Máte to v sebe, aby ste kričali, keď my starší ľudia a vodcovia, často skazení, iba mlčíme. Nebuďte iba na internete. Angažujte sa. Hoci sa to pre niekoho môže zdať ako zašpinenie sa, zamazanie sa./ mladým/
Pravé bohatstvo nespočíva vo veciach, ale v srdci
Karneval sa skončil. / a odmietol prijať purpurovú pelerínu/
Katolícka doktrína sa mení. / zákaz trestu smrti, výnimočne dovolené sv.prijímanie aj rozvedeným, krstenie detí aj nezosobášených párov či slobodných matiek/
Mnohí preláti v Rímskej kúrii sú postihnutí narcizmom a skostnateľosťou. Nesúhlasím z ich dočasnými záujmami, starajúcimi s iba o seba, a nie o okolitý svet. Urobím, čo je v mojich silách, aby som to zmenil.
Tak ako Ježiš „otriasol“ učiteľmi Zákona, aby sa dostali zo svojej skostnatenosti, teraz aj samotnou Cirkvou „trasie“ Duch Svätý, aby zanechala svoje pohodlia a svoje naviazanosti. Obnova nám nemá naháňať strach.
Je celkom možné, že vojdem do dejín cirkvi ako ten, čo ju rozdelil.
Mnoho manželstiev prijatých v kostole je neplatných.
Nemôžeme ignorovať, že takto štruktúrovaná ekonomika zabíja, pretože dáva do centra a slúži jedine modle peňazí. Peniaze sa nemajú špekulatívne vytvárať peniazmi, ale prácou.
Tretia svetová vojna už prebieha, po častiach… Do každej farnosti treba prijať jednu utečeneckú rodinu. Krajina má prijať iba toľko imigrantov, koľko je ich schopná aj integrovať. Práva imigrantov sú nad práva obyvateľov. / ak dočasne pri nejakej katastrofe, tak je to ok, ale nie v čase mieru, pozn.pp/
Spovednica nemá byť mučiareň, ale priestor pre milosrdenstvo. Eucharistia nie je odmenou pre dokonalého, ale účinný liek a výživa pre slabého.
Proti korupcii sa nebojuje mlčaním.
Klerikalizmus / arogantné a ignorantské správanie najmä biskupov a kňazov/ je rakovina cirkvi.
Ste exkomunikovaní z cirkvi! /mafiánom/
Boli ste nástrojom satana / tým, čo zneužívali deti/
Homolobby je vo Vatikáne. Uvidíme, čo sa s tým dá robiť.
Sme prepchatí homosexuálmi. / talianskym biskupom/
Som diabol oproti Jánovi Pavlovi II.
Som iba hriešnik, modlite sa za mňa.
Pravý islam a správne čítanie Koránu je proti akejkoľvek forme násilia.Eg (252 a 253)
Sú mnohí, čo majú hlad, hlad po Bohu – koľkí ľudia majú hlad po Bohu! Hlad po dôstojnosti, lebo toho boli pozbavení.
Nikto nemôže zostať ľahostajný voči nerovnostiam,
ktoré stále existujú vo svete!
Kiež by každý, podľa vlastných možností
a vlastnej zodpovednosti, dokázal ponúknuť svoj príspevok,
aby sa urobil
koniec toľkým nespravodlivostiam.
Nie „kultúre“ egoizmu a individualizmu
Nemôžeme ujsť pred Pánovými slovami, veď na základe nich budeme súdení: či sme dali jesť hladnému a piť smädnému. Či sme prichýlili pocestného a zaodeli nahého. Či sme si našli čas, aby sme navštívili chorého alebo väzňa (porov. Mt 25, 31 – 45). Rovnako sa nás opýtajú, či sme pomohli odstrániť pochybnosti, ktoré sú často zdrojom strachu a osamelosti; či sme dokázali zvíťaziť nad nevzdelanosťou, v ktorej žijú milióny ľudí, najmä detí, ktoré nemajú potrebnú pomoc, aby vyviazli z chudoby; či sme boli nablízku tým, ktorí sú osamelí a smutní; či sme odpustili tým, ktorí nás urazili, a či sme odmietli každú nevraživosť a nenávisť, ktoré vedú k násiliu; či sme boli trpezliví podľa vzoru Boha, ktorý má s nami takú veľkú trpezlivosť; a konečne, či sme zverovali v modlitbe Pánovi svojich bratov a sestry. V každom z týchto „najmenších“ je prítomný sám Kristus