo Čaputová nikdy nemôže byť legitímnou hlavou štátu. Celý tento volebný podvod bol korunovaný neústavnou inauguráciou.
A absolútne jasný podvod je aj posledný prieskum spomínanej megaskorumpovanej agentúry. V tomto smere by som chcel upriamiť vašu pozornosť na dva momenty.
Prvý moment je, že AKO dalo v poslednom prieskume strane VLASŤ 1,5%. To si deň pred tým nedovolil ani Kiskov a Bútorov Slosiarik z agentúry FOCUS. Dokonca aj on musel priznať, že v ich prieskumoch strana VLASŤ prudko rastie. Ide preto o neskutočnú špinavosť v podaní AKO, ktorá v tejto kampani pracuje najmä pre Pedofilné Slovensko.
Žiada sa tu ešte dodať, že na portáli Pravda.sk prebehli pred pár dňami virtuálne voľby, kde hlasovalo viac ako 25 000 ľudí, čo je obrovské číslo oproti prieskumnej vzorke, ktorá sa bežne pohybuje na úrovni 1 000 respondentov. Ak ste nevideli výsledky týchto virtuálnych volieb, boli nasledovné: 1.SMER 14,94%; 2.Oľano 14,01%; 3.VLASŤ 13,45%. Tu je potrebné si všimnúť, že tento prieskumný formát na portáli Pravda iba s minimálnymi odchýlkami presne predpovedal výsledky parlamentných volieb 2010, 2012 a 2016 a aj druhé kolo prezidentských volieb 2019.
Druhým momentom je, že posledný prieskum AKO dal liberálnym stranám a ich všetkého schopným kumpánom ako Matovič, Kollár a Hlina v súčte viac ako 52%. A každý vie, že to jednoducho nie je možné! Liberalizmus na Slovensku nikdy nemal, nemá a nebude mať takú podporu, čo sa ukázalo aj v druhom kole prezidentských volieb, o čom píšem ďalej. Agentúre AKO to neprekáža a aj napriek tomu chce, podľa už overeného vzorca z prezidentských volieb, presvedčiť ľudí, že liberalizmus na Slovensku má, naopak, veľkú podporu.
V prezidentských voľbách urobili presne to isté, keď dali Čaputovej v legendárnom prieskume nenormálnych 52%! Do očí bijúci podvod, ktorý sa im síce podaril a Čaputovú do paláca naozaj dostali, ale aj samotné výsledky volieb tento podvod potvrdili. V prvom kole Čaputová dostala 40%, teda o celých 12%, čítate dobre, o 12% menej, ako v prieskume AKO. V druhom kole bola rekordne nízka účasť a Čaputovú volilo aj napriek masívnej manipulácii a najdrahšej kampani v histórii len okolo 24% zo všetkých oprávnených voličov, a to je aj skutočná a zároveň vrchná hranica podpory, ktorú môžu na Slovensku liberáli získať. Nikdy nie viac a už vôbec nie 52% ako im v súčte dala v poslednom prieskume agentúra AKO!
Všetci vieme, že prieskumy klamú a manipulujú. Ale to, čo si včera dovolila agentúra AKO prekračuje všetky medze. Ak si šéf tejto agentúry myslí, že môže všetko, lebo má silné krytie, tak sa veľmi mýli. Ja mu touto cestou garantujem, že bude braný na zodpovednosť za všetky jeho podvody a pokusy manipulovať výsledky volieb.
V krátkom čase bude urobený v štáte poriadok aj s podvodnými prieskumami. Raz a navždy.